Azıcık Karakter,Son Zamanlar

349 14 12
                                    

Bazı insanlar var.Ne desem bilemedim şu an.Hani böyle dondurma kutusundan sarma çıkmasını istediğiniz zaman dondurma çıkması gibi.Yani şey gibi mesela yani ne bileyim şey gibi işte.
Hani aşırı atarlı ergen bir laf söyleyeyim de bölüm renklensin:
Seni telefonuma şifre yapacaktım yetersiz karakter dedi.gibi.
Bu insanlar öyle ki tamamen kendi çıkar Ve isteklerine göre insanları yargılayan,eleştiren sonraki günse onlara bayılan insanlar.Hani nasıl desem...Yani alayına sövmek istediğim insanlardı zamanında ama artık sadece gülüyorum.
Bi bölüm yazmıştım konuyla alakalı değil ama baya atarlı falandı.Sınıfla ilgili bi problem yaşamıştım Ve haklı olmama rağmen tüm sınıf karşı tarafı tutmuştu.İşte geçen gün o tartıştığım kişiyle sınıf bi problem yaşadı Ve ona düşman kesildi.Aslında değişen tek şey insanlardı.Yine sürü psikolojisi yine bi karaktersizlik.Ama ne biliyor musunuz?O gün bana en büyük üzüntüyü yaşatan kızlardan biri yanıma gelip haklıymışsın dedi.Bense sadece güldüm.Hani böyle içler acısı,o yamuk gülüş.Ve bitti.Benim İçin üç ay önce sildiğim sınıf arkadaşlarım tekrar bitti.Ve sanırım hayatımda aldığım en mantıklı karardı bu.Evet dışlandım.
Yalnız kaldım.Sonra Yen'i Yen'i başka arkadaşlarım olmaya başladı.Hani sevildim azıcık falan.Umarım öyle de devam eder.
Sonrasını Sonra göreceğiz.Bi de geçen bi çocuk yanıma geldi.Severim kendisini bu arada.Fazla kuulsun dedi.Öyle bi çabam yoktu arkadaşlar.
Sadece bazen yalnız kalmak,insana iyi geliyor.
Mutlu ediyor,kendine daha çok zaman ayırtıyor,güçlü tutuyor.Ve sonra insanlar da sizi anlayınca diyorsunuz Ki evet işte ben buyum.Bi de yamuk gülümseme işte.Bu arada insanların sizi anlamasına gerek de Yok Hani.
Götümün anlayışı olsa Ne yazar olmasa Neye yarar.
Ha bir de Pazartesi günü hazırlık sınavım var.
İstediğim liseyi tutturmam ciddi anlamda buna bağlı.Sadece teog da yaptığınız gibi dua istiyorum.Hadi kuşlarım böceklerim çiçeklerim güzellerim endoplazmik retikulumlarım ve amiplerim.Biraz iman power kasın.
Gerçekten seviyorum sizi💗💗💗

Kızlar İçin TavsiyelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin