Mulțumiri

8.7K 307 53
                                    


   Habar n-am cu ce să încep. Sunt o groază de cuvinte de spus, şi nu ştiu cu ce să încep mai întâi.

Vreau să vă mărturisesc că m-am apucat de scris pe wattpad de vreo 6 luni. Când am scris prima carte nu am crezut că voi ajunge în acest stadiu.

După ce m-am provocat de una singură cu cele 2 serii "Prețul orgoliului" şi "Tu eşti muza mea", cartea "Trişorul" a fost o nouă provocare pentru mine. Nu m-am aşteptat ca povestea lui Harllow, Mabel, Dustin, Lean şi Bill să crească atât de mult.

Şi asta s-a datorat vouă. Nu ştiu cum să vă mulțumesc pentru mesajele voastre frumoase şi pentru voturi. Mi-am dat toată silința în a scrie această poveste şi recunosc că şi eu am plâns când am scris unele capitole, mai ales epilogul.

Bun, acum vreau să trec la alt aspect. Cu cât "Trişorul" se apropia de sfârșit, cu atât mai multe întrebări despre un posibil volum 2 am primit.

Încă sunt indecisă. Recunosc că deja am câteva idei principale în cap, doar că nu ştiu când mă voi apuca de scris iar. Am nevoie de puțin timp să mă adun şi să îmi pun ordine în gânduri.

Aşa că, există probabilitatea povestea să continue, doar că acest lucru va fi realizabil de la toamnă încolo. Ştiu că poate e un timp cam lung, dar am speranța că veți rămâne alături de mine până atunci.

Nu-mi voi cere scuze pentru final. Finalul va rămâne deschis, aşa cum este, indiferent dacă voi continua sau nu cartea.

Sper că am lămurit acest aspect şi să nu mai primesc mesaje despre acest subiect.

***

Voi trece la mulțumirile de rigoare 😊

De-a lungul timpului petrecut pe acest site, am avut plăcerea de a cunoaşte fel şi fel de persoane, speciale în felul lor.

Îi mulțumesc AmiraEmerson pentru persoana minunată din toate punctele de vedere. Îți mulțumesc pentru prietenia ta şi pentru fata minunată care eşti. Pentru timpul vorbit la telefon şi sper că ne vom vedea vreodată 💙💙😍. Te iubesc, pisică 😘😘😘😍

Mulțumesc AlisaAly. O fată adorabilă şi sensibilă. Draga mea, aşa cum ți-am mai zis, eu sunt aici sau pe whatsapp în caz de nevoie 😊😁. Şi încă am speranța că ne vom vedea şi noi în viața asta 💖💙😍. Ly scumpa mea ❤❤😍

Mulțumesc în special GiuliaCastelli91. Draga mea, îți mulțumesc pentru absolut toate comentariile tale frumoase pe care mi le-ai scris. 💖 Şi aşa cum am mai zis în mesajele anterioare, dacă vreodată voi publica vreo carte, primul exemplar este al tău ❤😍 Îți mulțumesc încă o dată 🐶💛💛.

Bineînțeles şi celorlalți cititori, vă ştiți voi care. Vă mulțumesc pentru că ați fost alături de mine pe parcursul acestei poveşti şi sper că am fost pe placul vostru chiar dacă nu am scris finalurile pe care voi le-ați aşteptat.

  Vă mulțumesc şi iar vă mulțumesc. Sunteți oameni minunați şi vă iubesc.

Eu am fost aceeaşi Mădă şi sper să ne scriem la toamnă 😁😊. Până atunci, mă găsiți tot pe aici.

Vă pup şi vă îmbrățișez 💛😍❤💖

Trișorul Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum