Selamlar sevgili okuyucularım,ben geldim!
Bir günde 3 bölüm yayınlayan Teogçu bir yazar var mıdır bilemem.Neyse dedim bir bölüm daha yazayım ama ne yazayım.En sonunda gittim bir koşu BİM'den siyah nokta bandı aldım.Hep de denemek istiyordum,size kısmetmiş.Bakın o kadar yürüdüm,BİM'den tam 5 tlye burun bandı aldım,lütfen djdjd😂.
(Ev ile Bim arası en fazla 50 metre çaktırmayın.)Neyse bir sürü fotoğraf çektim,
medyaya da koydum.Ama yazarınız azıcık cahil olduğu İçin medyaya birden fazla fotoğraf koyamadı.Olsundu.Bir de kutunun üstündeki adamla kadına bakıp bakıp saatlerce güldüm.
Sizce de çok komik değiller mi ayol? Değiller mi?Bence öyleler.Ay bayık bayık bakmışlar.Çok gülüyorum çok sağol BİM.Neyse denedim gördüm anlatayım.
Duştan çıkınca burnumu hafif ıslatıp bandı yapıştırdım.15 dk bekleyip çıkardım.Çok siyah nokta problemim Yok ama yine de denemek istedim.Evet yararlı oldu.Bandı çıkardığımda zaten farkettim bunu.Ancak bazılarına etki etmemiş herhalde düzenli kullanırsam sonucunu göreceğim.Benim siyah noktalarım tek tük ama fazla derin olduğundan da olabilir tabi bu.6 tane bant 4.95 tl.Ürüne puanım 5 üzerinden 3.5 olur sanırım.Ama gelecek bölümlerde etkisinin arttığını görürsem söylerim.
Bu arada çıktım bugün sitenin etrafını beş kere koştum.Evet ayaklarımı hissetmiyorum.Baya koşmuş olduk.Eve gelince de sıcak bir duş alıp vücudum İçin muhteşem bir peeling hazırladım.İşte tarifi:
1.5 tatlı kaşığı kahve
2 tatlı kaşığı toz şeker
1.5tatlı kaşığı zeytinyağı
Nemli vücudumuza masaj yaparak uyguluyoruz.Durulayıp duş jelini kullandım ben.Çünkü zeytinyağını sadece suyla durulayamadım gibi hissettim.Ama doğrusu nasıldır bilemem.
Bu aralar ilham meleklerim yanımda.En kısa sürede de Yen'i bir şarkı tavsiyeleri yazıp haftasonuna kadar sıkı bir çalışma programı uygulayacağım.Bana dua edin🙏🏻.
Bölüm ithafını da @animesever ve @MerveSudeUlucay isimli okuyucularıma ithaf ediyorum.Sizi sefiyom💕