- 2 -

62.4K 2.2K 173
                                    

   Arkadaşlar öncelikle gecikmeden dolayı çooooooooooooooooooooooooooooooook özür dilerim. Bayram nedeniyle ve bazı aksilikler yüzünden yazamadım :( Bu sefer arayı açmayacağım siz yeter ki okuyun :) Bu arada iyi veya kötü yorum bırakırsanız sevinirim . Bu arada multimedyada Kuzey var  :)

  Şaşkın ve kızgın olduğumu itiraf etmeliyim. Bayan kraliçe oturduğu yerden kalktı ve bana doğru gelmeye başladı. Daha sonra beni ani bir hareketle sımsıkı sardı.

   " Kuzen Mel, ne kadarda değişmişsin."dedi beni dahada sıkarak.

  " İlk olarak ismim Melis, Mel değil! İkincisi burada ne işin var?"dedim kollarından kurtulduğumda.

   " Uzun hikaye sonra anlatırım."dedi.

    Pekala şu an 'Kuzenim geldi oleey' diye bağırmam ve mutlu olmam gerekir değil mi? Aslında pek öyle değil. Sanem'den ölesiye nefret ediyorum. Açıkçası böyle olmasının nedeni benim kıskançlıklarım değil, tamam belki biraz fakat Sanem gıcık, çok bilmiş ve kendini kraliçe ve etrafındaki herkesi onun kölesi sanan bir psikopat. Ve yaşadığı ortamda bunu tamamlıyor, güzel bir ev, mutlu bir aile ve okuldaki her erkeğin hayallerini süsleyen güzel bir yüz ve seksi bir fizik. Sanem'le 2 yıldır görüşmüyorum, çünkü her bayram zamanı veya özel bir gün tatilde oluyor teyzemlerle. Açıkçası benimde işime geliyor. Davranışları bozuk biriyle uğraşacak hiç halim ve vaktim yok. 

   " Bir dakika müsaade eder misin?"dedim ve cevabını beklemeden hızla merdivenlerden indim. Annem mutfakta yemek yapıyordu. Mutfağın açık kapısına dayandım ve anneme imalı bir şekilde bakmaya başladım. Biraz sonra neden böyle baktığımı anlamıştı.

   " Tatlım, Sanem'le bir sorun mu var?"dedi her zamanki sevecen ses tonuyla.

   " Neden burada?"

  Derin bir nefes aldı ve yanıma geldi. " Bak tatlım, biliyorsun Sanemlerle uzun zamandır görüşmüyoruz, ayrıca teyzen Sanem'in sınıfta kalacağı belli ounca onu okuldan almış yani bu sene gitmiyor. Seneye açık öğretimden devam edecek. Fakat açık öğretim daha zor ve Sanem bu tembellikle liseyi bitiremeyecek gibi gözüküyor. Bu yüzden teyzen onu buraya yolladı. Senden örnek alması için. Aranızda olanları biliyorum ama Sanem'in davranışlarının değiştiğini düşünüyorum ben. Lütfen biraz yardımcı ol."dedi ve sandalyeye oturdu.

  "  Ne kadar kalacak?"dedim hiç ses tonumu değiştirmeden.

  "  Aslına bakarsan Eylül'e kadar."dedi annem bir çırpıda.

  " Anne şaka yapıyor olmalısın okulun 2. dönemi başlayalı daha 2 hafta oldu."

  " Birbirinize alışırsınız zamanla, şimdi lütfen yanına çık."

  " Peki."

    Odaya çıktım. Sanem odada turluyordu ve beni görünce yanlış bir şey yapmış gibi hızlı bir şekilde yatağıma oturdu. 

   " Eee, odayı nasıl buldun?"dedim konuşma açmak amaçlı.

  " Güzel, fakat biraz küçük yedek yatak çıkınca ama oda dahada genişleyecektir. Bu arada senin odan nerede?"

    Anlamamış gibi yüzüne baktım ve konuşmaya başladım. " Yedek yatak bir yere gitmiyor, burada ikimiz kalacağız sende o beğenmediğin yedek yatakta. İnşallah açıklayıcı olabilmişimdir."

   " Ama bu arabalı yatak!"

   " Beğenmediniz galiba majesteleri, eskiden kardeşimin yatağıydı ama o kileri odası yaptı ve ona yeni yatak aldık bu da burada duruyor. Ve sen orada yatacaksın!"dedim ve kapıyı çarparak odadan çıktım. Koridordaki malzeme dolabını karıştırmaya başladım . O sırada Mehmet arkamdan geldi ve ne aradığımı merak edercesine bakmaya başladı.

   " Ne arıyorsun?"dedi

    Aradığımı bulunca aldım ve Mehmet'e doğru salladım.

    " Yoksa Sanem'i mi bantlayacaksın?"

  " Saçmalama."dedim ve hızla odaya geri döndüm. Siyah bandı açtım ve odayı ikiye ayıracak şekilde yere yapıştırdım.

    " Öncelikle yedek yatağın bulunduğu taraf senin tarafın ve bu da benim tarafım. Kendi tarafımda makyaj malzemeleri görürsem fena olur."dedim ve kendimi yatağa attım. Baş ucumdaki kitabı aldım ve okumaya başladım fakat kitabın zaten 5 sayfası kalmıştı

    " Demek Harry Potter okuyorsun?" dedi yatağa uzanmış ve bana doğru bakarken.

    " Evet."dedim ve kitaba geri döndüm. Fakat kitap bitmişti. Hızla yatakta doğruldum ve kalktım.

    " Nereye gidiyorsan bende gelebilir miyim?" dedi merakla.

    "  Yalnız kozmetikçiye gitmiyorum haberin olsun."

    " Yine de geliyorum."dedi ve toplanmış eteğini düzeltti. Beraber aşağı indik, montları giyip dışarı çıktık. Kısa bir yürüyüşten sonra "Geldik."dedim. Sanem "Kitapçıya mı geldik? Ben dışarıda kalayım iyisimi."dedi. Bende omuz silkip içeri girdim. 

     Kitapçı da biraz zaman harcamıştım amacım Sanem'i dışarıda soğuktan dondurmaktı. İşim bittikten sonra kitapçının ahşap kapısını araladım ve etrafa bakınmaya başladım. Sanem etrafta yoktu. Dışarı çıktım ve gördüğüm manzara karşısında şok oldum. " Sanem!" Ben bu kıza boşuna başbelası demiyordum. 

      

                                                                               *****

    

   

Lise İneği GünlükleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin