Yaz İçin Birkaç İpucu

966 66 1
                                    

        Her ne kadar okulların açılmasına 40 gün falan kalmış olsa da benim gibi tatile bu Zaman'larda gitmeyi sevenler vardır mutlaka.Ben de her yaz başıma gelen sinir bozucu konuları derleyip topladım ve sizlerle paylaşıyorum.
🌞Tüylerinizden kurtulun.Bu konuyu çok açmayacağım ama güneş çok daha belli eder.
Bu yüzden eğer çok gözünüze batıyorlarsa annenize de danışarak tatile gitmeden önce bu işi halledebilirsiniz.(Ne uzun bir cümle oldu.)
Sonuçta artık genç kızsınız ve mayo/bikini giyeceksiniz herhalde.Ama eğer anneniz izin vermiyorsa mutlaka bir bildiği vardır.Kafaya takmayın.Oksijenli su vb.kullanarak sarartabilirsiniz.
🌞Klorlu havuza girdikçe  tırnaklarımız da sararıyor maalesef.Bu nedenle kısa bir süre oje sürmemeli ve besleyici kremler kullanarak tırnaklarımıza biraz daha özen göstermeliyiz.
🌞Eğer dudakların çatlıyorsa Güneş'e fazla maruz kaldığı için olabilir.Bu yüzden SPF içeren ,hatta waterproof lipbalmları kullanabilirsin.Ayrıca dudaklarımızı ölü derilerden arındırmak için kolay peelingler de hazırlayabiliriz.
🌞Bronzlaşmak için güneşin altında benim gibi fazla kalıyorsan derin sokulabilir.Bunun için bolca peeling yap ve bolca Nemlendirmeyi unutma.
Not:Şu aralar çok sık yazmama rağmen beğeniler düştü.Bir günde 7bölüm yazdım ve artık parmaklarım tutmuyor😞Lütfen beğenmeyi ve yorum bırakmayı unutmayın.
Yeni bölüm için yazmamı istediğiniz konu varsa yorum bırakabilirsiniz.Şimdiden teşekkürler.Sizi seviyorum😘
       

Kızlar İçin TavsiyelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin