S.O.S Pranešu kad istorija su Labai Labai Dirty dalim!!!! Neskaitykit jei nenorit susigadint vaikystės!!
Aš tik greitai nušokusi nuo stalo užsimeciau suknelę ir sumečiau savo apatinį trikotažą į tašė. Zayn kaip viesulas apsirengęs ir sėdejo vietoj. Į klasę įėjo direktorius net neįsivaizduoju kas būtų jei jis būtų pamatęs. Zayn mane pabaksnojo ir parodė į klyna. Jo draugužis buvo pakilęs. Pasižiūrėjau į ji nustebusiu žvilgsniu. Jis tik priartėjo prie ausies ir pakuzdejo- Mažutė mes dar nebaigėm turėsi šį reikalą sutaisyti.
Aš tik nusisukus nujuokti te galėjau. Sėdėjome dar pora minučių kai direktorius pasakė, kad galim eiti.
Mes su Zayn greitai išbėgom. Jei prislinkęs prie manęs pradėjo bučiuoti mane savo putliom lūpom.
Zayn: Tai kur nori užbaigti visa tai? Pas mane ar mokyklos tualete ?- ir užkišo ranka po suknele vėl tęsė darba.
Aš: Kur tu nori!- Dejuodama pasakiau
Zayn: Ša mažute, tai gal pas mane?
Aš: Gerai,- ir jis paėmė mane ant rankų.Nežinau dėlto ko, bet norėjau, kad tai įvyktų norėjau jį jausti šalia. Nes man taip patinka jo glebyja būt, jo glebyja jaučiuosi saugi.
Zayn namai nebuvo toli. Zayn nerakinęs durų įėjo. Ir nusinešė į savo kambarį. Nuvertė mane ant lovos, ir pats užgulė.Zayn: Tu pirma nori man sutvarkyti ar, kad aš tave.
Aš greitai perlipau ant jo nuėmiau maike ir pradėjau jo džinsus imti. Viska nuėmus jo draugus jau stovėjo ir tikrai nemažas buvo. Jau kaip norėjau imtis darbo tik Zayn pertraukė.
Zayn:Nusiimk ta suknele kol jos nenuplėšiau!
Ir pagalvodama, kad aš biški Zayn panervinsiu. Nuėjau prie durų ir jas uždariau tada dar atsisukus į duris pradėjau po biski kelti suknele į viršų.
Pradėjau lėtai judėti.Zayn: Aš tave iškrušiu taip kaip niekas nekrušo jei tutštojaus nenusiimsi suknelės !!
Bet vistiek aš viska lietai dariau. pasiekus netoli krūtų atsisukau į Zayn. Bet pamačius tą žvilgsnį viska greit nusiėmiau ir priėjau prie jo.
Žiūrėjau į jo drauguži ir byjojau ji paliesti.
Zayn: Jei nori galim pornucha isijunkti!
Aš: Gal nereikia?
Zayn: Žiūrėk, paiimk savo rankas ir apkabink mano penį,- dariau ką jis sakė-ir pradėk judėeet,- aimanuodamas pasakė. Bet jam mačiau to neužteko ta ėmiau ir apziojau jo drauguži. Judėjau lėtai ir klausiausi kaip jis sakė, kad greičiau Nina. Tada jis paėmė už mano galvos ir pradėjo ja greičiau judinti.Zayn: Greičiau, greičiau... As tuoj...
Bet tik pajauciau jo sperma burnoje, ir nurijau.
Tada Zayn ėmė ir įsikėlė mane ant lovos. Jis taip viska grubiai darė.Zayn: Tu tikrai to nori?
As tik palinkčiojau.
Zayn: Pasakyk kad to nori!
AŠ: TAIP aš to noriu.
Zayn: pasakyk jei skaudės, pasistenksiu būt švelnus.
Ir tada Zayn užsimovė prezervatyvą. Laukiau viso to, kaip pajaučiau Zayn draugą. Iškarto visa isitempiau.Zayn: Atsipalaiduok nes skaudės!
Nusiraminau, juk pati aš to noriu. Tad Zayn įėjo į mane, aš iškarto suaimanavau ir išriečiau nugarą. Zayn taip greitai judėjo manyje, bet tai man patiko. Tada jis apvertė mane ant pilvo ir jau buvau šuniuko pozoj. Aš aimanavau, kad visas pasaulis girdėjo. Ašaros taip pat bėgo iš skausmo, bet stengiausi to neparodyt nes tai man patiko.
Jaučiau kai Zayn baigia ir atsigulė šalia manęs.Zayn: Tu buvai nereali!!
Aš: Tu taip pat mano tigre!!
Zayn: Tigre?- nusijuodamas pasakė- aš visas liūtas !
Aš: Zayn norėjau paklausti ar tu kada nors išdrįsi man pasiūlyt draugauti?
Zayn: Nežinau, dar viskas gali pasikeisti!Atsisukus žiūrėjau į jį, jam tik to ir reikėjo, kad iškruštu ir paliktu, viskas buvo planuota! Išlipus iš lovos apsirengiau ir išeidinėjau, ir girdėjau kaip Zayn dar kažką rėkė bėgdamas. Bet man jau nerūpėjo, jam tik to ir reikėjo.
Nauja dalis!
Žinau tikra nesąmonė parašiau bet vistiek! ☺
Lauksiu jūsų vote ir nuomonių!
Sorry už klaidas jei jos papuls.
STAI LEGGENDO
AŠ NORIU TAVO LŪPŲ (Baigta)
FanfictionFanfiction/Romance Nuostabus gyvenimas ar pragaras, savęs aš to klausiu kasdien. Bet viena dieną viskas apsiverčia aukštin kojom, kai aš atsitrenkiu į mokyklos elita. Yra ir "Aš Noriu Tavo Lūpų 2" Šitoj istori...