"אני אוהב אותך"
אני כמעט נחנקת, שלוש המילים מהדהדות בראשי.
הוא שיכור גאיה. תלכי מכאן, אל תתייחסי, מחר הכל יעבור. אני משננת לעצמי בלב. שאני מחליטה פשוט להסתלק משם, ללכת לאמבטיה כפי שתכננתי ולשטוף את כל היום הזה מעליי.
"לאן את הולכת?" הוא קורא מאחורי. אני עדיין בשלי, הולכת, אמנם בצעדים מהוססים, אבל הולכת לעבר הדלת.
"גאיה!" הוא מרים את קולו הפעם ואני נעצרת.
אני מסתובבת בחזרה עם פני אליו. מבטי קפוא.
"לא שמעת מה אמרתי?" הוא שואל ומנסה לקום מהמיטה.
"אל תקום אתה תיפול" אני צועקת בבהלה, מסמנת לו עם ידי לעצור.
עוד לא הספקתי לסיים את המשפט והוא כבר עומד על רגליו צועד לעברי.
"דניאל אתה תיפ.." ליבי כמעט מחסיר פעימה, הוא מתנדנד וכמעט נופל, אבל בשניה האחרונה עוד לפני שהספקתי להגיב ,הוא נאחז בכתפיי ומתייצב.
"תחזור למיטה" אני עוצמת את עיניי בעייפות.
הוא מרים את ידיו מכתפיי ואני כורכת את ידיי סביב גבו כדי שלא ייפול. הוא אוחז במותניי, כפות ידיו חמות ומעבירות בי צמרמורת "שששש" הוא משתיק אותי. הוא מקרב אותי אליו ומתקרב אליי עם ראשו, ומבלי שאני מספיקה לשים לב מה הלך פה הרגע, הוא מרסק את שפתיו על שלי. תחילה, אני קופאת. לא לוקח לי הרבה זמן עד שהוא מזכיר לי כמה אלוהית ההרגשה הזו ששפתיו מוטחות על שלי. למרות, שהוא מזיז אותן עליי בטובעניות מגען כל כך רך וחם. הוא דוחף את הלשון שלו לפי, מעסה אותה בשלו ואני נשברת, אני רוצה עוד ממנו. אני מרימה את ידיי מגבו ואוחזת בפניו במאין רכושניות כזו שלא אופיינית לי, אצבעותי כמעט משאירות חורים על עורו. למרות הריח החריף שנודף מפיו אני לא יכולה להפסיק אני מקרבת אותו אליי, מתענגת על תחושת לשונתינו אחד כנגד השניה, זזות בתיאום מושלם.
אני מתנתקת, בלי אוויר, עדיין נמצאת בין זרעותיו. הוא לא נותן לי לקחת נשימה עמוקה אחת כדי להסדיר את נשימותי ושוב, הוא מושך בחולצתי, מקרב אותי אליו, מנשק פעם אחת אחרונה וקצרה, חותם את הנשיקה שלנו.
שנינו מתנשפים, אני לא מאמינה ששוב נפלתי לזה, פעם קודמת הבטחתי לעצמי שלא אתן לעצמי שוב להרגיש את כל רגשות האשם שחשתי לאחר הנשיקה שלנו. אבל ברגע שהוא אוחז בי, כאילו אני שלו ואני מרגישה אותו עליי, אני נמסה תחתיו ועם כמה שאני תמיד תחת שליטה אני מאבדת את עצמי.
"שלא תתחילי בכלל עם הנאם קבוע שלך" הוא אומר בסמכותיות, מושיט לפני אצבע מזהירה
"אבל..."
"די!" הוא קוטע אותי.
"אני אוהב אותך. שמעת מה אמרתי? אמרתי שאני אוהב אותך" הוא מדבר לאט מושך כל הבהרה
YOU ARE READING
סיוט יפהפה
Romance"היא לא מהסוג שלי. היא עדינה וטובה ותעשה הכל בשביל האחר. היא כלכך רגישה שאפילו מילה קטנה תפגע בה. ואני יורה מילים מהפה שלי בלי לשים לב בכלל מה אני אומר, אני חושב שכולם כמוני, בנו סביבם אלפי חומות כדי לא להפגע." יש לה משפחה תומכת, חברות טובות וציונים...