En son ne zaman yazdım bilmiyorum,yıl olmuştur.Özür dilerim.Affınıza sığınarak noktalama ve yazım kurallarını siktir edeceğim çünkü uğraşacak halim yok.Uzun zaman geçti.Çok değiştim.Büyüdüm.İlk kez aşık oldum sandım.İlk kez kalbim deli attı sandım.Aylarca ağladım.Onu tanıyana kadar. Bahar geliyor demişti felsefe öğretmenim.Bize mi geliyor sanki demiştim.Evet demişti de inanmamıştım.Nasıl oldu bilmiyorum.Her şeyden umudunuzu kestiğiniz en dipte olduğunuz bir zaman diliminde tanrı acıyor galiba size.O günden sonra hiç ağlamadım. Ağlayacaksam ona ağladım.Onu anlatamam.Sadece iyi ki var.Olağanüstü güzel olan her şey kısa sürüyor bunu da öğrendim.Bir ay sonra hayatımda olmayacak.Bunu es geçmek istiyorum.Yanımda olduğu günlerin tadını çıkaracağım. İlk kez şarap içtim,içtim; sarhoş oldum.Dans ettim,yeni insanlar tanıdım,yanlışlar yaptım,elimden tutup beni kaldıracak kimseye ihtiyaç duymadım.Tırnaklarım kırıla kırıla,ellerim acıya acıya çıktım düştüğüm kuyulardan.Dost edindim.Varlıkları beni ben yapan.Ailemle kavga edip evden çıktığımda akşam ağlaya ağlaya evlerine gidebileceğim dostlar..Ailenin önemini öğrendim.Asla böyle bir anne olmayacağım,çocuğumun babası da asla böyle olmayacak dedim.Yalan söyledim,hayal kırıklığına uğrattım,uğradım.Ölümün ne kadar acımasızca gelip çattığını öğrendim.Defalarca isyan ettim,Kırıldım,kırdım,parçaladım.Ama hepsinde en çok kendime zarar verdim.Çok şey öğrendim.Çok üzüldüm.Çok mutlu oldum.Hayat çok kısa.Güzel insanlar tanıyın.Mutluluk dağıtın.Aşık olun.Korkmayın,çekinmeyin delice sevişin.Kendinizi kısıtlamak sizi hiçbir zaman mutlu etmiyor.Hayattaki doğru ve yanlışları en iyi siz bileceksiniz.Hadi durmayın.Özür dileyin,seni seviyorum deyin,İyi kisin deyin.Ama diyin.Susmayın,içinize atmayın.Mutlu olacaksınız.Sözüm olsun bu sizlere.Bir gün belki kısa süre sonra belki yine aylar yıllar sonra görüşürüz.Ama mutlaka görüşürüz.