Ne Var Ne Yok?

340 19 13
                                    

Yukarıdaki müzikle okursanız sevinirim ben dinleyerek yazdım çünkü.Bu arada eskiden Nirvana dinleyenlere ergen gözüyle baksam da bitek bu şarkısının bende ayrı bir yeri var.Siz de bu şekilde yargılamayın beni.
Ne var Ne yok derseniz eğer,
Okulların kapanmasına aşırı mutlu ama liseye hemen başlamak isteyen,
Yazın geldiğine sevinen ama hemen kışa geri dönmek isteyen,
Şu yaz tatilimi dolu dolu geçireyim diyen ama henüz hiçbir şey yapamayan
Biri var.
Yani size sevgi dolu tavsiye dolu bir bölüm Belki yazmak isterdim ama yazamayacağım.
Bunun iki temel sebebi var.
Birincisi çok yorgunum.Yani öyle fiziksel bir yorgunluk değil bu.Bir senedir hissetmediğim kadar ruhsal açıdan Yorgun'um.
İkincisi ise çok klasik ama beğeni ve yorumların düşüklüğü.Hakkım yok bu sitemi yapmaya ama belki aramızda neden yazamadığımı merak edenler varsa diye ekleyeyim dedim.Bu beni gerçekten etkiliyor.
Bilmiyorum,yazacak bölüm de bulamıyorum.
Bulduğumda çok zevkle yazmama rağmen istediğim geri dönüşleri alamıyorum.
Koca bir seneyi bitirmek demek,çok ergence olacak ama bir çok karaktersize veda etmek falan oldu.Evet,son gün gözlerim kızarana kadar ağladım.Benden bekler miydiniz?Kaybetmek istemediğim iki üç kişi vardı.Bir de her şeye rağmen çoğu sabah söve söve de olsa oraya gitmeye alışmıştım.O okulun her bir köşesinde bir senelik de olsa tatlı acı anılarım Ve biriktirdiklerim vardı.Son ders bir hocam gelip senin için zor bir yıldı ama hep böyle ol falan dedi.
Yazmadığım bu bir iki hafta içinde neler oldu Peki.Öncelikle ciddi anlamda bazı şeyleri içimde çok büyütüp kendimi sıktığımı farkettim,bazı şeyleri oluruna bırakmanın her zaman daha iyi olduğunu anladım.
Sonra çok nefret kustuğum o bazı insanlara Ne denli alıştığımı farkettim.Bir insanın kendine kötü davranan insanlara alışması Ve yokluklarını garipsemesi çok garip.Ama her sabah gördüğümde yüzümü astığım insanları Belki de seneye görememek midemde değişik bir şeye Yok açtı.
Bir iki kişi ise çok farklıydı.Hani ne kadar saçma Ve gereksiz bulsam da son gün sarılıp ağladık.Garipti.Yani sene boyunca sadece onların yanımda olduğunu bilmek,gerçekten onlara çok borcum olduğunu gösteriyordu.
Bu yüzden gerçekten iyi insanların hala yaşadığına ağladım biraz da.
Eski bir arkadaşımla konuştuğumda çok olgunlaştığımı falan söyledi.Neden uzun süredir konuşmuyoruz falan deyince bi sebebi olmadığını ama bişeyler anlatmaya ya da aramaya üşendiğimi söyledim.
İnsanlar benden çok daha zor şeyler yaşıyor.
Ben bu satırları bir yıllık ergence basit problemler sonucu yazıyorum.Ama şöyle bir düşününce o kadar çok kız var Ki yaşıtım;daha küçücükken ailesini kaybeden,tanıdıkları tarafından taciz edilen...O zaman gerçekten kendime kızıyorum.Ama yine de bunu okuyan hepinize söylemek istediğim minicik bir şey var.Bir gülüşünüz,bir şakanız,
bir sözünüz,bir insanın hayatına mal olabilir.
Her zaman,bir şey yapmadan önce çokça düşünün.Kimsenin sizi kırmasına İzin vermediğiniz gibi kimseyi de kırmayın.Hala okuyan varsa çok teşekkür ederim.Sıktıysam da özür dilerim.Her zamanki gibi her birinizi tek tek seviyorum❣️.

Kızlar İçin TavsiyelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin