Atsedėjom visas pamokos, bet ne per vieną pamoką ar pertrauką nemačiau nei Camerono nei Zayn. Žinoma kaip be bausmių. Užkliūvau istorijos mokytojui. Jam netiko, kad aš nepadarius namų darbų, bet pasakius pasiteisinimą jis nepatikėjo ir nusiuntė pas direktorių, o tas skyrė likti šiandien po pamokų. Kodėl nei vienas netikėjo, kad mano mama ligoninei? Žinoma nes aš blogiukė juk tapau, o kas tokiais tiki. Išėjus iš paskutinės pamokos atsisveikinau su mergom ir ėjau į tą nuostabų kabinetą. Priėjus kabineto duris , įkvėpiau gyliai oro ir atidariau duris. Nustebau, kad klasėje buvau ne vien aš. Priekį sėdėjo kažkokį gotai ar kaip jos ten vadina toliau Milda su Cameronu. Praėjus pro juos nusijuokiau.
Nuėjau į galą kur visą laiką sėdim su Zayn. Atsisėdau į Zayn vietą ir mintyje atsiminiau mūsų nuotykius prie šio suolo.Prisiminimo pradžia
Zayn pradėjo gluostit mano šlaunį. Jis tiesiog žiūrėjo kaip iššalkęs žvėris. Prislinko prie manęs ir pasakė, kad aš tik jo, pradėjo čiulpti mano kaklą ir kaip visi sako nasosa darė. Toks geras jausmas, kad net nemoku apsakyti. Zayn permetė mane per save ir toliau darbavosi. Aišku kaip be mano užpakaliuko minkimo. Aš aimanavau Zayn vardą . Turbūt visą mokyklą girdėjo. Jis po padarimo nasoso, prislinko prie mano krūtinės. Pradėjo nuiminėt mano rūbus. Suknelę leido į apačią ir atsegė liemenėlę. Pradėjo bučiniais keliauti link krūtinės. Bet tada Zayn jau įsiaudrino užsikėlė mane stalo ir paguldė ir pats užlipo.
Prisiminimo pabaigaKol visus Zayn bučinius, prisilietimus bandžiau prisiminti, mane pertraukė. Ant mano stalo numestos suplėšytos knygos, nesupratus pakėliau galva ir pastebėjau Milda. Ji pasižiūrėjo su savo ančio snukiu ir tarė: Direktorius liepė tau sutvarkyti.
Nusidusaudoma atsirėmiau į kėdės atlošą ir pavaidinau, kad kažką iš kišenės traukiau ir jai ištraukus parodžiau vidurinį pirštą.
Milda: Tu kale man nerodyk.
Aš paėmus knygas atidaviau: Tu kale eik savo užduotį daryk kitiems nevadovaujus, ar byjai, kad liksi be savo nagų?
Milda: Tu atsiimsi žinok.
Aš: Eik nuo manęs, man tavos maldos neįdomios.Milda dar parodydama savo anties snukį,nubėgo skūstis Cameronui, bet man nebuvo įdomu. Nusisukdama į langą galvojau jau ne apie Zayn ir mūsų prisiminimus o apie mamos sveikata. Pagalvojus buvau tikra kalė ir negražiai šnekėjau. Širdis virpėjo. Ir laukiau kada papildoma pamoka baigsis. Tik vėl mano minučių skaičiavimą nutraukė ne kas kitas, o Cameronas. Jis norėjo paimti mano ranka, pamačius iškart susidėjau rankas prie krūtinės ir nusisukau į langą.
Cameronas: Ko tu bandai dabar mažyt vaidint?
Aš: Tai pasiimk savo mažyte ir atstokit nuo manęs.Cameronas permetė savo ranka per mane ir uždėjo ant kėdės atlošo.
Cameronas: Ak Nina tu neįsivaizduoji kaip tu klysti.
Aš: Nu ponas protinguoli dėl ko aš klystu?Ir suskambėjo skambutis kuris reiškia, kad aš laisva. Bet norėjau sužinot ką Cameronas nori pasakyt tai dar sėdėjau.
Cameronas stodamas pasakė: Greit manau sužinosi. O dėl Mildos nepergyvenk, ji tau neprilygsta.
Ir jis nuėjo link tos antčiasnapės. Biški nerimavau dėl jo žodžių. Bet dabar man rūpėjo mama, tad atsistodama išskubėjau į stovėjimo aikštelę. Nuėjus ten Zayn mašinos nemačiau, tad išsitraukiau telefoną ir jam paskambinau. Po ilgo pypsejimo jis atsiliepė.
Zayn: Bonjour panelė ko norėsit?
Aš: Kur tu esi ? Prižadėjai juk nuveši pas mama.
Zayn: Apsisuk,- ir numetė ragelį.Apsisukus pati nustebau, kad ten Zayn. Nuėjus prie jo mašinos įsėdau į ją ir išvažinėjom iš aikštelės.
Zayn: Kaip Nina Dobrev liko po pamokų?
Aš: Ai istorijos mokytojas. Pala iš kur tu visą laiką sužinai, kad as po pamokų lieku?
Zayn: Nepamiršk mes šitą mokykla galim sakyt valdom.
Aš: Tai kodėl tu ne direktoriaus krėsle sėdi ?- nusijuokiau.
Zayn: Tą senį reikėtų nužudyti, kad jis nuo savo krėslo pakiltų.
Aš: Zayn !
Zayn: Teisybe pasakiau.Pavarčiau akis ir nusisukau į langą ir pastebėjau, kad mes ne link klinikų varom.
Aš: Zayn kur tu važiuoji?
Nu va aš su nauja dalim.
Lauksiu jūsų vote ir nuomonių.💋
Ar jums sita dalis patiko?😞 Lauksiu nuomoniu :)
Sorry už klaidas jei jos papuls
YOU ARE READING
AŠ NORIU TAVO LŪPŲ (Baigta)
FanfictionFanfiction/Romance Nuostabus gyvenimas ar pragaras, savęs aš to klausiu kasdien. Bet viena dieną viskas apsiverčia aukštin kojom, kai aš atsitrenkiu į mokyklos elita. Yra ir "Aš Noriu Tavo Lūpų 2" Šitoj istori...