Încercam să găsesc o legătură între poker şi pistolul care îmi râde în față.
Nu găseam!
Refuzam să cred că Harllow ar putea fi un criminal cu sânge rece şi refuzam să cred că pistolul ăsta e pătat cu sângele altora. Experiența mea din vizionarea filmelor de acțiune, mi-a luminat mintea şi am scos mâna din sertar înainte de a atinge arma. Nu voiam ca amprentele mele să fie pe lângă cele ale lui Harllow.
M-am uitat în jurul meu, căutând o cârpă şi am reușit să mă urnesc de pe loc, plecând spre noptieră. Am luat bucata de cârpă şi m-am întors la sertar, luând arma grea în mână cu ajutorul bucății de material.
Am privit-o mai îndeaproape, mijindu-mi ochii la ea, încercând să găsesc un răspuns în ea. O scenă tragică cu Harllow împuşcând un om, mi-a făcut corpul să tresară involuntar.
În timp ce studiam arma ca pe un exponat de artă, cuvintele lui Dustin mi-au invadat mintea. Îmi aduc aminte de primele zile în care m-a avertizat în legătură cu fratele lui, dar şi teama de a nu-mi face rău. Oare la asta se referea?
Ar fi în stare Harllow să tragă în mine?
Am lăsat arma pe masă şi am început să cotrăbăi prin sertar, în căutarea altui indiciu. Printre hârtii de care nu mă interesează prea tare în momentul acesta şi jetoane de poker, undeva într-un colț, o cutiuță mică, de culoare neagră, mi-a atras atenția.
Am scos-o cu aceleași mâini stângaci şi am deschis-o, dezvăluind... o verighetă? Am scos-o şi am inspectat-o, sperând că voi găsii vreun nume inscripționat în interiorul ei. Ştiam de la mama şi tata asta, amândoi având numele lor gravate. La cea din mâna mea nu scria nimic, şi am oftat exasperată.
Gândul că Harllow ar putea fi însurat, îmi făcea inima ghem. Poate de aceea mă respinge, mi-am spus în mintea mea.
Dar ce legătură are inelul din mâna mea cu pistolul şi jetoanele de poker? Îmi era clar că toate trei aveau o semnificație pentru el, având în vedere că erau ținute închise sub cheie.
M-am trezit din reveria mea şi am pus la loc lucrurile în sertar. Trebuia să plec cât mai repede de aici, înainte de a fi prinsă. Am lăsat totul aşa cum a fost şi m-am grăbit să ies din camera lui.
Cu aceeași abilitate de pisică, am reușit să ies din vila imensă, şi am avut proasta alegere de a veni aici, pentru că nu mai aveam cum să ies de aici. Scara era pe cealaltă parte, aşa că nu-mi rămânea decât să ies pe poartă.
Am oftat pentru a nu ştiu câta oară pe ziua de astăzi şi m-am îndreptat nesigură spre ieșirea din curte. Panica a pus stăpânire pe mine când poarta s-a deschis şi pe ea intră Harllow. Am rămas pe loc, vântul brăzdându-mi fața, aşteptând ca Harllow să răbufnească.
Privirile noastre au făcut contact şi am încercat să rămân fermă pe poziții. Nu ştiam sigur dacă Harllow este un criminal sau nu, dar nu voiam să îi arăt slăbiciunea mea pentru el.
Pentru prima oară de când ne cunoaștem, Harllow nu mai părea surprins de prezența mea aici. S-a apropiat de mine cu paşi lejeri, băgându-şi mâinile în buzunarele blugilor. I-am văzut mușchii cum se zbăteau şi mi-am mușcat buza involuntar.
— Oricât aş încerca, nu reușesc să te fac să înțelegi, începe să vorbească cu aceeași voce care îmi transmite fiori în corp. Inima-mi pulsa, iar eu continuam să mă holbez la el. Arăta răvăşitor pe zi ce trecea. Îmi fusese dor de el!
Nu am spus nimic, ci am lăsat capul în jos. Toată tăria mea de caracter se ducea pe apa sâmbetei şi mă simțeam vulnerabilă în fața lui. Am auzit paşii lui venind spre mine şi mi-am strâns ochii, pregătită pentru ce va urma. Am icnit când bărbia mea a fost ridicată de două degete groase şi am simțit suflarea lui caldă pe fața mea.
— Deschide ochii, îmi şopteşte şi eu am făcut întocmai. Era prea aproape pentru psihicul meu care oricum era dărâmat. Îmi simțeam inima undeva în gât şi simțeam că mi-am pierdut glasul.
Se uita în ochii mei atât de intens, încât am înghițit în sec. Mi-am între-deschis buzele şi mi-am umezit buza de jos cu limba. Harllow continua să mă privească îndelung, iar eu să agonizez aici în fața lui.
— Îți e teamă de mine? Mă întreabă pe același ton coborât şi am început să răsuflu greu.
— Nu, am şoptit la rândul meu şi am gemut când degetul lui mi-a atins buza de jos. Aveam furnicături în corp şi pielea mă mânca. Am gemut înfundat când l-am văzut înghițind în sec. S-a apropiat de fața mea mai mult, buzele noastre fiind la o distanță milimetrică una de alta.
— Ar trebuii să îți fie, îmi spune şi pleacă de lângă mine, lăsându-mă pe mine în mijlocul curții confuză şi debusolată.
Harllow e băiat rău 😂
Nu uitați de vot 😇😇
Vă îmbrățișez 😍💜
CITEȘTI
Trișorul
RomanceMabel credea că mutarea într-un oraș nou, unde nimeni nu va avea de ce să o facă de rușine, va fi una liniștită, așa cum și-a dorit pentru ea și pentru prietena ei Lean. Liniștea ei a durat o singură zi, pentru că un anume băiat misterios îi perturb...