Okula 1 Gün Kala

418 20 22
                                    

Oturdum,Yen'i bir bölüm yazayım dedim.
Şu sıralar seri atıyorum bölümleri,sizden aldığım geri dönüşlere bağlayabiliriz Bunu.
Okula 1 gün kala okul döneminde yazılabilecek çok fantastik çok yaratıcı bir bölüm olmadığı İçin affınıza sığınıyor,konumuza bodoslama giriş yapıyorum.
Biliyorum hepiniz heyecanlısınız,streslisiniz olaylarına girmiyorum.Çünkü bu yazıları okuyunca ben daha çok geriliyorum.Dedim ama konuyu açtım.Olsun,İsterseniz rahatlatıcı bir bölüm de yazarım.Rahatlatıcı bölüm Ne demek ben hala çözemedim tam mcdmmcd.
🐰Mutlaka akşamdan duş alın.Ben sabah duş almayı daha çok sevsem de yetişemeyeceğim diye korkuyorum.Aksiyona hiç gerek Yok.
Hem akşamdan tüm işlerinizi hallederseniz
gece daha rahat uyur,daha sakin kalkarsınız.
🐰Okuldan önce Sivilcelerinizi hafifletmek adına yapabileceğiniz bir şeyler için son dakikalarınız.Yeni bişeyler denemenizi önermem.Daha önceden kullandığınız arındırıcı bir maske varsa kullanabilirsiniz.
Sizde işe yarıyorsa siyah nokta bantları,tonik olarak Gülsuyu Ve günlük nemlendiricinizi de uyguladınız mı tamamdır.Sizlere sivilce karşıtı Evde yapabileceğiniz toniğimsi bişey önereceğim ancak  deneyecekseniz mutlaka bikaç gün önceden de deneyin ki cildinize iyi gelmiyorsa önceden farkedebilmiş olun.
Gerekenler:
.Elma sirkesi
.Gülsuyu
.Limon suyu
Ben hepsinden aynı miktarda alıp karıştırıyorum.Bir çay kaşığı yeterli oluyor.
Artıyor bile.Bir pamuk yardımıyla alıp tüm yüzüme sürüyorum.Kurumasını bekleyip yıkıyorum.Benim cildime iyi geliyor.Ama siz yine de mutlaka birilerine danışıp uygulama yapın.
🐰Duşta saçınıza her zaman uyguladığınız şampuan/krem ikilisini uyguladıktan Sonra saç yağı-Spreyi kullanıyorsanız onları uygulamayı da unutmayın.Duştan çıkınca vücudunuzu nemlendirmeye de unutmayın.
🐰Tırnaklarınızı kesin Ya da törpüleyin.Çok uzun olmamasına dikkat edin.İsterseniz bence tırnak renginde Ya da şeffafa yakın bir öne kullanmanızda sakınca olmaz diye düşünüyorum.
🐰Eğer tercih ediyorsanız tüylerinizi de bir iki gün öncesinde aldırmanızı tavsiye ederim.
🐰Çantanızı falan hazırlayın,formalarınızı(tabi formayla gidecekseniz)ütüleyin,hazırlayın.
🐰Her zamankinden biraz daha erken yatmaya özen gösterin.Bide heyecanlıysanız yatağın içinde baya sağa sola dönüp duracağınızdan yatağa olabildiğince erken girmek en iyisi.
Şarkı Tavsiyesi:Yüzyüzeyken Konuşuruz-Tarla
Umarım beğenmişsinizdir,işinize yaramıştır.
Yazacak pek konu bulamıyorum.İstediğiniz bi şeyler varsa aşağıya bırakıvermeyi,yorum Ve oylarınızı eksik etmemeyi unutmayın.
Görüşmek Üzere❣️

Kızlar İçin TavsiyelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin