— Sub nicio formă!Pufnesc şi dau cu pumnul în perete de nervi. Încerc să mă liniştesc şi să gândesc la rece. Kelvin are noroc, pentru că dacă n-aş avea nevoie de ajutorul lui, era mort demult. Încerc să îl conving de aproape jumătate de oră să facă aşa cum i-am zis. Altă posibilitate nu am, şi orice minut pierdut trecut poate fi fatal pentru Mabel. Îl cunosc pe Bill, şi ştiu ce îi poate capul.
— Kelvin, altă soluție nu este, insist iar, oftând. Bill a stat închis cinci ani, şi numai la răzbunare s-a gândit.
— Harllow, recunosc cu mâna pe inimă că sunt cel mai mare mafiot de pe aici şi ilegalitățile sunt pasiunea mea, dar ce-mi ceri tu, este peste puterile mele. Chiar nu puteți vorbi şi să ajungeți la un consens?
Mă uit năuc la el şi mai că îmi vine să îi râd în față, dacă nu eram în situația asta. Mi se pare aberant să îl aud pe Kelvin vorbind atât de clişeic. Într-adevăr, bătrânul avea o experiență vastă în domeniul ăsta. De când soția şi fiica lui au murit în accident, Kelvin nu a mai făcut nimic bun de atunci. A violat fete, le-a omorât şi le-a vândut ca pe un tablou scump. Pierderea celor două femei din viața lui l-a făcut să îşi schimbe total perspectiva în privința sexului frumos. Părea că nicio femeie nu îl va mai îmbuna. Asta până la Mabel, şi pentru asta o iubeam din ce în ce mai mult.
— O iubesc, îi mărturisesc, în speranța că va ceda şi mă ajuta cu planul meu.
— Nici nu mă îndoiesc de asta, Harllow. Dar tu ştiai de la bun început ce se va întâmpla. Ai avut la dispoziție trei luni să dispari cu ea. Plus că, trebuie să recunoaștem că Bill a fost un prost că şi-a anunțat sosirea mai devreme. Şi tu, alt prost, că nu ai profitat de asta.
Mă săturasem să tot aud "ți-am spus eu". Eram şi eu conştient şi suficient de copt la minte să îmi dau seama de asta, dar acum era prea târziu. Soarta lui Mabel stă în mâinile mele, şi dacă nu găsesc urgent o soluție, risc să o pierd şi să mă pierd şi eu.
— Am încredere că vei face ce este necesar, îi spun, şi ies din separeu.
Ocolesc grămada de bărbați ce aruncau banii degeaba la jocurile de noroc, şi ies din cazinou, urcând în maşina mea. Turez iar motorul şi pornesc iar spre casă, frământându-mă. Gândul îmi fuge numai la Mabel şi la cuvintele ei scuipate cu atâta ură. Ştiu că au fost spuse doar la nervi, dar asta nu înseamnă că nu există şi o fărâmă de adevăr în ele.
— La dracu'!
Dau cu pumnul violent în volan, blestemându-mă obsesiv. E pentru prima oară când mă simt neputincios, şi nu reuşesc să găsesc o soluție. Nici când am aflat despre moartea lui Miriam nu m-am simțit atât de pierdut. Îmi era teamă de moarte, pentru că era invincibilă în fața mea. Putea cu uşurință să îmi ia ce-am eu mai de preț, şi eu doar să privesc nepuncios.
Parchez maşina în fața casei mele şi mă grăbesc să intru. Luminile sunt aprinse în living şi ştiu deja pe cine voi găsi acolo. Aşa cum mă aşteptam, Bill stă relaxat pe canapea, cu o doză de bere în mână. Pare prins în gândurile lui, nebăgând de seamă că eu sunt aici.
— Mă întreb cum de ai ajuns să o iubeşti, vocea lui mă face să tresar, şi trântesc uşa mai tare decât ar fi trebuit. Am crezut că mă pot baza pe tine.
Îmi încleştez maxilarul şi îmi strâng pumnii, stăpânindu-mă cu greu să nu îi sar la gât.
— Când, Harllow? Insistă să pună paie pe foc, şi se ridică de pe canapea, abandonând doza pe masă.
— Nu e treaba ta, i-o tai repede, dar Bill zâmbește.
— Nu ăsta a fost planul, Harllow. Planul a fost ca tu să o faci pe ea să se îndrăgostească de tine.
— Ştiu foarte bine care a fost planul, îl întrerup.
— Şi te-ai îndrăgostit tu, constată el, şi îmi dau ochii peste cap când izbucnește în râs. Nu mă gândeam la asta, recunosc că mi-ai făcut o surpriză.
— Ce vrei să faci cu ea?
— Să o fac să sufere, răspunde detaşat, dând din umeri. Moartea ar fi prea miloasă pentru ea.
Pielea mi se face de găină, numai gândindu-mă la asta. Am suportat deja pierderea unei persoane dragi, dar să asist şi la pierderea femeii pe care o iubesc, e deja prea mult. Cel mai sigur, voi călca urmele lui Miriam.
— Săraca Mabel, vorbește retoric Bill. Îți dai seama ce se va întâmpla când va afla tot adevărul? Cum crezi că o să reacționeze când va afla că scumpa şi iubita ei prietenă din copilărie, ştia de sosirea mea?
Nici nu vreau să îmi imaginez. Dacă Mabel va afla că şi Lean ştia de apariția lui Bill aici, va ceda. Mabel are încredere oarbă în prietena ei, şi adevărul o va dărâma psihic.
— Nu vei face asta, mârai la el.
— Şi Lean, continuă să vorbească, ignorându-mă. Draga de Lean, cum vă reacționa când va afla de trecutul lui Dustin?
Dintr-un singur pas, ajung cu mâinile în gâtul lui, şi îl trântesc cu putere peste masa de sticlă care se sparge imediat.
— Nu te voi lăsa, îi spun, şi îi aplic un pumn. Bill reuşeşte să riposteze şi îmi aplică la rândul lui un pumn în zona gurii.
— Nimeni nu mă va împiedica, țipă la mine. Tu o vei urma pe Mabel, doar pentru faptul că m-ai trădat şi te-ai îndrăgostit de ea.
— Eşti nebun!
— De ce tocmai de ea? Continuă să țipe la mine. Eu am fost primul bărbat din viața ei! Eu am învățat-o pentru prima oară ce este plăcerea. Eu am fost cel care a avut-o şi am deținut-o aşa cum am vrut eu.
Încerc să alung acest gând şi să nu receptez vorbele lui. E dureros să aud asta, şi nu vreau să ajung în punctul în care să o urăsc pe Mabel. Vreau să o iubesc, aşa cum o fac acum, şi chiar mai mult. Vreau ca trecutul să nu conteze pentru mine, şi să îmi petrec tot viitorul alături de ea.
Nu mă interesa trecutul ei cu Bill, ci prezentul. O iubeam, şi sunt sigur că şi ea mă iubea în egală măsură.
— Îți propun un pact, îi spun, şi Bill mă privește curios. Un simplu joc de poker. Dacă vei pierde, Mabel rămâne a mea şi tu o vei lăsa în pace. Dacă eu pierd...
Îmi stăpânesc cu greu lacrimile la gândul ăsta. Îmi pun toate bazele în inima mea care bate cu putere numai când îi pronunț numele.
— O voi lăsa să plece, îmi termin propoziția şi înghit cu greu nodul din gât. Bill pare că se gândește la ce i-am propus şi am speranța că va accepta.
— S-a făcut!
Pam-pam! 😊
Nu uitați de vot 💛
Vă pupă Mădă ❤😘
CITEȘTI
Trișorul
RomanceMabel credea că mutarea într-un oraș nou, unde nimeni nu va avea de ce să o facă de rușine, va fi una liniștită, așa cum și-a dorit pentru ea și pentru prietena ei Lean. Liniștea ei a durat o singură zi, pentru că un anume băiat misterios îi perturb...