Teog Sorunsalı,Anılar

671 45 3
                                    

🤓Teog senesinde asla sevgili yapmayın,hem dikkatiniz dağılır hem de derslerinize odaklanamazsınız.Bekleyin,lisede istediğinizi yaparsınız.
🤓Başarılı olmak İçin günlük tekrar çok önemli mutlaka aksatmadan yapın.
🤓Bir diğer önemli konu dersi derste dinlemek
Bu yüzden çok konuşan arkadaşlarınızın yanını tercih etmeyin.Siz konuşmasanız bile onların konuşmalarıyla dikkatiniz dağılıyor.Bizzat denendi ve görüldü.😂Ayrıca arka sıralardan da uzak durun.Genelde tüm dedikodu oralarda döner.Mesela:
-Son attığı snapi gördüğğğn mü yerim yaaaağğğğğğğğaa.
-Aynen çok tatlı çocuk,sevgilisi de Yok.Kızlar o zaman benim o taam mı!
-Ohoo senin hiçbir şeyden haberin Yok.Hani şu alt sınıftaki Merve varya.Onunla çıkıyorlar.
-Merve mi,bokum daha güzel nasıl olur?
Kısacası Bu da sizin dikkatinizi dağıtır.
🤓Bu yıl Ne yaparsanız yapın test çözmeden hiçbir yere varamazsınız.Gerçekten bu çok önemli.Bir kek tarifi var elinizde.Okuyup iyice öğrendiniz.Ama denemeden nasıl olacağını da bilemezsiniz.Tecrübesiz olursunuz Yani.Ee Teog da teste dayalı bir sınav.O zaman haydi test çözmeyeee😂.(Benim rekorum 555.Sonra sarhoş gibiydi,gözünü açamıyordu ama olsundu.)
🤓Şimdi bir de sözel dersler var.Özellikle inkılap tarihi dersini akşam eve gelince özet çıkararak çalışın yoksa sınav vakti göt gibi ortada kalırsınız.Ancak Teogda yalnızca yorum soruyorlar diyeceksiniz ben de diyeceğim ki bilgi olmadan yorum da yapamazsınız,yola gelin.
🤓Eğer hiç bir amacınız yoksa mesela babanız Dünyanın en zengin adamıysa çalışmayabilirsiniz.Nasıl olsa Holdingi falan vardır adamın.Her şekilde zenginsiniz.Ama burası Türkiye bence bu yazıyı okuyan kimsede de öyle para Yok.Üzgünüm hayallerinizi yıktım,ama çalışmazsanız Ve babanızın şirketi,holdingi yoksa Ne yaparsınız bilemem.Buradan ne anlıyoruz;şirket önemli,holding olmazsa olmaz.😂
🤓Teog'a 2 hafta vardı Ve ben Fen de bir konuyu anlayamıyorum bir türlü.Oturdum soru çözdüm.Çıkan yanlışlarımı da hocaya götürdüm.Hoca anlatıyor bana.Bir kız arkadaşım gelip hocaya:Hocam siz ona hiç anlatmayın zaten,o anlamaz,o birşey bilmiyor.tarzı birşeyler söylüyor.Sonra geldi yanıma alınma şaka olsun diye dedim dedi.Orada cevap veremedim.Sonra evde 2 saat ağladım.(Bana laf atan kız da bayağı başarılı bir kız bu arada.)Hırs yaptım,deli gibi çalıştım.Teogda benim yaptığım yanlış sayısının iki katını yaptı.Ve dedim ki olay Budur.
Vote sayısı 3'ü aşarsa Yen'i bölüm yayımlayacağım.(Ben sizin için telefondan 350 kelime yazdım.Bir tuşa basınca eliniz kopmaz.).İstek bölümleri de aşağı bırakırsanız sevinirim.Kendinize iyi bakın 😘😘😘

Kızlar İçin TavsiyelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin