פרק 37 הברית חלק א

9.8K 524 45
                                    

"יפה שלי הכינורות יתנו לך הרגשה אחרת" צליליו הצורמים של דניאל שר בקעו מחדר האמבטיה

"דניאל אנחנו נאחר!" דפקתי על דלת חדר המקלחת בחוזקה, כבר חצי שעה שאני שומעת את להיטיו של אייל גולן מכל הזמנים בביצועו של דניאל. מהבוקר התחננתי בפניו שייכנס להתקלח, אני יודעת שכשדניאל נכנס למקלחת קשה להוציא אותו משם, הוא נכנס לעולם משלו.

"למענך אני אתן גם את חיי" הוא ממשיך ומרים את קולו עוד יותר בכדי שאשמע.

"לפחות תחליף דיסק" אני פותחת חריץ בדלת וצועקת לבפנים, מנסה לגבור על רעש זרם המים וטורקת את הדלת בחזרה. בניגוד אליו שעדיין לא יצא מהמקלחת אני כבר הייתי מוכנה לגמרי ופחדתי להתרטב.

לאחר כמה דקות שעמדתי ליד הדלת בוהה בשעון היד שלי, זרם המים נפסק והדלת נפתחה.
דניאל סוף סוף נזכר לצאת מהמקלחת. הוא הגיח וריח סבון הגוף שלו אפף את אפי ומילא אותי בתחושה נעימה. בטנו הייתה חשופה ושזופה מתמיד, תזכורת לשבוע המופלא שהעברנו בים. לפלג גופו התחתון קשורה מגבת בלבד. טיפות מים קטנטנות נוטפות מהבלורית שלו שמורמת מעלה, הוא היה נראה לוהט כל כך.

הוא התקרב אליי שביד אחת מנקה את אוזנו הימנית בעזרת קיסם.

"וואו" הוא קרא בהתלהבות וגבריות מתפרצת תוך שידו הפנויה מחליקה מכתפי מטה, מעבירה בי צמרמורת ומסיימת אותה כשנעצרת לאחוז את מותני.

"אהבת?" שאלתי בחיוך מלא בטחון, ידעתי כבר את התשובה. לא היה לי ספק שהאוברול הזה יגנוב את ההצגה. הוא היה בצבע כחול עמוק, הוא נצמד לגופי בצורה מושלמת ומחמיאה מבליט כל קימור בי ומגדיל לי את החזה הקטן שלי. חלקו התחתון הולך ומתרחב ובתוספת העקב שהוספתי נראתי גבוהה בהרבה יותר. משחתי את שפתי באודם אדום ושערי היה משוך אחורה והתפזר לרוחב כל גבי.

אם להיות כנה, לו הייתי צריכה להופיע באאוטפיט הזה מבלי שדניאל יהיה לצידי לא הייתי מסכימה. ללבוש לוק כזה דורש כמויות של בטחון, אני צריכה לשחרר מעצמי ולתת לעצמי להרגיש נשית ומושכת, לצאת מהתבניתיות של הילדה המתוקה. כשדניאל לצידי הוא מקנה לי כל כך הרבה בטחון עצמי, מרעיף עליי מחמאות ונותן לי להרגיש הכי יפה וסקסית אפילו בדברים הכי קטנים שלכאורה נדמה שהם שוליים ולא חשובים, אבל הם מה שעושים את כל ההבדל. הלחישות הקטנות באוזן, הליטוף במקום הנכון בהחלט מכניס לי לראש שאני הבחורה הכי שווה בחדר.

"מת על זה!" הוא קרא באסרטיביות וידו הצמידה אותי אליו, שפתיו רפרפו על שלי וחתמו בנשיקה קטנה ומתוקה.

"יאללה לך להתלבש אנחנו נאחר" טפחתי על כתפיו ומיד לאחר מכן מנגבת על המגבת שקשורה עליו את ידי, לא רציתי להתרטב ולהרוס את האוברול. כנראה שנגעתי קרוב מידי לאזורו הרגיש, הבנתי זאת ששמעתי את אנקתו כשניגבתי את ידי בו

סיוט יפהפהWhere stories live. Discover now