- 48 -

19.7K 968 212
                                    

Selam :) Şimdilikle önceden belirtmem gerekiyorki Teog'a az bir süre kaldığı için 49.bölüm gelebilecek. Bunun için üzgünüm ama başka bir olanak ne yazıkki yok. Neyse size bölümün sonunda bir sürpriz açıklayacağım :) Şimdi bölüme geçin :) Multi: Deniz. Bölüm şarkısı Selena Gomez - Love Will Remember.

DENİZ

     Okula girdiğim ilk saniyeden itibaren Melis'i arıyordum. Onu fazlasıyla merak etmiştim çünkü dün akşam onu eve bıraktığımda bitik bir haldeydi. Onu biliyordum, o olayları fazla kafasına takardı, kendini fazla üzerdi. Elinde olmadan yapardı bunu. Ben ise dün akşamki olayda yer aldığım için özür dilemeyi bir borç biliyordum ona karşı. Ne kadar dün akşamki olayların asıl adamı Kuzey olsa da benimde hatam vardı. Melis'in zedeleneceğini bile bile Kuzey'e vurmuştum. Ama sanki öyle bir durumda başka yapacak bir şeyde yoktu. Kuzey denen şerefsiz benim sevgilimi öpmüştü. Böyle bir durumda yapabileceğim tek bir şey vardı ki onu da yapmıştım. Ama yinede Melis'i zedelemiştim, bu yüzden ondan en azından bir özür dilemem gerektiğini düşünüyordum. Belki onun yanında olmam gerekiyordu. Çünkü buna ihtiyacı olduğunu biliyordum. Dün akşam onu partiden çıkardıktan sonra eve gidene kadar tek bir kelime etmemiş ve hıçkırıklarını saklayarak ağlamıştı. Bu gözyaşları yarı yarıya benim yüzümden olduğu içinde şimdi onu bulmam gerekiyordu. Koridorda hızlı adımlarla ilerliyor ve her geçene Melis'i soruyordum fakat aldığım cevap sürekli olarak olumsuzdu. Sonunda onu gözleri kızarık, elindeki Tarih kitabını sıkı sıkıya tutmuş, sanki bir zombi edasıyla koridorda yürürken gördüm. O an anladım ki tahmin ettiğimden daha çok etkilenmişti. Hızla yanına gelip omzuna yavaşça dokundum ve beni görmesini sağladım. Yavaşça bana döndü ve buruk bir gülümsemeyle "Selam."dedi. Sanki halini saklamak için gülümsüyor gibiydi. Zorunlu bir gülüştü yani. 

   "İyi misin?"İyi olmadığı her halinden belli olmasına rağmen böyle bir soru sormuştum. Bu soru daha çok iyi olup olmadığını öğrenmek için değil, yanında olduğunu belirtmek için kullanılırdı. Ve şimdi tam olarak bende bu anlamda kullanmıştım. 

  "İyiyim."dedi ve bir söz daha etmeden yanımdan uzaklaşmaya başladı.Nedenini bir türlü anlayamamıştım. Bana kırgın mıydı? Eğer öyle olsa yüzüme bakmazdı, ayrıca benimle konuşmazdı değil mi? Hem Melis'in dün akşamki tavrımdan dolayı da bana küseceğini sanmıyordum. Sonuçta kendime göre haklıydım. Peşinden gidip yavaşça omzundan tutarak durdurdum.

   "Bir sorun mu var?"dedim hafifçe kaşlarımı çatarak. O ise birkaç saniye sessiz kalmış ve daha sonrasında gözleriyle 'hayır' işareti yapmıştı. Benimle ilgili bir sorun olmadığına sevinmiştim çünkü aramıza soğukluk girsin istemiyordum. Ona gerçekten değer veriyordum. Ama bu halleri beni üzüyordu. Sonuçta o benim yüzümden bu halde değilse demek oluyordu ki Kuzey yüzündendi Bu da hala onu önemsediği anlamına geliyordu. 

    "Ben özür dilerim Melis, seni dün akşam fazla incittim sanırım." Evet, öyle yapmıştım. Melis narin bir çiçekti ve en küçük olaylar onun kalbinde ve beyninde izler bırakıyordu. Bu izleri çıkarmak ise zaman alıyordu ve emek gerektiriyordu. Emeği her türlü verirdim ama zamanla ne olacağı belli olmuyordu.

   "Önemli değil."dedi cılızca ve tekrar gitmek için bir harekette bulundu. Onun gitmek istediğini, konuşmak istemediğini fark ediyordum ama söyleyeceklerim bitmeden gitmesini de istemiyordum. "Bir saniye." deyip tekrar kolunu tuttuğumda elinden pembe, buruşuk bir not kağıdı düştü. Onun eğilmesine izin vermeden eğilip kağıdı aldım ve Melis'e geri verdim. Bu süre zarfında ki yaklaşık iki saniye falan sürmüştü, not kağıdının tamamını görmesem de 'son kez kararını gözden geçirmen için' cümlesi ister istemez dikkatimi çekmişti. Beynim basmaya başlayınca ise bu kağıdın benim ve Melis'in geleceğinde bir önem teşkil ettiğini anladım. Bu kağıdın Kuzey'den geldiğini anlamıştım fakat yeterince inceleme sürem olmamıştı. Zaten kim Melis'e verdiği kararlarla ilgili bir not yazardı ki? Eda olsa yüzyüze konuşurdu. Ama 'son kez kararını gözden geçirmen' için cümlesi bana oldukça manidar gelmişti. Sanki Kuzey, Melis'i kendi tarafına çekmeye çalışıyor gibiydi. Bizi ayırmaya çalışıyordu.

Lise İneği GünlükleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin