Sorunlara Çözümler,İtici davranışlar

670 21 13
                                    

Hepinize yeniden merhaba!Bölümlerimi okumanıza rağmen vote ya da yorum atmıyorsunuz,azıcık kırgın olabilirim bu yüzden.Ama farkettim ki zaman geçtikçe beğeni ve yorumlar artacak.Bu yüzden Yen'i bölüm atmak istedim.Ve bugün bana itici gelen davranışlar ya da arkadaşlar arası birkaç sorundan bahsetmek istedim.
1-Anladım,bazılarınız erkeklerle daha iyi anlaşıyor,kızlara göre daha yakın.Ki bundan doğal bir şey Yok.Benim de yakın erkek arkadaşlarım var Ve kızlardan çok erkeklerde anlaşırım.Ancak bu durumda mesafeyi iyi korumak gerekiyor.Toplum genelde bu durumu çok yanlış anlıyor.Ve yakın erkek arkadaşınızla aranızdaki mesafeyi korumazsanız tek taraflı hoşlanmalar başlayabiliyor.Çoğu zaman bu durum tek taraflı oluyor Ve her şey boka sarıyor.Sonra arkadaş da kalamıyorsunuz.Lütfen dikkat edin.
2-Ağzını yaya yaya konuşmak.Tam anlamıyla iğrenç bir şey.Bazıları dikkat çekmek,bazıları hoşlandığı çocuğun ilgisini kazanmak İçin yapıyor.Ne için yapılırsa yapılsın dışarıdan bakıldığında iğrenç görünüyor.Ve birçok kişi böyle yapanların amaçlarının dikkat çekmek olduğunu biliyor.Bebek gibi davranmak ya da ağzını yüzünü  bükerek saçma salak konuşmak sizi bir yere getiremez.Ayrıca çoğu erkek yanında bir bebek istemez,unutmayalım.
3-Aileniz biraz korumacıdır ve okul eteğinizi uzun almıştır.Okul eteği dizinin altındakilere değil sözüm.Çok uzunsa cidden annenizle konuşup daha ortalama bir boya getirmeniz sorun olmaz.Ancak zaten kısa yani boyu göze batacak kadar uzun olmayan eteklerinizi kıvırıyorsunuz Ya beni benden alıyor.Allah aşkına yapmayın.Eteğinizi götünüzün bitimine getirdiğinizde elinize ne geçiyor?Belki birkaç oğlanın dikkatini çekiyorsunuz.Ama birçok kişi size çok daha kötü sıfatlar yakıştırıyor.Ha,isterseniz aileniz de izin veriyorsa giyersiniz.Benim bahsettiğim şey,ailesi izin vermeyip evden eteği dizininin altında,okulda ise eteği biryerlerini kapatmayanlara.Katlamayın çok kötü duruyor.Gidin annenizle konuşun,izinini alınca kestirirsiniz.Ama katlamayın ,lütfen katlamayın.
Sizleri seviyorum,Görüşürüz,ha bide Öhehaha!

Kızlar İçin TavsiyelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin