Sonunda bir bölümde daha görüşebildik :) Hikaye dün akşam gelecekti canlar ama dershane zırvalıkları yüzünden sabahta internetimde sorun çıktığından şimdi paylaşıyorum. Neyse hepinizden özür dilerim geciktiğinden dolayı. :) Bu arada arkadaşlar hastayım :S Galiba yaşadığım şehirde salgın varmış bende nasibimi aldım . Neyse çok konuştum siz hikayeye geçin iyisi. :D Multimedya Erkan :)
Kafamda geçen ve bu sonu olmayan kötü düşüncelerin bittiğine sevinmiştim. Aslında Kuzey'in öyle biri olmadığını da tahmin etmem gerekirdi. Zaten aptallıkta tescil almış biriyim benden de böyle bir düşünce beklemekte saçma olurdu bir yandanda. Her neyse her şey sonuca ulaşmıştı. Bu kafamda beynimi sıkan kilitler açıldığına göre rahat olabilirdim. Fark etmeden yüzüme bir gülümseme yayıldı.
" Galiba Kuzey sana kafayı yedirtti. Niye sırıtıyorsun?"dedi Sanem her zamanki göz dağı veren bakışları arasında. Ona bir şey dememeye karar verdim. Kafamı daha fazla bulandırmayacaktım.
" Hiç."dedim ve Sanem'in yanından hiçbir şey yokmuş gibi geçtim. Bu tepkime şaşırmıştı belki de önemsememeye çalıştığımı ve içten içe yandığımı sanıyordu. Ama o eski duygular kalmamıştı bende. Sonunda güneş bana yüzünü çevirmişti. Artık sıra bendeydi.
" Sen tam bir salaksın! İçinde yıkılmış bir enkaz var ama sen çaktırmamaya çalışıyorsun!" Her zamanki Sanem işte yalanları ilgi çekicilikten çıktıktan sonra böyle iğnelemeye başlıyordu. Ona sadece bakıp gülümsedim.
" Üstümü giyineyeceğim odadan çıkar mısın lütfen?" dedim ve Sanem'e arkamı döndüm. Benim hakkımda söylene söylene odadan çıktı. Aklınca kendini üstün sayıyordu. Bende hızlıca giyindim saçlarımı kuruttum ve aşağı indim. Annem her zaman ki neşesiyle kahvaltı hazırlıyordu. Bugün de pazar olduğu için daha bir mutluydu sanki. Herkese buruk bir günaydın dileyip Mehmet'in yanına geçtim. Annem hala davranışlarımın farkındaydı. Buz gibi bir hava yayyıordum ortama. Annem eskiden yani Sanem cadolozu hayatımıza girmeden önceki gibi bir gülümseme yerleştirdi bir an yüzüne.
" Çocuklar bugün bir şeyler yapmaya ne dersiniz?"dedi. Sanem her zaman ki gibi atladı.
" Çok mutlu olurum teyze'ciğim." Gerizekalı diye geçirdim içimden. Bunu düşünürken yüzümü buruşturmuştum.Mehmet'in gözleri üstümdeydi.
" Ben kendimi iyi hissetmiyorum."dedim hızlı bir şekilde. Hiçte istifimi bozmadan.
" Bende."dedi Mehmet'te. Bir an ona bakıp gülümsedim. Daha sonra anneme döndüm yüzündeki gülümseme düşmüştü.
" Peki."dedi sadece. Kahvaltıyı ettikten sonra odama kapandım. Artık rutinim olmuştu bu. Tüm Cumartesi'yi Facebook'ta dolaşarak heba etmeye razıydım bir bakım. İlk olarak Kuzey'in profilini talan etmeye karar verdim. Hızlı bir şekilde arama kutusuna Kuzey İlker yazdım. Farkettimde hala onu eklememiştim. Hemen 'arkadaşı ekle' butonuna bastım. O sırada fotoğraflarında dolanmaya başladım. Çoğu fotoğrafta Cenk ve Ali'yleydi. Birden bir bildirim geldi. Arkadaşlık isteğimi kabul etmişti. Bu ne hız arkadaş :D Daha bir dakika geçmeden "Selam."diye mesaj geldi. Bende "Selam."dedim ne diyeceğim. Bir dakika kadar sonra "Haftasonu nasıl geçiyor? Bu arada Pazartesi günü çalışma var . :)"dedi. "Pek iyi geçiyor denemez, çalışmayı haber verdiğin için teşekkür ederim :)" "Ne oldu?" dedi anında. " Sanem işte." "O kim ha doğru hatırladım senin kuzenin?" Biraz şaşkın olduğumu söylemeliyim. Beni ilk gördüğünde Sanem'in kuzeni olarak hatırlamıştı şimdi ise Sanem'i benim kuzenim olarak hatırlıyordu. " Şaşkınlık içindeyim o gün beni Sanem'in kuzeni olarak hatırladın şimdi Sanem'i benim kuzenim olarak hatırlıyorsun." " Aslına bakarsan senin yüzünü iyi göremedim o gün, eğer görseydim emin ol unutmazdım. Ayrıca sen benim arkadaşımsın Sanem'den banane ki." 32 diş sırıtmama karşı koyamadım. Böylece Sanem'in yalanları bir kere daha belli olmuştu. "Gitmeliyim, Cenk ayyaşı kapıya dayanmış :D" dedi ve offline oldu. Bu kısacık konuşma bile benim moralimi yükseltmişti. Bende Kuzey'in duvarında dolaşmaya devam ettim. En son dün akşam durum paylaşmıştı. " Müzik hocası yine anamızı ağlatıyor, biri yetişebilir mi? " Doğru onların dün akşam provaları vardı kim bilir kaç saat uğraşmışlardı. Halbuki hiç öyle biri gözükmüyordu müzikci.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lise İneği Günlükleri
Novela JuvenilLisenin inek ve ezik olarak bilinen kızı, nasıl olurda bir anda popüler bir kıza dönüşebilir? Bizde bunu merak ediyoruz işte. En iyisi okuyup öğrenelim.