7.Sınıf Tavsiyeleri

944 24 1
                                    

🌷Bu yıl gerçekten düzenli ve planlı çalışmak gerekli.Bunun için dersi dinleyin,Konu tekrarlarınızı ve ödevlerinizi aksatmayın.Boş Zamanlarınızda test çözebilirsiniz.Ben bu yılki başarımı tamamen yaptığım konu tekrarlarına borçluyum.
🌷Türkçe:Oldukça kolay.Geçen senelere dayalı zevkli konuları var.
🌷Matematik:Kesinlikle çok pratik yapmak gerek.Ben tamamen öğretmenimin verdiği ödevleri eksiksiz yerine getirip ciddiye aldım.
🌷Fen Bilimleri:Sadece elementler biraz garip gelmişti bana ama sonra kavradım.Yine bol soru çözüldüğünde kolayca üstesinden gelebilirsiniz.
🌷Sosyal Bilimler:İlk konuları oldukça kolay olmasına rağmen Osmanlı tarihi oldukça zordu.Ama tüm tarihleri vs.ezberlemenize gerek yok.Belli şeyler var sadece.Onları bilmek yeterli.Testler de yoruma dayalı zaten.Ama bilgileri pekiştirmek için tekrar önemli.
🌷İngilizce:Çok basit.Sadece biraz kelime çalışmanız gerekiyor bence.Ama hafife almayın.Öğretmeni ve konuları dikkatle dinleyin.
🌷Din Kültürü:Oldukça basit.Konu tekrarı yapınca zaten kolayca anlıyorsunuz.
🌷Mutlaka anlamadığınız soruları ve konuları öğretmenlere sorun.
🌷Arkadaşlarınızla vakit geçirip birlikte ders çalışabilirsiniz.Biz kütüphaneye gidiyorduk.Çok daha kolay oluyor birlikte çalışmak.Sonra da alışveriş yapıp birşeyler atıştırabilirsiniz.
🌷Makyaj yapmayın.Sadece cildinize zarar verirsiniz.Zaten 13yaşında bir kızın makyaj yaptığı nerede görülmüş.😂Lip balm yeterli bence.

Kızlar İçin TavsiyelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin