Havadan Sudan,İlk Konser,Haftalık Tavsiyeler

359 16 9
                                    

Bugün sabah bi aptaldım.Bi melankolik falan Sonra bi anda gülme isteği geliyordu.Sanırım deliriyorum.Neyse verecek bikaç küçük haberim var.İlk konserime gittim.Şarkılarının neredeyse hiçbirini bilmememe rağmen hoştu.
Tek bildiğim bir şarkısı vardı o da eskiden bi dizide çalıyordu ordan biliyorum.Neredeyse yiyişecek konuma gelecek sevgililer dışında da hoştu.Ne bileyim genel olarak hoştu İşte.
Kitabı yazmaya başladığımdan beri,yani Hani normal bir tavsiye kitabıyken bu bana iki üç kere şeffaf rimel sormuştunuz.Bense o zamanlar şeffaf rimel kullanmıyordum.Ve genel çevremin beğendiği bi ürünü tavsiye etmiştim.Şimdi Wetn Wild ın bi ürünü var:Mega Clear-Şeffaf kaş Ve kirpik rimeli.
Hani pek kıvırmıyor Ya da uzatmıyor kirpikleri ama ille de makyaj yapmak istiyorum diyorsanız bir bakın derim.Daha ıslak gösteriyor kirpikleri o açıdan hoş.Ama asla belli olmuyor bi şey sürdüğünüz.Şeffaf da olduğu İçin okulunuzda makyaja İzin verilmiyorsa rahatça kullanabilirsiniz.Kaş İçin verdiği performans da gayet iyi.Güzel tarıyor,sabitliyor ama doğal yine.
Kitabın Yen'i isminin günlük olmasını düşündüm.Sadece günlük.Kafamdaki onca düşünceyi ve karmaşayı özetleyen tek kelime günlük olabilir bence.Ama kitabın ismi bu olursa eski tavsiye bölümlerinin çoğunu sileceğim.Ama kıyamıyorum da.Yani ne yapacağımı bilemiyorum Aslında.
Yeni bi grup keşfettim.Ne Jüpiter.Aslında dinleyin sadece.Anlatamam hani.Bi de yerinizi ayırtın.Değerlenecek çünkü bir zaman Sonra.
13 Reasons Why dizisini izliyorum.Muhteşem bilgisayarım aşırı donma yaptığı İçin 5 günde 3 bölüm izledim.Kesinlikle ağlamak istiyorum.3 bölüm sonundaki minik fikrim sanırım kendi dizimi bulduğumu düşünmem.
Son olarak:
Haftalık Kitap Önerisi:Karanlık Zihinler(Yen'i başladım yakın zamanda yorum gelecek ama oldukça sürükleyici olduğu İçin bence başköşeyi haketti.
Haftalık Dizi Önerisi:13 Reasons Why
Haftalık Film Önerisi:Zamana Karşı(Ne yalan söyleyeyim yarım yamalak izledim derste.Bi uyuyordum bi izliyordum falan ama izlediğim kadarıyla fazla iyiydi.)
Haftalık Şarkı Önerisi:Ne Jüpiter-Sandığımdan Daha Güzelsin.
Haftalık Makyaj Malzemesi:Wetn wıld-Mega Clear-Şeffaf Rimel
Umarım beğendiniz,seviyorum hepinizi,kocaman öpüyorum Ve kapatıyorum 💗💞💛💓❤️💜❣️💖💝💘💕💚💙

Kızlar İçin TavsiyelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin