Voi fi lângă tine mereu!

12.3K 930 42
                                    


Flashback


  — Mabel, grăbeşte-te! Vom întârzia la petrecere şi nu vreau să pierd nimic.

Am chicotit şi mi-am dat ușor ochii peste cap, continuând să îmi dau cu rimel genele. Lean mă amețea din cauza turelor făcute prin camera mea, şi nu mă puteam concentra la ale mele.

 Nu-ți face griji, Bill nu se va supăra pe noi dacă vom întârzia puțin, îi răspund, zâmbind satisfăcută de înfățișarea mea.

Bill era colegul nostru de facultate. Eu şi Lean eram anul 1 la Economie, dar nu îmi băteam capul prea mult cu şcoala. A fost mai mult dorința părinților noştrii, şi un prilej bun de a-mi petrece mai mult timp cu prietena mea.

 Sunt gata, o anunț pe Lean şi îmi iau plicul de pe birou, uitându-mă pentru a nu ştiu câta oară în el să văd dacă îmi lipsește ceva.

 În sfârşit, Lean îşi aruncă mâinile în aer în semn de exasperare şi îşi aşeză părul în oglindă. Să mergem, petrecerea a început de jumătate de oră.

Am ieşit din apartamentul pe care îl împărțeam cu prietena mea şi ne-am urcat în mașina ei, dând drumul la muzică la volum maxim. Eram două studente rebele şi dornice de adrenalină pură. Profitam de fiecare clipă la maxim şi nu ne dădeam în lături de la nimic.

Lean opri maşina în fața casei impunătoare care aparținea lui Bill. Provenea dintr-o familie bogată de politicieni, iar Bill era băiatul răsfățat al familiei, dar şi idolul fetelor. Atât eu, cât şi Lean îl plăceam.

Şi amândouă ştiam asta!

Dornice de petrecere şi țopăind de pe un picior pe altul, am intrat în casă, fără a mai bate la uşă. Eram în relații bune cu Bill şi nu trebuia să îi cerem voie. Plus că eram mereu primele fete invitate la petrecerile lui.

Casa era deja ticsită de studenți care dansau şi beau încontinuu. Unii dintre ei deja erau în stare avansată de ebrietate, iar alții deja erau drogați.

Pentru că în asta consta petrecerile lui, băutură, femei şi droguri.

Mi-am aşezat mai bine rochia de pe mine şi mi-am înălțat capul în căutarea lui Bill. Am oftat exasperată peste muzica răsunătoare şi am tras-o pe Lean după mine, spre bucătărie unde ştiam că este băutura.

Nu-l văd pe Bill, Lean țipă peste muzica asurzitoare, îndreptându-ne spre bucătărie.

— Trebuie să fie pe aici, îi spun şi îmi torn un pahar de tărie, dându-l pe gât imediat. Lean făcu același lucru şi ieşii din încăpere, dansând.

M-am cocoțat pe blat şi mi-am mai pus un pahar de băutură. Mi-am împletit picioarele şi priveam plictisită cum tinerii intrau şi ieşeau de aici, clătinându-se pe picioare.

— Aştepți pe cineva, iubito?

Am icnit la auzul vocei suave şi am zâmbit la vederea lui Bill. Mi-am lins buza la vederea lui şi am lăsat paharul pe masă, axându-mi privirea doar pe el. Zâmbetul lui îmi făcea inima să tresalte, iar părul lui blond şi ciufulit mă invita să îmi bag mâinile în el.

Bill îşi făcu loc între picioarele mele, aşezându-şi mâinile pe coapsele mele. Buzele lui îmi lăsau săruturi umede pe linia gâtului şi mi-am înfipt unghiile în scalpul lui. Mi-am zdrobit buzele de ale lui şi am dat startul unui sărut flămând.

Trișorul Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum