Yine bir Cuma klasiği,yine ders çalışmak yerine yb yazan bir Gökçe,ve yine "Teog'da ne yapacaksın "diye çıldıran bir anne...Tonguç Akıl Haritalarım gelmiş.Mutluyum.Garip bir şekilde sevindim Yani.Uzun süredir istiyordum
İçeriğini çok beğenmiştim,almaya karar verdim.Siteye üye olup siparişi verince 3-4 günde geliyor.Tavsiye ederim.Bugün zor bir deneme sınavından da çıkmışken bir okuyucumun yorumları beni çok mutlu etti.O yüzden bu kısacık ama benim için önemli bölümü sevgili @animesever00'a ithaf ediyorum.Güzel yorumlarınla beni mutlu ettiğin için çok teşekkür ederim💕.Ne tür şarkılar dinliyorsunuz bilmiyorum ama eğer benim gibi hafif melankolik bir ruhunuz varsa Bağzıları-Zaten Kırılmış Bir Kızsın adlı şarkıyı dinleyebilirsiniz.Youtube'da rastladım,fazla beğendim ve şaşırdım.Neden çok bilinmiyor diye.Ama böyle güzel ve keşfedilmemiş şarkılar bulunca kendimle gurur duyuyorum hdjsk😂.
Asıl konumuza geçiş yaparak sizleri azıcık sıkabilirim ama olsundu.Beni okuyanlar var,
biliyorum.Burada garip bir şekilde bir üç beş kişiyle de belki de gerçekte olamayacağım derecede samimiyim.En küçük yorumda beni güçlendiren,mutlu eden,yüzümde oluşan en küçük tebessümün sebebi olan herkese teşekkürler.Asla bitirmeyeceğim bu kitabı.Teog olsun Ya da olmasın.Zaten şu aralar tam anlamıyla battı balık yan gider modundayım.
Ve yazmak,buraya hissettiklerimi dökmek,belki gerçek hayatta konuşacak birini bulamamam gibi birçok sebepten dolayı buradayım.Yani burayı Hem tavsiyelerim,hem tecrübelerim,
hem kırgınlıklarım,hem de sizin derdinize çare olabilmek için kullanıyorum.Bu adımda yorumlarınız benim için ciddi anlamda önemli.
Ve yazmak istiyorum ama konu bulamıyorum.
Nolur aklınıza Ne gelirse yazın,anlatın,
konuşalım.Kendi sorunlarım dışındaki tüm sorunları çözebilme gibi bir yeteneğim var.Yazın,konuşalım,lütfen.💞💞💞