Gali būti daug daugiau

1.6K 111 3
                                    

Tos lūpos tokios karštos buvo, bučiavomes labai ilgai net nepastebėjau, kad mes jau namie.

Lile: Mes gal kažkieno gimtadienį norim švęsti!

Visa išraudau, net jaučiau kaip degu iš gėdos, bet greitai mane Zayn apkabino.

Zayn: Nieko tokio galit dar palaukti jei norit.
Lile: Oj ne, dabar duok mums ją !

Lilė mane nusitempė prie stalo ant kurio buvo tortas ir 17 žvakučių. Neprisimenu kada normalei švenčiau, draugai tikrai mane nustebino, ir dar vaikinuka man atvedė kaip dovana. Nieko turbut fainesnio nebūtų sugalvoja. Kai visi baigė dainuoti ta atsiboduse daina, aš užpūčiau žvakutės. Bernai iškarto šampanus atidarė ir supilstė į taureles. Merginos dar padovanojo pakabuką su mano zodiaku, vaikinukai gėlės, o Zayn įteikė apyrankė su jo vardu, pirmai rimtai vos neapsiverkiau.
Atšventėme tikrai žiauriai linksmai. Gimtadienio tokio dar nešvenčiau.

Bet kažkaip mažai geriau ir pastebėjau Zayn irgi tiek daug negėrė. Kol visus girtuoklius suguldėm į lovas, spėjom dar namus aptvarkyti. Bet kaip as galėjau savo gimtadienį pamiršti? Su ta mintim prisiminiau kad merginos sakė, kad galėsim su savo porelem. Tai su jais viskas aišku buvo jie vieni pas kitus atsigulė. Miela matyt tokias poras kurios girtos savo meilės nepamiršta.

Bet ką man daryti su Zayn? Man palikti jį ant tos sofos nepatogios gulėti ? Ne negaliu, bet mes kaip ir ne pora? Ai žodžių būsim draugai su privalumais.
Nuėjau apsiprausti ir persirenkti. Visus rūbus nusimeciau tai užsidėjau šortus ir be rankovių maikyte. Visi nebuvo šiltai apsirengė tai palikau kaip buvo. Lipau į 1 aukštą pas Zayn. Byjojau susimauti rankos drebėjo. Nulipusi pastebėjau, kad jis nemiega o aptvarko dar namus.

Aš: Zayn?
Zayn: Taip?- su šypsena veide pažiūrėjo.
Aš: Jei nori gali eiti su manim miegot!
Zayn: Ar tu nori?-prikasdamas lūpa pasakė ir pažiūrėjo žemiau mano veido.

Palenkiau veidą pastebėjau kad viskas persimato tad greitai prisidengiau.

Aš: Galėtum nežiūrėti? Tik ateik į lova nepaliksiu tavęs čia.
Zayn: Gerai panelė būsiu šiandien jūsų tarnas.
Aš: Oj tik nereikia. Greičiau ateik! Nes paskui neileisiu.
Zayn: Gerai jau gerai nebūk tokia eržilė jau iškarto į lova kviečiasi,- kikendamas ėjo paskui.
Aš: O dabar tikrai nepriimsiu.
Zayn: Aš tik juokavau ir vistiek kur tu dinksi.

Užlipom į 2 aukštą, gerai kad aš šonine lova pasirenkau toliau nuo visu. Dar pasižiūrėjau į chebra ar nieko netrūksta, bet kaip ir nieko tai nuėjau atsigulti. Išiungus šviesą pastebėjau, kad Zayn atvaro iš vonios. Kai jis priėjo ir pradėjo renktis maike mačiau visa tobula presą. Aš kaip pelėda viska mačiau, bet kai jis ruošėsi gulti nusisukau į kita puse.

Zayn: Tai pirmai nužiūrinėjai mane o dabar jau tipo miegi.
Aš: Šeip aš bandau užmigti ir aš taves nenužiūrinėjau!
Zayn: Mačiau kaip tavo akutės blizgėjo.
AŠ: Negali būti ?- atsisukau į ji
Zayn: Gali, oj gali. Turiu tau kai ką pasakyti duok ausi.
Prislinkau prie jo ir net nesitikėjau kai jis mane pabučiavo. Bet taip viska jis mokėjo lėtai daryt. Jis užsilipo ant manes ir nutraukė bucini.

Aš: Nesupratau? Tai tik trumpas bučinys? O užlipai ant mane kaip koki greituka sumesti norėtum!- nusijuokdma pasakiau.
Zayn: O gali daug daugiau būti ! Jei tik nori, juk aš tavo tarnas!

Aš tik pakreipiau galva nesutikdama su tuo. Bet pajutau kaip Zayn vis artin prie lūpų tad pries bučinį plačiai nusišypsojau. Besibučiuodami turbūt tai ir užmigom.

Ir vėl aš su nauja dalim!
Nepamirškite vote ir nuomones palikti !
Jei rasit klaidų iškart atsiprašau !

AŠ NORIU TAVO LŪPŲ (Baigta)Where stories live. Discover now