- 7 -

49.4K 2K 196
                                    

Selaam yine bir bölümle karşınızdayım canlar :) Size şunu söylemek istiyorum artık okul başlıyoor :( Bu hikayeye pek bir etki yapmayacak yine ben en geç haftada bir votelara falan göre yayınlayacağım, ama bilinki yayınlayamadım 2 hafta falan hikaye bitti falan diye düşünmeyin ben final falan demedikçe final yok :D Bu sene 8'im o yüzden söylüyorum bunlarıda zaten yoksa hiç sorun olmazdı,  ha bu arada size çoook teşekkür ederim 10. bölümde beklediğim 1000 okuma 6'da geldi,neyse iyi okumalar :) Şarkıyla okumanızı tavsiye ederim :)

   Kağıdı 10. kez falan okuduktan sonra Eda elimden hızla çekiştiriverdi. İçim içime sığmıyordu, bu yarışmayı kazandığımı falan düşünüyordum. Kuzey'le yanyanaydık. Hayali bile güzel. Kendime inanamıyordum bir yandanda. Kuzey Sanem'le, benim lanet kuzenimle öpüşmüştü. Belkide bu benim vazgeçmem anlamına geliyordu fakat benim vazgeçmeye niyetim yoktu. Sanem'in önemsenecek bir kız olduğuna inanmıyordum çünkü iki günlük falan diye düşünüyordum. O sırada aptal aptal sırıttığımı farketmemiştim.

  " Hayrola Melis ne düşünüyordun?" dedi Eda küçük bir tebessümle. Sırıtmayı kestim ve ona döndüm.

  " Hiç."dedim bunun üzerine kahkahalarla gülmeye başladı. Fakat daha da üstelemedi. Sonra odanın bir köşesine fırlatılmış birkaç torbayı aldı ve yanıma geldi. Torbaları karıştırdı, karıştırdı ve sonunda bana zorla denettirip aldırdığı kalın kumaşlı kışlık şortu ve kazağı çıkardı. Kabul ediyorum çok güzeldi -_-. 

  " Bunları tekrar dene."dedi elime tutuşturmaya çalışırken. Elime aldıktan sonra 'Neden?'dermiş gibi baktım ona. 

  " İkisini bir arada hiç denemedin, yakışacağına inanıyorum. Ayrıca yarın bunları giymelisin." Ona gülümsedim ve aynanın karşısına geçip ilk önce üstüme tuttum, gerçekten böyleyken bile değişik bir ben hissediyordum.  Güzel olmak değilde güzel hissetmek böyle bir şeydi herhalde. O sırada aklıma bir ok saplandı. Hızla giysileri yatağa attım ve Eda'nın masaya bıraktığı kağıdı kaptım.'Son başvuru tarihi : 20 Şubat, seçmelerde 20 Şubat günü saat 15:00'de başlayacaktır.' Bir an paniğe kapıldım. Eda anlamsız anlamsız bakıyordu.

  " Seçmeler yarın!"diye cırladım. Eda güldü.

  " Senin gibi bir yetenek kraliçesi bunu sorun etmiyor değil mi?" ve oturduğu yerde biraz doğruldu. Haklı olabilir mi diye düşünüyordum. Yanına geldim ve oturdum. Daha sonra sarıldım ona. "Teşekkürler."diye fısıldarken. Kağıdı aldım ve cebime soktum daha sonra torbalardan benim olanları ayırdım.

  " Yetenek kraliçesi de olsam biraz çalışmam gerek değil mi? Hoşçakal."dedim ve poşetleri aldım. Kapıya yöneldim. Daha sonra yavaş yavaş merdivenlerden indim. Eda'da geliyordu yolcu etmek için . Kapıya vardığımızda son kez ona gülümsedim ve kapıdan çıktım. Hava kararmıştı biraz. Yürümeye üşendiğim için köşedeki taksil ziline bastım ve beklemeye başladım. Birkaç dakikaya taksi gelmişti. Hemen arka kapıyı açtım poşetlerle beraber yerleştim. Evin tarifini verdim ve arkama yaslandım. Bir yandan da yarın ile ilgili düşünceler kafamda dolaşıyordu. Dalmıştım, taksicinin "Geldik!"demesiyle  nerede olduğumu anladım, teşekkür ettim ve parasını uzattım. Poşetlerle beraber eve yöneldim. Bahçe kapısı neyseki açıktı bu poşetlerle zorluk yaşamadan girebilmemiştim. Fakat evin kapısını illa ki anahtarla açmak gerekiyordu :D Poşetleir yere bırakıp cebimden anahtarı çıkardım ve kapıyı açtım. Evde ses yoktu anlaşılan annem evde değildi. Hızla merdivenlere yöneldim ve odama girdim. Sanem'de yoktu bu da benim işime gelirdi. Poşetleri yere bıraktım ve tüm eşyaları özenle çıkarıp yerleştirdim. Daha sonra uzun zamandır kılıfından çıkarmadığım gitarımın yanına gittim. Onuda özenle çıkardım ve yatağıma bıraktım sonrada çekmecelerden nota karıştırmaya başladım. Birkaç nota baktıktan sonra kararımı vermiştim. Çok hoş bir şarkıydı bu. Notaları bir yandan çalışmaya başladım, bir yandan da söylüyordum.

Lise İneği GünlükleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin