Okulların açılmasına az kalmışken bir çoğunuz okuldaki düşmanlarınızı falan düşünüyor,hele de benim gibi yapayalnızsanız ve çoğunluk sizden hoşlanmıyorsa daha da düşünüyorsunuzdur.Siktir edin.Çok açık Ve net.Her şeyden önce şu an İçin okul açılıncaya kadar bu konuyu son kez burada düşünün Ve bir daha okullar açılıncaya kadar düşünmeyin.
Ne olacaksa olacak.Bazen bazı şeyleri tecrübe etmek,bekleyip görmekten başka çaremiz olmuyor.Şu 10-15 gün içerisinde bunları düşünmek size bu son tatil günlerinizi de zehir edecek ve sonrasında da kötü,kendinden emin olmayan bir şekilde atacaksınız adımlarınızı.
Bu yüzden öncelikle buna söz verin.Bu konu burada konuşuluyor Ve bir daha okulun açılmasına kalan son güne kadar açılmıyor.
Öncelikle özgüven denilen şey Aslında hepimizde var.Ama zaman zaman boş insanlar,
boş olaylar yüzünden zedeleniyor.Bilmeniz gereken belki de ilk şey kimsenin sizi ezmeye,
üzmeye zerre hakkının olmadığı.Şimdiye kadar sesinizi çıkarmamış olmanız,bundan Sonra da kendinizi ezmelerine İzin vereceğiniz anlamına gelmez.Şimdi derin bir nefes alın.Bunu anladık değil mi?Kimse sizi üzme hakkına sahip değil.
Geçmişi unutun.Yaptığınız hataları,yapayalnız oluşunuzu,göz yaşlarınızı,rezilliklerinizi,
ezilmelerinizi,aşağılanmalarınızı hepsini toplu bir şekilde gözünüzden geçirin.Acı verdi değil mi? Kendinize kızdınız.Nasıl bunlara İzin verebildim dediniz.Şimdi hepsini teker teker unutun.Bomboş Yen'i bir sayfa açın.Bu sayfayı istediğiniz gibi doldurmak,yaşamak sizin elinizde.Yazın.Nasıl olmak istiyorsunuz.Güçlü,
Zeki,güzel,zayıf...
Aklınıza Ne gelirse.Bugün odaklanacağımız kelime güçlülük.Size yaşattırılanları yaşatmak İçin önce güçlü olacaksınız.Başka çaresi Yok.
Kendinizi sevdirmeye çalışmayın.Kimsenin sizi sevmesine gerek Yok.Bir boka yaradığı da Yok.
Herkes sizi seviyorsa okul hayatınız daha güzel olur,tanınırsınız.Ama Bunların hepsinin bir sonu var.Hiçbiri samimi değil,gerçek değil.
Sonu olan şeylere bel bağlamayın.Kendiniz olun varsın sevmesinler.Sevgilerine ihtiyacınız var mı bu süreçten Sonra.Var diyorsanız dönün baştan okuyun sayfayı.Yok.Kimsenin hiçbirşeyinde ihtiyacınız Yok.Sevgilerine,
desteklerine,yakınlıklarına...Hiçbirşeylerine ihtiyacınız Yok.Biri olmadan yaşayamayacağınızı mı düşünüyorsunuz,çok güzel yaşıyorsunuz.O olmadan mutlu olamayacak mısınız,çok güzel olacaksınız.
Önce bu düşünceleri kafanızdan atmanız gerekiyor.Kimsenin düşüncelerini,laflarını umursamasanız gerekiyor.Orospu mu dediler,
yavşak mı,karaktersiz mi?Zerre umursamayın.
Arkanızdan mı konuşuluyor?Mutlu olun.
Çekemediklerinden,gelip yüzünüze söyleyemeye cesaret edemediklerinden.
Ve bunları görüp üzüleceğinize koca bir kahkaha atın.Sen benim arkamdan konulmuşsun nasıl yaparsın,bana neler demişsin...Boşverin bunları.Size bu şekilde saldırmayı tercih edenlere tek kelime etmeyin.
Çünkü laftan anlamazlar.Her şekilde bu İşte o kadar ustalardır Ki sizi ne kadar haklı olursanız olun,haksız çıkarmayı iyi bilirler.Sinirlendiğinizde,ağladığınızda,bağırıp çağırdığınızda,rezilliğinizle oturur;onu mutlu edersiniz.Şimdi düşünün o ağlasa sinirlense,mutlu olmaz mısınız?İşte Olursunuz ama olmamalısınız.Onun ya da onların hiçbirşeyi sizi ilgilendirmemeli.O ise beğenildiğiniz,sevildiğiniz her dakika kudursun.
Yanlış bir izlenim mi çizdiniz?Siktir edin.Ne olduğunuzu siz biliyorsunuz daha önemlisi var mı?Yok.Onun Bunun ne düşündüğünü hala önemsiyor muyuz.Hala çizdiğimiz yanlış izlenimlerin,yaptığımız hataların,arkamızdan konuşulanların kritiğini mi yapıyoruz.Sayfayı baştan okuyun.
Arkadaşınız mı Yok,yapayalnız mısınız?Konuşmak İçin ben varım,hep buradayım.
Bu arada zirve tek kişiliktir.Biliyorsunuz değil mi?Büyük bir başarıya ulaşmak İçin,intikam İçin,güçlü durmak İçin yapayalnız kalın.
Çevrenizde bağlı olduğunuz kimse kalmasın.
Yemek yiyecek birisi,kantine inecek birisi mi Yok?Doğru olan yememek,inmemek değil.
Doğru olan tek başınıza yemeğinizi yemek,tek başınıza kantine inmek.Acaba ne derler.Ezik,
asosyal...Götümüzde mi?Öyleyse sayfayı baştan okuyun demeyeceğim.Şunun zor olduğunu Ve zamanla oturacağını biliyorum.Ama yalnız başınıza bişey yapmaktan utanır,korkarsanız
bu satırlar aklınıza gelsin.Güçlü olmak İçin korkacak bir şeyiniz olmamalı.Hele ki yalnızlık bu adımda en çok gurur duyacağınız şey olmalı.
Bu konu hakkında yazmak istiyordum.Güzel bişey çıktı mı bilmiyorum ama yardımcı olabildiysem ne mutlu bana.Tekrar konuyu açmaktan emin değilim çünkü önceliğimiz tatilin son günlerini güzel geçirmek olmalı bence.Ama Eğer daha çok bu tarz konuşmamı İsterseniz,çok sevinir olabildiğince yardımcı olmaya çalışırım.
Kendinize mutlaka en güzel şekilde bakın.Bir de güçlü Ve dimdik durun.En azından çabalayın.