Lilė su Keitė nubėgo atidaryt durų o aš tik stovėjau ir galvojau, kad tik mes būsim. Girdėjau kaip jos klykė iš džiaugsmo. Tad nuėjau į tualetą, kuri laika pasėdėsiu ten. Girdėjau, kad daug kojų lipo į antrą aukštą.
Lilė: Nina!! Kur tu?!
Aš: Palauk tuoj!Nu va dabar tai tikrai pasigaidinsiu, turbūt žodžių neištarsiu.
Nervindamasi atidariau duris, tik visi pradėjo rėkti Su gimtadieniu!Aš: Šiandien ne mano gimtadienis!
Lile: Ar tikrai?- atėjo prie manęs ir stipriai apkabino.
Pakėliau akis buvo 2 tikrai gražus vaikinai ir kažkas už nugaros stovėjo.Keitė: Susipažink čia Marius mano vaikinas Mariau čia Nina,- iškarto pasakėm abu malonu, vaikinas atrodė tikras blogiukas.
Lilė: O čia Lukas mano vaikinas,- vėl abu pasakėme, kad malonu susipažinti, vaikinukas žiauriai šmaikstus atrodė.
Lilė: O už nugaros tavo surprizas! Prašom aplodismentai!!
Ir išlindo Zayn... Zayn!!? Jos turbūt juokauja. Jis priėjo ir apsikabino mane. Negi jos bendrauja su juo?!
Kol visi ruošė tortą aš greitai išlėkiau prie ežero. Mano visas gyvenimas melas yra. Verkiau ir negalėjau sustoti aš viena durnelė buvau. Kol verkiau man už peties kažkokia vyriška ranka paėmė.
ZAYN: Kodėl tu verki? Ir kodėl esi čia?
Aš: Jums aišku nebuvo! Norėjau nuo jūsų dramų pailsėti o dabar visi mane apgavot, visi su tavim bendrauja!- norėjau suktis ir begti bet pačiupo mane už alkūnės.
Zayn: Dėl ko nenori manęs matyt? Tu man patinki, draugės tavo taip pat tai išsiaiskino.
Aš: O tavo geriausias draugelis nieko nesakė, kad jis man ir simpatija jaučia, kad jis mane bučiavo, po tavo prisipažinimo! Ir sakė jei su tavim draugausiu mano gyvenimas pavirs pragarų !
Zayn: Cameronas tai pasakė?
Aš: Taip,- Ir pradėjau verkti dar labiau,- as tokių dramų nenoriu, gyvenkim taip kaip gyvenom jūs iš manęs tyčiojates o aš lieku pilka pelytė.Zayn pakėlė mano galva nuvalė ašaras ir ilgai žiūrėjo į akis. Ne susilaikęs mane pabučiavo, bet tai nebuvo paprastas bučinys. Mano širdis kaip ir apstojo spurdėjusi, smegenis visiškai atsijungė, nieko galvot negalėjau. Tik pajutau blykste, atsisukus pastebėjau, kad mus nufotkino. Turbūt visiškai išraudau, o Zayn tik nusišypsot galėjo.
Aš: Ko čia šypsais, nejuokinga aš dar pykstu.
Zayn: Iš lūpų kalbos nepasakyčiau.
Aš: Jus mane apgavot ko galvoji, kad aš rami būsiu?
Zayn: Kas tave apgavo juk tavo draugių bernai yra mano draugai, kaip broliai!
Aš: Tai tu su jom nebendravai ?
Zayn: Juk matei, kad aš su jomis pykausi? Jie čia visai neseniai man pasakė.
Aš: Tai atsiprašau tada.
Zayn: Neatleidžiu!- nusisuko į šoną.
Aš: Rimtai? Nu ir eik po velnių !- ir vėl mane beeidama pagavo.
Zayn: Atleisiu jei mane pabučiuosi ! Ir po viena nevaikščiojama,- mirktelėjo ir laike kol ji pabučiuosiu.
Aš: Ne nebučiuosiu,- tik staigiai mane užsikėlė ant pečių ir nešė link ežero.
Aš: Zayn maldauju paleisk, gelbėkit mane į vandenį tempe!!
Zayn: Bučinys ir paleidžiu !
Aš: gerai gerai, -prislinkau prie jo ir pabučiavau, bučiavau nepasigailėdama. Baigusi bučiavus jau ir norėjau eiti, bet vėl jis mane pakėlė ir nešė maudytis.
Aš: Zayn tu sakei jei...
Zayn: Tai jei.Rėkiau visą gerklę, tik staigiai pro duris išlindo Keitė ir Lilė.
Lile: Zayn paleisk ją !!!- ir jos bėgo iki manęs.
Zayn manęs dar niekaip nepaleido.
Keitė: Juk ją kažkas į vandenį buvo įmetęs, negazdink jos!As tik stipriai užsimerkiau, ir laukiau kada mane įmes arba sąmonę prarasiu, bet tik pajutau šiltas lupas ant savųjų.
Ir vėl aš su nauja dalim!
Norėčiau kad parašytumet man apie šią dali nuomone. Ar patiko? Ne trumpos nuomonės! 😘
Sorry už klaidas jei jos papuls !
ESTÁS LEYENDO
AŠ NORIU TAVO LŪPŲ (Baigta)
FanficFanfiction/Romance Nuostabus gyvenimas ar pragaras, savęs aš to klausiu kasdien. Bet viena dieną viskas apsiverčia aukštin kojom, kai aš atsitrenkiu į mokyklos elita. Yra ir "Aš Noriu Tavo Lūpų 2" Šitoj istori...