Ders Çalışma Tavsiyeleri

1.7K 52 8
                                    

     Biliyorum hiç birimizin yapmak istemediği şeylerin başında ders çalışmak geliyor. Ama birkaç küçük yöntemle bunu eğlenceli hale getirebiliriz.
🎒Öncelikle her gün konu tekrarlarınızı yapmaya özen gösterin.Zaten böyle olursa sınavlara çok fazla çalışmanıza da gerek kalmaz
🎒Konu tekrarı yaptıktan sonra test çözmeniz gerekiyor ki bence bu en can alıcı kısım.😫Ama bunu da eğlenceli hale getirmenin bir yolu var.Her sorunun ya da her testin altına bir atıştırmalık koyuyoruz.(En sevdiklerinizi )Ve soruyu çözünce atıştırmalığımıza kavuşuyoruz.
🎒Derste öğretmenin söylediklerini anladığınız gibi not alabilirsiniz.
🎒Arkadaşlarınızla ders çalışın,notlarınızdan yararlanın.
🎒Müzik dinleyerek ders çalışabiliriz ama sözsüz müzikler olmalı.
🎒Kimileri yazarak,kimileri okuyarak,kimileri dinleyerek ve bazıları da anlatarak öğrenir .
Hangisi olduğunuzu öğrenin ve buna göre çalışın.
🎒Güzel defterler ve kalemler alırsanız daha çok çalışmak isteyeceksiniz.
🎒Minik bir not defterine özellikle de sözel derslerin özetini çıkarın.
🎒Bence okul döneminde ajanda çok işe yarıyor .Bir tane edinin.
🎒Ve son olarak ders çalıştığınız ortamın sade ve dikkatinizi dağıtmayacak şekilde olması gerekiyor.Buna da dikkat edelim.
        Yorum bırakmayı ve beğenmeyi unutma-
yın.😊😊😊

Kızlar İçin TavsiyelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin