- 19 -

39.2K 1.5K 85
                                    

   Selamlar yeni bölümle karşınızdayım :) Şimdi önceki bölüm için 80 vote istedim ama 79 vote da kaldı o da 3 günde :( Sanırım o bölümü beğenmediniz . Bende koymak istemezdim ama hikayenin gidişatı için koymak zorundaydım. 2-3 bölüm sonra anlarsınız niçin olduğunu :D Çok mutlu olacaksınız çoook :D Herneyse spoiler vermiyim.  Ama bu bölümler olmak zorunda. Herneyse iyi okumalar :) Multimedya Sanem . 

 " Melis iyi misin?" diyerek gözümün önünde şaklattığı parmaklarını biraz geç farkedebilmiştim. Dalıp gitmiştim resmen. Olacakları düşünüyordum. Eğer o Sanem benim salak kuzenimse beni Kuzey diye kandırdığı kişi Cenk olacaktı büyük ihtimalle. Ama bir yandan da şöyle düşünüyordum dünyada ki tek Sanem benim kuzenim olan mı? Değil tabiki. Fakat her halikarda Eda üzülecekti. Bu bildiğimi Eda'ya söylememeye karar verdim. Onu kendi ellerimle yıkamazdım değil mi? Saklayabildiğim kadar saklayacaktım. Fakat biz sahilde Eda'yla konuştuğumuzda canının sıkkın olmasının sebebi Cenk'in bir sevgilisi olmasıydı. Telefonla konuşurken duymuş. Fakat sevgilisi de olmayabilir diye söylemiştim. Umarım ikna olmuştur. Sonunda Kuzey beni yumuşak bir şekilde sarstığında kendime gelebilmiştim.

  " Ne, ne oldu?" dediğim o an ki şaşkınlığımın verdiği saflığımla. Güldü. 

  " Dalıp gittin. Ne düşünüyorsun anlayamadım." İsterdim ki her şeyi Kuzey'e anlatayım, bir çıkış yolu bulalım. Beraber. Fakat o Cenk'in en yakın arkadaşıydı. Benim aklımda ki plan ise Cenk'in sevgilisinden ayrılmasıydı. Bu o kadar kolay olmayabilirdi. Belki caniceydi. Başkasının mutluluğuna karışmak yani. Birden aklımda şimşekler çaktı. Eğer Cenk'in sevgilisi Sanem'se yani kuzenim olan, onları ayırmak daha basitleşecekti. Hem böylece Sanem'den intikamımı alırdım.

  " Melis?"dedi Kuzey ve imalı bir şekilde bakmaya başladı. " Aşık mısın?" 

  " Bugün bu soruyu ikinci kez duyuyorum. Ve hayır sadece beynim çok dolu ve artık düşünceler sığmıyorlar. Kafamı sıkıyorlar." Halbuki ben evet demek isterdim o an. ' Evet sana aşığım hemde deli gibi.' 

  " Anlat." dedi sevecen bir sesle. Ne kadar babacan olduğunu söylemiştim değil mi? Kesinlikle haklıydım. O herkesin hayalindeki koca ve baba rolüydü. Onu sevmemek elde olan bir şey değildi.

  " Yüzümü yıkasam iyi olacak." dedim ve masadan kalkıp merdivenlere yöneldim. Evet, kafeterya katında tuvalet yok. Ne gıcık değil mi? Birde özel okul olacak. Merdivenlerden ikişer ikişer çıkarak üst kata vardım. Hemen bir kızlar tuvaletine girdim ve ellerimi lavaboya dayayıp derin derin nefesler almaya başladım. Gerçekten aklım bulanmıştı. Saçma sapan şeyler düşünüyordum. Ben Cenk'i nasıl ayırabilirdim sevgilisinden? Bunu yapmaya hakkım yoktu. Sanem'den intikam almak konu olsada bir ucu Cenk'e değiyordu.Beynim resmen bir ikilemde kalmıştı ve ben daha fazla onu dinlemek istemiyordum. Musluğu açtım ve elime suyu alıp iyice yüzüme serptim. Akan suyun sesi beynimin sesini durdurmaya yetmiyordu. Sonunda musluğu kapatmaya karar verdim. Hızla tuvaletten çıkıp aşağı indim. Masa bu sefer üç kişiydi. Cenk tuvaletten gelmişti ve Eda'da oradaydı. Beraber sohbet ediyorlardı. Hepsinin yüzü gülüyor gibiydi. Düşündüm ki Eda kendi kendine bu saçma laneti kaldırabilirdi. Hala kafam allak bullaktı ama. Sağlam kafayla sonra düşünmeye karar verdim. Hemen yanlarına geldim ve sandalyeme geri oturdum. Kuzey elimi tutup sıktı güven verici bir şekilde ona gülümsedim ve masada pür dikkat ellerimize bakan Eda'ya döndüm. 

  " Melis bende seni arıyordum. Bugün beni unuttun." dedi ve küsmüş gibi yaptı. 

  " Kaç yıldır berabersiniz ,Melis birazda benimle kalsın." dedi Kuzey . Yememek elde değil Kuzey'i. Bu bir oyun olsada olur olmaz umutlanıyordum. 

  " Bu arada arkadaşlar bugün basket maçı var gelsenize. Destek verirsiniz bana." Söylemeyi unuttum sanırım .Cenk okulun basket takımında. 

Lise İneği GünlükleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin