Helö!Hani biri size bir laf sokar da cevap veremezsiniz,içinizde kalır ya.İşte tam öyle b*ktan hissediyorum.Bitirmem gereken tonlarca test,nefret ettiğim bir okulum ve sınıfım ayrıca hiçbir şey anlamadığım cebirselller var.Bir de olur olmadık şeylere ağlayıp duruyorum bu aralar.Sınıf arkadaşlarım tarafından da haksız yere büyük trip yiyince sinirden tüm gün ağladım.Lanet olsun bu gün fotoğraf çekimi vardı Ve madde çekmiş gibi kızarık gözlerimle harika(!) çıktım.
Tüm okul ağlamamı gördü.Ama arkamda olması gereken dost sandığım insanlar sırf çıkar İçin karşı tarafı savundu.Yanıma küçük sınıflardan tanımadığım bir çocuk geldi ve
"Gökçe neden ağlıyorsun "dedi
Daha çok ağladım.Bazen yanınızdakiler hiç tanımadıklarınız oluyor.Bir de ağlayıp ağladığınızı belli etmemek için uğraşırsınız ya.Ama benimkisi elimde değildi.Derste de ciddi anlamda ağlıyordum.Evet çok koydu.
Haksız yere trip yemek çok koydu.
Sınıfın sizi düşman ilan etmesi çok koydu.
Yanında ağlayacak bir kişinizin olmaması çok koydu.
Yanınızda olması gerekenlerin olmaması çok koydu.
Hiçbir kötülük yapmamanıza rağmen kötülük görmek çok koydu.
Keşke onları üzecek bir şey yapsaydım.İşte o zaman zaten hakettim derdim.Ama ben hiçbir şey yapmadım.Yaptığım tek şey fazla iyi olmaktı.Herkese karşı fazla iyiydim.Herkesi kendimden çok Ve fazla sevdim.Ama hiç sevilmedim.Hiçbir zaman fazla iyi olmayın.
Herkese gerektiği değeri verin.Sonra ağlayan siz oluyorsunuz.Belki bu durumu güçsüz olmak gibi algılayabilirsiniz.Öyle düşündüyseniz evet fazla güçsüzüm.Ota boka ağlayıp insanlara istediklerini vermekte de ustayım.Çok değer verip değer görmemekten de yoruldum.Tüm gün çantamın ön cebindeki kapatıcıya şükrettim.
Ağladım göz altlarımı onunla kapattım,sonra tekrar ağladım,kapattım ağladım,kapattım ağladım.Ama sizi seviyorum herşeye rağmen.
Belki bize ne senden falan diyebilirsiniz,ama içimi dökecek birilerine ihtiyacım vardı.Sizi de üzdüysem Ya da boşuna dakikalarınızı aldıysam affedin.❤️❤️❤️