Tahmin edin kimin en sevdiği mevsim geliyor?
Benim.
Nem,sıcak derdi bitiyor.
Kabaran,sıcaktan yapış yapış olmuş saçlar gidiyor.
En güzeli kıl tüy derdi bitiyor.Buna gerçekten çok mutluyum.
Ve sıcaktan yandığınız İçin giydiğiniz kıyafetlere laf edenler,rahatsız edici şekilde bakanlar bitiyor.
Kısacası kış çok sakin çok güzel bir mevsim.
Neyse konumuz bu değil.Şu anki skandal okulların açılması.
Şimdi en büyük derdimiz saçımızı nasıl yapacağımıza dair.Benim muhteşem yaratıcı bir fikrim var.Düğün Topuzu.Bir de sprey almayı unutmayın yanınıza.Bozulukça ders arasında iki fıs,oh mis.Gerçekten saçını bir haftada maksimum 3 ten fazla model yapanlar gelsin,yorum atsın.Eyvallah diyeceğim.
Her gün üşenmeden bir insan nasıl saçını garip anlamsız örgüler yapar?Ben ya açıyorum saçlarımı arada çok sıkılınca at kuyruğu yapıyorum.Çok yaratıcı skandal bişey için iki yandan balık sırtı örüyorum.Ama bu ayda bir oluyor maksimum.Şimdi aşağıya okulda yapabileceğiniz saç modellerini koyacağım çünkü ben Harika bir insanım.
Şahsen ben ikinciyi daha çok beğendim.
Daha doğal duruyor.Birincisi okula fazla bence.
Yalnız efsane bir insanım görsellere düğün Topuzu yazdım Ve çıkan 3. Fotoyu falan aldım koydum size.Çok araştırdım yani,büyük Ve zor araştırmalar sonucu okulda yapabileceğiniz en güzel ve en uygun modelleri sizler için Buraya da eklemiş oldum.Şaka bir yana abartmazsanız bu örgü çeşitleri falan gerçekten hoş durabiliyor ama okula maşa yapıp gidenleri bile görünce kendimi yerlere atasım Falan geliyor.
Bu arada Kas yapmak İçin Evde spor yapmaya başladım.
Ciddi anlamda istikrarlıyım ama sıkıntı şu Ki kas yapacak yağ Yok cösmmcsmfm😂.Şimdi takipten çıkmayın valla üzülürüm.
Yine de uğraşıyorum özellikle de sağlıklı kilo almak İçin.Yalnız karnım bacaklarım belim her yerim ağrıyor.Oturup kalkamıyorum.Siz başlarsanız çok zorlamayın kendinizi.Eğer İsterseniz ayrıntılı olarak sağlık spor konularından da bahsederim.
Öpüldünüz💋