Artık tavsiye vakti geldi diye düşündüm,
umarım beğenirsiniz.
Sevgili Çömler
Bugün fotoğraf çekimleri için hep okulun lisesindeydim.O yüzden dedim biraz bu konuya değineyim.
1-Asla liseye başlar başlamaz sevgili yapmayın.
2-Üst sınıflara karışmayın,laf sokarlarsa da cevabını verin öyle ezik ezik olmayın dhsjsksk.
3-Saç,baş giyiminize maalesef önem göstermek zorundasınız.
4-Tanınmak için önce kendi çevrenizle işe koyulun.Örneğin 9.sınıflarla zaten iyi anlaşıp kanka olursanız 10'lardan da çok korkmanıza gerek kalmaz.Gideceğiniz okul nasıl bilmiyorum ama mutlaka birbirinizi tanıyorsunuz.
5-Dikkat çekmek istiyorsanız teneffüslerde kantinde,bahçede falan olun.Üst sınıfların bulunduğu yerlerde bulunup yavaş yavaş tanışın.Gerçekten yemiyorlar sizi.Aylarca yüz yüze geleceksiniz.Mutlaka aranızada konuşmalar geçecek,sakin olun.
Küçük Bir İpucu
Okulda makyaj yapmamanız gerektiğinize daha önce değindim sanırım.Rimel,şeffaf rimel farketmez kullanmayın.Tüm bunların yerine çantanızın ön cebine bir kirpik kıvırıcısı/maşası atmayı tercih edin.Çok işe yarıyor.
Saçlarım yağlıysa Ne yapacağım???
Hepimizin şüphesiz en büyük sorunlarından biri bu.Eğer sabah uyanmış Ve saçınızı yıkamaya vakit bulamamışsanız hemen kuru şampuan kullanıp iki yandan Balık sırtı örün.
Yakışmıyorsa kullanmayın.At kuyruğu yapmayı tercih edin.Ama kirli saçlar İçin örgülü modeller birebir.
Şarkı:
Son Feci Bisiklet
Bikinisinde Astronomi
Bu Kız
Rahatsız Vals
Bölümü @seliny1 ve @animesever adlı okuyucularıma ithaf ediyorum.Söyleyecek bir şeyim Yok.Onlar kendilerini ve bendeki değerlerini çok iyi biliyor.Bir de Yen'i yorumu sizin istekleriniz belirleyecek.Lütfen yardımcı olun.💕