פרק 13 - המסיבה חלק א'

12.4K 603 136
                                    

חזרתי מבית הספר עצבנית. לאחר שבמהלך כל יום הלימודים שמעתי את כולם מדברים על המסיבה השווה שהולכת להיות הלילה וכמה אלכוהול הצליחו להבריח אליה. אפילו שמעתי כמה ילדים שאם הייתי נתקלת בהם לבד בלילה הייתי מפחדת אומרים שהם הולכים לחגוג הלילה 'ואיזה אח אמזלג.

כל היום הראש שלי לא הפסיק לחשוב מה אני עושה? איך לא יגלו במסיבה הזו שאני  גרה בבית הזה ויש לי קשר לדניאל אמזלג. הרי, כשאני אצא מאחד חדרי השינה יבינו שאני לא סתם שם.
בדרך הביתה עלה לי רעיון גאוני, אני פשוט אבקש מאן לבוא להתארגן אצלה למסיבה. היא במילא לוחצת עלי לבוא ככה אני יכולה לבוא יחד איתה ואף אחד לא יחשוד בכלום.
בהתחלה לא חשבתי אפילו על האופציה לבוא למסיבה הזו, אבל איפה אני אהיה שכל השכבה שלי תהיה אצלי בבית? נעולה בחדר? בטוח אז יגלו. זו התוכנית הכי טובה שיכלתי לחשוב עליה.

"תגיד אתה חושב על עוד אנשים בעולם חוץ מעצמך?" זרקתי את התיק על הרצפה וצעקתי אל עבר דניאל שישב על הספה בסלון כאילו כלום.

כאילו הוא לא הזמין לפה בלילה חצי שכבה מבלי לשאול אותי. כאילו שעוד כמה שעות הבית הזה לא יהפוך לבית זונות

"הו מישהיא פה חזרה עצבנית," הוא אמר בטון מלגלג "מה קרה וייס? קיבלת 99 במשהו?" הוא הוסיף וצחק לעצמו.

"יואו!" קראתי בעצבים והחזקתי את ראשי בין שתי ידיי "אתה כזה אטום!"

הלכתי לסלון ונעמדתי מול הטלוזיה, מסתירה לו את המשחק כדורגל שהוא רואה.

"עופי מהמסך" הוא צרח, לפחות הצלחתי להוציא אותו מהאדישות  המחרפנת שהוא היה שרוי בה

"מה אתה חושב לעצמך שאתה מארגן פה מסיבות?! מה אתה רוצה? להראות לכולם כמה דניאל ילד רע שלא שם על אף אחד? ואו ממש בוגר מצידך, אבאל'ה לא בבית אז בוא נזמין את כל השכבה נבריח אלכוהול ואולי סמים אני לא יודעת מה לחשוב כבר! נמלא את הבית בשיכורים ואת הרצפה בקונדומים משומשים וכל זה שאחותך הקטנה ישנה חדר מעל! איזה כיף!" סיימתי לצעוק כולי מתנשפת, הרגשתי טיפת זיעה נוטפת ממצחי. הקול שלי רק הלך וגבר בין מילה למילה והוא ישב מולי שמבטו קר, בכלל לא מזיז לו שזה כל כך מפריע לי.

"סיימת?" הוא שאל בטון קר. אחרי כל הסערת רגשות שלי הוא נותר אדיש בדיוק כמו השנייה לפני שהסתרתי לו את המשחק. זה עוד יותר הוציא אותי מדעתי "יופי," הוא קבע בלי לתת לי הזדמנות לענות "עכשיו תעלי לחדר שלך" הוא פקד עליי

"סליחה?!" פערתי עיניים גדולות, מי הוא שיגיד לי מה לעשות?

"עוד," הוא הסתכל על השעון הכסוף שהונח על פרק כף ידו והבליט את גוון הברונזה השזוף של עורו "חמש דקות באים לפה חברים שעזרו לי להשיג אלכוהול ולא נראה לי שאת רוצה להיות עדה לתעודות זהות המזויפות והבלאגן שילך כאן" הוא מתח חצי חיוך גאה, על מה? שהוא חתיכת עבריין?

סיוט יפהפהWhere stories live. Discover now