Jaučiuosi kaip tarnas

1.1K 100 3
                                    

Greitai išbėgau iš palatos. Norėjau dabar viena pabūti. Bėgau kiek kojos neša. Išbėgau iš ligoninės nubėgau į netolimą parkelį, atsirėmiau į medį ir verkiau. Tik staigiai pajaučiau rankas aplink liemenį. Bandžiau būti rimta, kol Zayn slinko link kaklo su lūpom, bet negalėjau, tad išprūdus iš jo glėbio ėjau toliau. Zayn pribėgęs prisitraukė šalia jo.

Zayn: Tai juk gali išsakyti visą skausmą,- pakėliau akis į jį, bet jam jaučiau tik pykti.
Aš: Zayn nori, kad išsakyčiau? Tu esi didžiausias šiknius,- tas pakėlė vieną antakį nesuprastadamas- gal ir padėjai pas mama nueiti, bet tu man nepasakiai nieko. Pasakyk kaip aš tau rūpiu? Juk tu vėl nori manim pasinaudoti nes aš tau žaislas- pradėjau stumbdytis, kad tik ištrukčiau, bet jis vienu stumpteliju prispaudė mane prie medžio.

Zayn: Atsiprašau, kad nepasakiau, nežinau ką bedaryt, kad atleistum. Bet stengiausi tik dėl tavo mamos ir tavęs.
Aš: Tik nereikia. Prasideda tavo tie nesąmoningi pasiteisinimai.
Zayn: Nina raminkis- pažiūrėjus į jo akis toks jausmas, kad jo rudos akys pajuodavo, arba man jau akyse juodoja.
Aš: Nu tu neaiškink man,- ištraukus ranka palei jo veidą pamojavau pirštų. O Zayn vienų mostų užsikėlė mane ant nugaros. Nieko nedariau nei rėkiau nei verkiau. Tiesiog turbūt buvau pavargus su juo ginčitis, tad stipriai įsikybinau į Zayn nugarą ir pradėjau po biški merkti akis. Tik Zayn mane persimetė ant rankų.

Zayn: Pala Nina Dobrev nesimuša? Kažkas nauja.
Aš: Užsičiaupk.
Zayn: Ak meile kada tu suprasi kažką? Viska darau dėl tavęs.
Aš: Prašau nevaidink man dabar kunigo,- pavarčiau akis ir nusukau galvą į kitą pusę.
Zayn: Tai nori, kad bučiau velnias? Man šis personažas labai tinka pagal tavo mąstima. Ar aš klystu?
Aš: Zayn prašau, aš labai blogai jaučiuosi parvešk mane namo.

Zayn daugiau nieko nesakė, priėją mašiną įsodino mane ir pats įsėdo.
Atsisuko į mane ir jo akis išsiplėtė.

Zayn: Nina tu visa balta, tau viskas gerai?
Aš: Taip, parvešk mane namo,- ir nusisukau nuo jo.
Zayn: Mažule- ir padėjo ranka ant mano užpakalio- Nepyk prašau.

Patraukiau jo ranka ir susigūžiau į rutuliuką. Zayn užvedė varyklį ir važiavo namo. Po kažkiek laiko pradėjau drebėti iš šalčio, bet stengiausi to neparodyt, bet Zayn vistiek pamatė ir nusiėmė savo triukę ir uždėjo man kol stovėjom eisme.
Aš: Nu ponas protingoli, čia reiškia greitesnis kelias?
Zayn: Šeip taip, bet matai, kad kažkas įvyko,- nusisukus toliau žiūrėjau i langa, tik vėl Zayn prasitarė- Ai Nina tu man pažadėjai po aplankymo pasakyt ką prisimeni.
Aš: Aš nieko neprisimenu
Zayn: Kas dabar meluoja?- atsisukęs pakelė antaki.

Pavarčiau akis ir nusisukau į langą. Zayn uždejo ranka ant mano šlaunies ir letai ją glostė.

Zayn: Man.atrodo, kad mes abu gerai meluot nemokam.
As: Aha, tai ką tu to nori pasakyt?

Zayn prislinko prie mano ausies ir sušnabždėjo: Tu vistiek esi mano, o mes kartu labai gerai atrodom,- išgirdus šitus žodžių nustumiau jį nuo savęs.

Aš: Ne ir dar kartą ne tu prisimink Zayn, aš tau ne žaislas antrą kartą manim nepasinaudosi aš klydau,- norėjau dar šnekėt bet Zayn pertraukė mane.
Zayn: Sakyk Nina, ar tau tada nepatiko ar pati nenorėjai ? Jei norečiau tik pasinaudoti,bučiau po pirmo karto tave palikęs ir eičiau kitas merginas tvarkyti,bet vis noriu, kad mus sietų daug daugiau. Bet daugiau tau Cameronas patiko nors jis galima sakyt elgiasi su tavim kaip su šiukšle, bet aš tau išnaudotojas, arba kitaip dabar jaučiuosi kaip tarnas,- vairuodamas vieną ranką pasirėmė ant durelių ir laikė galva.

Po tu žodziu širdyje atsirado didelis akmuo.Ašaros akyse pradėjo rinktis.
Aš tikrai šlyksti, galima sakyt žaidziu jo jausmais. Reikia viska užbaigti.

Aš: Zayn...

Nu va aš su nauja dalim
Lauksiu jūsų vote ir nuomonių💋
Kaip galvojate ką Nina Zayn pasakys?
Sorry už klaidas jei jos papuls.

AŠ NORIU TAVO LŪPŲ (Baigta)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang