Biraz Da Konuşalım

469 25 8
                                    

Oturdum Ne yazsam diye saatlerce düşündüm.
Sonra dedim ki şu sıralar çok rastladığım birkaç toplumsal olaydan bahsedeyim.Bu arada bu yazacaklarım tamamen benim fikirlerim,
fikirlerimiz uyuşmuyor olabilir de.Bu küfürlü yorum yapmanızı gerektirmez.
1-Kapalı kadınlar yobazdır düşüncesi:Sevgili arkadaşlar şort giyen kıza orospu denilmemesi gerektiği gibi kapalı bir kadına da yobaz denilmemeli.O onun dini düşüncesidir.Sonuna kadar saygı duymak zorundayız,zorundasınız.
Ayrıca ilkel olmak bir türbanla ölçülemez,
ölçülmemeli.Kafası açık ama içi boş olan zihniyetsizler olduğu gibi kafası kapalı ama içi boş olan zihniyetsiz insanlar da var.
2-Dışarıya çıkarken sevgilisinden izin alan kız:
Diyecek hiçbir şey bulamıyorum.Sonra neden bu erkeklerin götü bu kadar kalkık.Siz bir kadınsınız.Hiçbir şey için hiçbir şekilde bir erkeğe ihtiyacınız Yok.Ayrıca o sizin sahibiniz değil.Dışarı çıkarken,etek giyerken,kahkaha atarken ona sormayacaksınız.Sonra kendilerini ilahlaştırıp kadınları ezme içgüdüsüyle dolup taşıyorlar.Sonra size kalkan ele söz geçiremiyorsunuz.Susmayın.Dini inancınızı,
kıyafetlerinizi hiçbir şeyinizi bir erkek istiyor diye değiştirmek zorunda da değilsiniz.
3-Türk erkekler hiç yakışıklı değil,Türk kızlar hiç güzel değil:Sizin gözlerinizde falan mı bir bozukluk var bilemiyorum ama gayet yakışıklı Türk erkekleri olduğu gibi gayet güzel Türk kızları da var.Hepinizin bir kuyruk acısı var onu da biliyoruz.Sevgili erkek arkadaşlarım,
sizler belki de zamanında çok reddedildiniz.
Sonra bir kız İçin tüm Türk kızlarını beğenmediniz.Bu ayrıldığınız kıza orospu demek gibi bir şey.Kızlar daha dün onun İçin ayh bileklerimi keserim,böbreğimi veririm triplerinde değil miydiniz?Sonra reddedilip bir erkek için tüm Türk erkeklerinden nefret ettiniz.Elin gavuru Franciscolara,Justinlere sulandınız.Sonuçta hepimiz birbirimize kalacağız.Şu an aramızdan bu zihniyette hiçbir kızın gidip İtalyan bir çocuk bulacağını sanmıyorum.Sevgili erkekler,evet Rus kızları hoş olabilir ama siz de bir Türk kızıyla evleneceksiniz.Kısacası hiçbirimizi Franciscolar,Yatasha'lar beklemiyor.(Yatasha diye bir Rus  ismi var mı bilmiyorum kendim uydurdum kdkdkslsls😂.) Bir de her şeyden önce Türk olmakla gurur duymamız gerekiyor bence.
4-Denize-Havuza girmek istemeyen kız Ve ısrar eden erkek arkadaş:Şimdi anlıyorum fazla cahil falansınız ama nolur yapmayın.Şimdi zevkle bir tatile gidersiniz.Sevgiliniz ya da arkadaşınız  tüm yol boyunca havuza da girelim,selfie de çekiliriz,instagram'a atayım da
çıldırsın yalaklar falan diyor.Neyse geldiniz otele.Gittiniz sahile ama arkadaşınız girmek istemiyor havuza.DİRETMEYİN.Hayır utanılacak bir şey değil.Bana arkadaşım sorsa neden girmiyorsun diye ve ısrar etse gayet ayrıntılı utanmadan anlatırım.Bu doğal bir şey.
Ama bazı utangaç kızlarımız var anlatmak istemiyorlar.Ee tamam olabilir.ZORLAMAYIN.
Hayır,ben utanmam o utanır yani.Bir de o durum çok zor Ya hani.Böyle anlatmak isteyip de anlatamamak,nasıl söylesem ne desem olayı.Ben bile bir garip oluyorum.Bu konuda Utangaç olan kızlar Ne yapsınBir de her şeyi bilip oradan mal mal"Oo anladım ben hemen bir koli çikolata alayım."diyen erkekler var.Öyle olunca daha kötü oluyor.Yani bu konu hakkında çok konuşmamanız hepimiz için en hayırlısı.
5-Ödünç alıp,aldığı şeyi geri getirmeyen arkadaş tipi:Sevgili ilkokul 2.sınıf arkadaşım Koray...Bu yazı senin için canım.Zamanında en sevdiğim çok kutsal Barbie'li silgimi almış Ve geri vermemiştin.Ne bileyim hala acısı içimde.
Sevgili 4.sınıf arkadaşım Zehra....Ya o fosforlu kalem benim için çok şey ifade ediyordu.Çok üzülmüştüm de belli etmemiştim.Sonraki 5 yıl boyunca da fosforlu sarının o tonunu bulmak İçin o kırtasiye senin bu kırtasiye benim dolandım durdum.Hakkımı zar zor helal ediyorum.
Sevgili 8.sınıf arkadaşım E.F.....İsmini tam olarak vermiyorum çünkü bu yazıyı okursan hoş olmaz.O denli büyük bir nefret(!)sjjdjddk.
Ellerim titreye titreye bir Rotring'e 15 tl vermiştim.Sınıfta yedek kalem diye dolanırken iyi anıma gelmiş,vermiştim kalemi.Geri alamadım o günden beri.Sana soruyorum bilmiyorum diyorsun.Artık umudu kestim.Ama yine de içimde bir yerlerde fesat düşüncelerim kaleme tecavüz falan edildiğini söylüyor.Müge Anlı'ya da başvurumu yaptım.Yakında bulunacak inşallah.
Sizleri seviyorum,iyi bakın kendinize.İstek bölümleri de aşağıya yazmayı unutmayın!💜

Kızlar İçin TavsiyelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin