פרק 14 - המסיבה חלק ב'

12.7K 696 103
                                    

לפני שאני מתחילה אני רק רוצה להגיד תודה.לnoa18noa שתמיד מפרגנת ותומכת ופשוט מחממת לי את הלב. בזכות בנות כמוה יש לי חשק ומוטיבציה לכתוב. אז למרות שכבר אמרתי לך את זה כבר. תודה נועה, אני אוהבת אותך!

"למה שאלך בובה?" קולו היה מפוזר ולא יציב הוא כמעט נפל אבל ייצב את עצמו על רגליו. "לא באלך שנעשה קצת כיף?" הוא עמד מולי והעביר את ידו בשיערי. חיוכו היה ממזרי.

"ת..תלך ממני" גמגמתי קולי רועד, אני מגייסת עוד את מעט כוחות הנפש האחרונים שנותרו בי כדי להראות לו שאני חזקה, שלא ינסה להתעסק איתי בכזו קלות.

"מממ..למה שאלך, לא כיף לנו ביחד?" הוא סיים בצחקוק ושב להתנדנד על רגליו.

"די." דמעות נקוו בעיניי, נאבקתי עם עצמי שלא יזלגו לי, אני לא יכולה להראות חלשה עכשיו, זה רק ייתן לו להרגיש עוד יותר גיבור.

"ששש..." קולו היה עמוק. הרגשתי שהוא חודר בי וממלא כל נים קטן בגופי, זורם בדמי ומזרים לכל איבר בגופי פחד.

הוא העביר את אצבעו בלחיי ועברה בי צמרמורת, ולא אחת מרגשת אלא מרוב גועל, נרתעתי ממנו.

התרחקתי ממנו, הלכתי אחורה.

חיבקתי את עצמי בקושי, מנסה לא לרעוד בידיי. הייתי חשופה לגמרי בפניו וניסיתי להסתיר את עצמי הרגשתי שקופה לגמרי מול מבטיו החודרים.

"אין לך מה... אין לך מה" הוא גיהק "לפחד ממני" הוא היה מעורפל לגמרי, היה ברור שהוא שיכור.

הלכתי אחורה והוא התקרב, המשכתי להתרחק כמה שיכלתי עד שהרגשתי את הקיר הקר נתקע בגבי החשוף, לא היה לי יותר לאן לברוח.

עיניו השחורות כמעט, נעצו בי מבט ואז סרקו את גופי הערום מכף רגל עד ראש.

"די די די תלך" חזרתי על המילים, כמעט לא לוקחת אוויר לנשימה בין מילה למילה. נכנסתי לאטרף כל שניה שעברה בחיקו רק גרמה למד הפחד שלי לעלות עוד שלב.

באינסטינקט של הרגע גייסתי את כל הכוחות ובשתי ידיי דחפתי אותו בכל הכוח. הוא בקלילות תפס את שתי הידיים שלי בכף היד שלו.

"מישהי פה אלימה" הטון המפלרטט והציני שלו הפך בין רגע לקר ומאיים.

הוא ריתק את ידיי לקיר.

"תשמרי את האנרגיות שלך, חבל" הוא ירק לעברי, הקול שלו מלא ארס.

עמדתי מולו ערומה שלגופי רק תחתונים וחזייה, כל יד שלו תפסה יד שלי מצמידה אותה בחוזקה לקיר.

גופו היה הדוק לשלי, הבל פיו היה חריף אין ספק שהוא לא חסך בכמויות האלכוהול להיום.

ידיו עזבו את ידיי והן נשמטו מטה, יד אחת שלו נכרכה סביב מותני.

סיוט יפהפהWhere stories live. Discover now