Klasik Bir Okul Günüm

708 34 14
                                    

Hellöö!Yine ben.Baktım ki okulun açılmasına sayılı günler kaldı,ben de klasik bir okul günümü sizlere anlatayım dedim.Not:Daha önceden yazın bir günlük rutinim yazısı daha yazmıştım Ve onda da okula gidip geliyordum çünkü sınav nedeniyle okul erken açılmıştı.Dolayısıyla rutinlerim farklılık gösterebilir.Karışıklık olmasın.😊
🎒Sabah 7.00 gibi telefonumun aşırı muhteşem sesiyle uykum azıcık bölünüyor gibi olsa da onu takmayıp uyumaya devam ediyorum.Ta ki diğer aile bireyleri (bu kişi genellikle annem oluyor dgkhdkd)bundan rahatsız olup odamı basıncaya kadar.Kısacası uyanmam 7.15,7.20yi buluyor.
🎒Yataktan kalkıp'Neden beni kaldırmıyonuz' diye minik çaplı  isyanlarda bulunuyorum.Evdekiler bana deli misin bakışları atıyor sonra.(Bu da önemli bir ayrıntıydı dhdjkslsls.)
Lavaboya gidip elimi yüzümü yıkıyorum İşte.
Günlük kullandığım bir yüz yıkama jeli Yok ama çoğunlukla Nivea'nın yüz yıkama köpüğünü kullanıyorum.Pek bir işe yaradığını sanmıyorum da maksat yüzüme her gün bakım yapıyorum niyetine geçsin.😂
🎒Odama girip savaştan çıkmış masamı topluyorum.Arkadaşlar maalesef ben çantamı akşamdan hazırlama Faslını yıllar önce bıraktım,dolayısıyla sabah tüm kitaplarımı çantama tıkmakla da uğraşıyorum.
🎒Sonra üstümü değiştiriyorum.Artık ikinci derim olan muhteşem pijamalarımı çıkarıp okul formalarını giyiyorum.Bu adımda klasik sabah rutinim yazılarında olduğu gibi'Okul formalarından nefret ediyorum' gibi şeyler söylemeyeceğim.Çünkü nefret etmiyorum.Ki ilk haftalar dışında da altıma okul pantolonu yerine siyah tayt giyiyorum.Biraz azar işitiyor olabilirim öğretmenlerden ama olsundu.
🎒Sonra  mutfağa depar atıyorum.Cidden depar atıyorum.Çünkü muhteşem hızıma rağmen  servisin gelmesine bir 10 dk falan kalıyor.5 dakikada Kahvaltımı yapıyorum.Ve tabi ki simit arası peynir yapıp okula götürüyorum.Bu benim için bir klasik arkadaşlar.Artık sınıftakiler'Yeter lan bıkmadın mı şu simitten' diyor ama pek tınmıyorum😂.Ve hatta kantinden neredeyse hiçbirşey almıyorum.(Sabah portakal suyu veya kahve dışında.)Kendi içimde bir protesto gibi bu.
Kantine vereceğim parayı babamdan alıyorum almasına ama cebime atıyorum.
🎒Sonra saçlarımı tarıyorum.Ve yüzüme her gün kullandığım kremimi sürüyorum.
Kendisinin İnanılmaz etkisini gördüm.Cildimi koruyor,nemlendiriyor Ve tek tük çıkan sivilcelerimi de kurutuyor.Montumu giyip çok beğenerek aldığım ama sonra Yen'i bitki örtümüz olduğu İçin hüzün duyduğum Harley Davidsonlarımı da giyiyorum Ve bahçeye iniyorum.
🎒Servis gelmediyse biraz müzik dinleyerek bekliyorum bahçede.Geldiyse de servise biniyorum doğal olarak dfkdkslsl😂.Yol boyunca da müzik dinliyorum.
🎒Okula geldiğimizde sınıfa çıkıp yeniden ilk gelmenin gururunu yaşıyorum.Çünkü muhteşem servis şoförümüz daha kargalar bir şeylerini yemeden bizi okula getirmiş oluyor.
🎒Okulda sizce ne yapıyorum shsjdkld? Tabiki derslere ve de bolca deneme sınavına giriyorum.Eğer o gün ard arda gelen sayısal dersler mevcutsa küçük çaplı(!) bir isyanda bulunuyorum.Teneffüslerde birileriyle sohbet ediyorum,eğer cömert günündeysem onlara kantinden kahve bile ısmarlıyorum daha Ne olsun.Bazen de test çözüyorum Teneffüslerde.
🎒Sonunda okul bitiyor.Ama bazı günler etüt gibi ek derslerimiz olduğu İçin okulda daha fazla kalabiliyorum.
🎒Akşam servise binip eve dönüyorum.
🎒Eve gelince ayaküstü annemle sohbet ediyorum Ve hemen sıcak bir duş alıyorum.
Muhteşem pijamalarımı giyip akşam yemeğimi yiyorum.Biraz da dinleniyorum.Dinlenmek için yanlış bir yöntem olsa da azıcık televizyon izliyor olabilirim djlflfldldls😂.
🎒Yemekten sonra odama geçiyorum Ve ders çalışıyorum.Öncelikle o gün işlenen konuları şöyle bir gözden geçiriyorum. Eğer ödev verilmişse sonraki güne bırakmadan günü gününe yapıyorum.Boş kalan vaktimi de test çözerek değerlendiriyorum.
🎒Eğer saat çok geç olmadıysa biraz salonda oturuyorum.Eğer geç olduysa ve yorgunsam yüzüm İçin sabah akşam kullandığım kremimi sürüp hemen uyuyorum.Daha doğrusu uyuyamıyorum.O gün yaptığım Ve yaşadığım herşeyi düşünüp boş boş tavanı seyrediyorum.
                                               THE END!!!!!!! 
Şimdi klasik bir bölüm bitirme konuşması yaparak azıcık başınızı ağrıtacak olabilirim.
Öncelikle bu bölümü elimden geldiğince samimi ve içten yazdım ,bir de ne yapıyorsam o.Yani her zamanki gibi gerçek olmayan hiçbir şey yok.Umarım beğenmiş ve bu beğenilerinizi vote ve yorumlarla göstermişsinizdir.
Beni özellikle yorumlarınızın çok mutlu ettiğini biliyor olmalı Ve şu zavallı kıza bir iki yorum atmalısınız.Seviyorum sizleri,kendinize iyi bakın💕

Kızlar İçin TavsiyelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin