(Klipuka pasileidžiam kada bus parašyta 💋Smagaus skaitymo💋)
Mergina: Zayn tai čia ta mergina kuria tu,- Nedabaigus šnekėti Zayn ja pertaukia.
Zayn: Doniya kodėl nemiegi?
Doniya: Kas tu man, kad lieptum eiti miegot?- su šypsena veide pasakė.Zayn: Tavo vyresnysis brolis.
Doniya: Tai gal supažindinsi su savo drauge, nes ne kasdien vediesi kažkas į namus naktį.
Aš: Nina Dobrev o tu?- ir ištiesiau jai ranka.
Doniya: Doniya Malik, už Zayn vienais metai jaunesnė sesuo.
Aš: Malonu.
Zayn: Klausykit dabar 1 valandą nakties gal jau į lovas einam.
Doniya: Gerai tu eržile,- merkdama aki pasakė.
Visi užlipom į antrą auštą tik su Doniya išsiskyrė keliai. Nuėja į Zayn kambarį atsisėdau ant kedies.
Zayn: Tau užteks gal mano rūbų ar nueit Doniyos paprašyti ?
Aš: Nežinau.
Zayn: Tai labai norėčiau, kad būtum su mano rūbais.Ir jis padavė savo maike aš nusišypsojus pasiėmiau ir nuėjau į vonią. Nusiprausus apsirengiau Zayn maike kuri buvo man kaip suknelė. Atidarius duris iškišau galva, kad pamatyčiau Zayn, bet jo nemačiau. Išlindus pajaučiau vėją, pasukau galvą link balkono ir pamačiau kylančias užuolaidas, priėjus prie jų išgirdau tobulo balso savininką dainuojat.
(Pasileiskit muzika)
Zayn: Everybody wanna steal my girl
Everybody wanna take her love away
Find another one 'cause she belongs to me
GIRL (Oh, yeah, Alright)Stovėjau ir klausiausi jo balsas tobulas. Taip užsisvajavau net nepastėbėjau, kaip Zayn jau stovėjo priešais mane.
Zayn: Negražu klausytis,- Jo akys spindėjo kaip kristalai.
Aš: Aš net neklausiau,- ir nuėjau nuo jo tik pajaučiau ranką ant mano užpakaliuko.
Zayn: O tau mano maikė tinka,- sukandęs lūpą žiūrėjo.
Aš:Zayn!
Zayn: Ką?
Aš: Baik, einu aš miegot. Tu kada ruošiesi?
Zayn: Nusimaudau ir ateinu,- Sukandęs lūpą nuėjo į vonią.Padėjus galva ant pagalvės galvojau ir meldžiausi, kad nieko nenutiktų mamai ir nepajaučiau kaip užmigau.
Miegodama pajaučiau kaip viena lovos pusė įdumba, bet tiek dėmesio nekreipiau. Po kažkiek laiko pajaučiau ant liemens šilta ranka. Atsimerkus atsisukau ir pamačiau visą susivėlusi Zayn.Aš: Zayn, ką dar sugalvosi?-padėjus ranka ant jo krūtinės atsitraukiau nuo jo.
Zayn: Žinai kiek laiko aš tavęs savo glėbį neturėjau?- jis vienu mostu prisitraukė mane į jo glėbį.
Aš: Zayn, aš nenusiteikus nieko daryt ir plius mes net nepora.
Zayn: Nieko nežinau,- ir prisitraukė bučiniui.Nu va aš su nauja dalim 😉
Lauksiu jūsų vote ir nuomonių 😍💋
Kaip manot ar situacija įsiaudrins? 😜
Sorry už klaidas jei papuls.
YOU ARE READING
AŠ NORIU TAVO LŪPŲ (Baigta)
FanfictionFanfiction/Romance Nuostabus gyvenimas ar pragaras, savęs aš to klausiu kasdien. Bet viena dieną viskas apsiverčia aukštin kojom, kai aš atsitrenkiu į mokyklos elita. Yra ir "Aš Noriu Tavo Lūpų 2" Šitoj istori...