Mama: Turbūt krikšto mama su šeima atėjo.
Aš: einu gal duris atrakintinti,- nusišyksojus nuėjau prie durų.
Net pro akute nežiūrėjau ir atidariau. Ten buvo bernas labai gražus bernas. Mėlynų akių juodu plauku.Vaikinas: Labas tu turbūt Nina, aš Karolis tavo krikšto mamos sūnus, nežinau ar prisimeni mane.
Aš: Laba, nelabai ir prisimenu juk jūsų šeimos 8 metus nemačiau.
Vaikinas: Tai gal galima į vidų nes tuoj mama atvažiuos, paskui vėl mane tinginiu vadins,- nusijuokus ileidau.
Mama: o Karolį seniai mačiau tave, tu toks jau didelis.
Aš: Mama nu baik, juk jis nemažas.
Karolis: Tai nieko tokio,- ir į būta įėjo krikšto mama. Mama pašnekejo, kad pirksim namą, tai iškarto krikšto mama pradėjo perkalbėti. Bet mano mama nesutiko, nes ji mėgsta turėti savo erdve. Nuėjau į kambarį, atsiguliau į lova ir ačiū dievui kas šiandien šeštadienis bent pailsėti galima. Dar girdėjau kaip mano mama bandė perkalbėti, bet mano mama nebūtų mano mama. Jos niekas neperšnekės. Išsitraukusi telefoną ir parašiau Lilei. Mano senos drauges visiškai man neatrašo. Tokios ir draugės. O Lilė taip greit atrašė.
Aš: Labas ką tu? Aš turbūt kraustysuos.
Lilė: Labas nieko gero neveikiu eisiu su Keitė turbūt susitikti. Į kita miestą varysi :(
Aš: Ne, mama sakė, kad arti mokyklos namą pirksim. Smagaus laiko.
Lilė: Prie mokyklos! As žinau kur, prie mane ir Keitės, namą pardavinėja gal ten jus kraustysities?
Aš: Aš nežinau kur. Tik žinau kad mama žiauriai nori kraustytis.
Lilė: gal nori su mumis susitikti?
Aš: Ne ačiū einu as daiktus krautis, nes mama ryt jau nori persikraustyti.
Lilė: tai gal nori kad ateitume padėti?
Aš: Ne ačiū, pas mane labai mažai daiktu.
Lilė: Nu aišku, gerai tai tada ryt pasimatysim?
Aš: Ok, pažiūrėsiu,- ir mama įėjus ir kambarį pasakė, kad greitai viska sukrauciau nes krikšto mama nuveš iki to namo kur nusipirkom.Pazadejau tai va ikeliau nauja dali✌ tai vėl nuobodi kaip niekad.
Laukiu vote ir nuomonių 😘
ESTÁS LEYENDO
AŠ NORIU TAVO LŪPŲ (Baigta)
FanficFanfiction/Romance Nuostabus gyvenimas ar pragaras, savęs aš to klausiu kasdien. Bet viena dieną viskas apsiverčia aukštin kojom, kai aš atsitrenkiu į mokyklos elita. Yra ir "Aš Noriu Tavo Lūpų 2" Šitoj istori...