Era sincer. O sinceritate ciudată cum n-am văzut la nimeni. Mi-am dat seama că Harllow ar fi în stare să omoare un om, şi chiar dacă gândul ăsta mă înspăimânta, nu pot să fiu şocată.În schimb, simt siguranță şi protecție.
Mă privește cu căldură şi pare că aşteaptă ca eu să spun ceva. Nu pot să îi spun nimic pentru că, din nou, cad pradă ochilor săi gotici. În schimb, mă arunc în brațele lui cu o brutalitate puternică şi îmi înlănțui mâinile după gâtul lui. Instantaneu sunt luată în brațe şi strânsă puternic, de parcă tocmai ce ar veni sfârșitul lumii. Mă bucur de această înlănțuire, şi îmi îngrop nasul în pieptul lui. Mă mângâie pe păr şi amândoi ne ascultăm bătăile inimilor ce ne bat cu rapiditate.
— Mabel, eu chiar te..
— Ştt, şoptesc şi îi pun degetul pe buze. Nu o spune, doar arată-mi!Sclipirea revine iar în ochii lui adânci. Par ca două luminițe puternice ce sunt menite să mă orbească. Buzele îmi sunt capturate într-un sărut nebun şi haotic. Dansul lui mă amețeşte instant, dar nici în ruptul capului nu voiam să renunț. Îl iubeam pe omul ăsta, poate din prima zi de când l-am văzut. Îi iubeam misterul din jurul lui şi faptul că a reuşit să îmi destăinuie adevărul.
Mă las purtată de el şi mă întind leneşă pe spate, continuând să îl sărut. Îl sărutam de parcă ar fi prima oară când o fac şi, la naiba, voiam mai mult. Corpul meu mai că țipa după el şi scrâşneam puternic din dinți din cauza dorințelor care ardeau în mine.
Hainele mele sunt smulse cu aceeași rapiditate şi îmi muşc buza până când simt gustul sărat al sângelui. Atingerile şi sărutările lui sunt ca o binecuvântare pentru mine şi îmi golesc mintea, bucurându-mă de răsfățul primit. Îmi arcuiesc spatele de plăcere şi îmi împing şoldurile, dându-i de înțeles de mai mult.
— Atât de nerăbdătoare, şopteşte, şi pielea mi se furnică imediat la auzul cuvintelor lui. Înghit în sec şi gem uşor când Harllow se aşează cu grijă peste corpul meu. Exact ca un copil, continuă pe aceeași voce şi îmi înfig unghiile în spatele lui în momentul când îmi simt iar interiorul invadat de el.
La fel ca prima oară, mișcările îi sunt brutale, şi îmi înghit sunetele de durere, bucurându-mă de plăcerea pe care el mi-o creează. Îl invocăm iar pe Dumnezeu şi dăm drumul gemetelor de plăcere să ne părăsească gura. Ne lăsăm amândoi purtați de valurile plăcerii pure şi ne contopim perfect. Atât de perfect, încât simt că aş putea să mor şi să înviu în același timp.***
— Suntem bine?
Zâmbesc scurt şi continui să trasez linii imaginare pe abdomenul lui. Mă cuibăresc mai bine în brațele lui şi scot un geamăt mic.
— Să înțeleg că da, răspunde tot el şi îmi sărută zâmbind părul.
Îmi ridic capul de pe pieptul lui şi îl privesc fascinată. S-au întâmplat atâtea lucruri în seara asta, încât simt că nu mai pot ține pasul cu ele. Aflasem despre existența lui Miriam în viața lui Harllow şi ce-a însemnat ea pentru el. Mai erau o mulțime de întrebări la care nu aveam răspuns şi chiar dacă momentul acesta pare inoportun pentru ele, nu pot să mă abțin.
Harllow mă privește cu dragoste. Îmi mângâie unul din obraji şi mă ține captivă în brațele sale. I-am cerut adevărul, iar eu îmi voi ține promisiunea de a nu mă pierde.
— Harllow, o mai iubeşti?
Mă aşteptam să răbufnească, să țipe, să...nu ştiu. Dar Harllow zâmbește cald şi îmi mângâie buzele cu vârful degetelor.
— După ce Miriam a murit, mă schimbasem, îmi răspunde, privindu-mă în ochi. Nu intrasem în depresie, dar nici bine nu eram. Atunci a fost pentru prima oară când am jucat poker. Şi prima oară când am trişat.
Înțeleg acum legătura şi acelor jetoane de poker lângă inel şi pistol. Despre pistol nu ştiu nimic, dar presimt că Harllow ştie cum să țină o armă în mână. Pokerul pentru el a fost ca o distragere de la tot ceea ce i se întâmplase. Şi are şi de ce.
— Apoi? Întreb, continuând să îi trasez linii imaginare, iar Harllow îmi mângâie pielea, făcându-mă să mă înfior. Mă cuibăreşte iar la pieptul lui şi îşi încrucişează picioarele cu ale mele.
— Apoi...am continuat aşa, continuă să vorbească. Începea să îmi placă, chiar dacă am riscat să intru într-o bandă periculoasă.
— Harllow, ce erau cu fetele alea din seara aceea?
Îmi adusesem aminte de vorbele acelui bodyguard. Şi speram să nu fie ceea ce au cred.
— Câteodată, un joc de poker poate ascunde mai multe fetişuri, îmi spune. Fetele alea...ei bine...sunt doar un pariu. În seara aceea, câştigasem două dintre ele.
— Sunt mai multe? Întreb şocată, şi mi-am ridicat capul să îl privesc.
Harllow râse uşor.
— Da, iubito, ai fi surprinsă. Îmi muşc buza la apelativul folosit la adresa mea şi simt că obrajii îmi iau foc. Sunt de naționalități diferite, rusoaice, negrese, chiar şi din Asia.
Scot un fluier apreciativ şi Harllow râde mai tare de data asta.
— Dar nu m-am culcat cu niciuna, răspunde gândurilor mele şi deveni brusc serios. Mă privea iar, parcă vrând să îmi arate adevărul în acei doi ochi măslinii.
Şi îl vedeam.
— Îmi pare rău dacă am fost mai...brutal, mă dojeneşte şi neg din cap scurt. A trecut cam multă vreme de când...
— Harllow, e în regulă, îl asigur şi îi zâmbesc drept dovadă. Sunt capturată iar într-un sărut flămând şi zâmbesc în sinea mea pentru împlinirea care mă cuprinde.
— Mabel, te rog, spune-mi că nu te voi pierde, şopteşte peste buzele mele şi neg din cap vehement.
— Harllow...
— Iubito, nu vreau să te pierd, repetă şi îmi ia obrajii în mâinile sale mari. Vreau să fi în viața mea în permanență, să fim amândoi şi să ne consumăm iubirea aşa cum nu s-a mai spus. Vreau să te văd îmbrăcată în hainele mele şi să îmi invadezi spațiul intim. Să te ştiu în baia mea, în camera mea, în patul meu şi în inima mea. Vreau să îți bagi nasul în tot, chiar dacă nu este treaba ta. Vreau să mă enervezi şi să mă faci să îmi rup părul din cap de nervi, apoi să mă săruți şi să facem dragoste pentru a mă calma. Vreau să îmi invadezi casa, bucătăria şi tot ce am eu de preț. Vreau...vreau să mă deții, iubito!
Sunt copleşită şi şocată de vorbele lui, încât dau frâu lacrimilor. Nu am mai primit o aşa declarație niciodată, de fapt, nici nu am avut de la cine. Singurul băiat din viața mea a fost Bill, dar relația cu el era de altă natură, nicidecum romantică. Tremur din toate încheieturile şi lacrimile îmi curg şiroaie pe obraji. La naiba, îl voiam pe omul ăsta.
Îl sărut drept răspuns, un sărut încărcat de dorință şi de pasiune. Harllow zâmbește şi îmi şterge lacrimile.
— Tu ai vreun secret, iubito?
— Nu, iubitule, îi răspund şi mă cuibăresc la pieptul lui pentru a nu mă da de gol.
Nu voi risca să îl pierd pe Harllow, acum că este al meu. Chiar dacă va trebui să trişez, nu voi lăsa pe nimeni şi nimic să mi-l ia.
Următorul capitol îl voi posta vineri, asta ca să nu mai întrebați 😊
Nu uitați de vot 💙
Vă pup 😘💖
CITEȘTI
Trișorul
RomansaMabel credea că mutarea într-un oraș nou, unde nimeni nu va avea de ce să o facă de rușine, va fi una liniștită, așa cum și-a dorit pentru ea și pentru prietena ei Lean. Liniștea ei a durat o singură zi, pentru că un anume băiat misterios îi perturb...