Helö!Kalan son 100 mgbt internetimi de burada sizin için kullanıyor,acaba nasıl şeyler yazsam diye düşünüp duruyorum.Ben de şu an içinde bulunduğum bir olay hakkında yazayım,belki derdinize derman olurum diye düşündüm.O zaman Buyrunuz,hepsi birbirinden güzel test kitapları....
Karekök Yayınları:Eğer konuyu Yen'i bitirdiyseniz hemen karekök açın.Çok açık Ve net.Bence soruları çok orta düzey ve konuyu anladıysanız kolayca yapabiliyorsunuz.Birçok derste de daha iyi olmamı sağlayan tek yayıncılık belki de.Elimde matematik,inkılap,
İngilizce ve bir de din kültürü testleri var.
İngilizce için olan favorim.Belki de hayatımda gördüğüm en kapsamlı İngilizce testleri.Her üniteyle ilgili 6 test var.Bunlar grammar,
vocabulary,dialoge,sentences,chart and visuals diye devam ediyor.(Birini hatırlayamayan benim dramım😅)Bence bir kırtasiyeye gidip bir de sizin bakmanız en iyisi olacak.Son olarak bu yayının teog denemesini almıştım.
Matematik içindi ve sınava bir hafta kala çözmüştüm.Matematik netim yine de benim için kötü geldi ,pek bir faydasını göremedim Yani.Ama kısacası Karekök alın,çözün,sevin.😂
Bilgiyolu Yayınları:Soruları çerez tadında,İnanılmaz zevkli bir yayıncılık bence.Seviyorum kısacası.
Palme Yayıncılık:Valla ne desem bilemedim şimdi.Kendisiyle aramız pek iyi değil.Soruları orta-üst düzeyde gibi geliyor bana.Ama sınavlarda soruları çok yakından tutturuyor gibi.Öğretmenlerimde de genel olarak bir palme aşkı var.Ha ayrıca Fen'deki Kimya konusunu anlamamı sağlayan 2.kitaptır kendisi.Fasikül halinde olanı okul vermişti.
Çözün,iyidir palme.
İşleyen Zeka:Sadece Türkçe dersi için kullanıyor olmamla beraber,gayet sevdim ben bunu.Soruları orta düzey,Türkçe için olan soru bankasında da bolca paragraf testi var içerisinde.O açıdan güzel bir yayın.
Arı Yayıncılık:Akıllı Fen bilimleri atölyem der ve susarım.Gerek basit makineler olsun,gerek asitler-bazlar olsun,ya da benim ilk sınavda feni fullemem olsun,(Maşallah deyin lütfen😂)hep bu kitabın sayesinde belki.İçinde konu anlatımı var ama her konu anlatımlı kitap gibi sıkıcı değil.Testleri tamamen hedef sorulardan oluşuyor Ve her ünite için yapılmış akıl haritası tarzı bölümleri beni benden alıyor.Eğer fenden kaynak arıyorsanız hiç düşünmeden gidin alın derim.
Fdd Yayınları:Bu yayınla tanışmamda emeği geçen sevgili kuzenim'e ,matematikte hayatımı az da olsa kurtardığı Ve belki de deneme setlerini almasaydım Teog 1'i daha kötü yapacak olduğum sevgili saygıdeğer Fdd Yayınlarına minnettarım😂.Sınava son bir hafta kala herhalde 6'lı olan deneme sınavlarını almıştım.Her gün birtane çözerek bayağı tekrar yapmış olmuştum.Özellikle Matematik soru bankasını da çok sevdiğimi belirterek bu kısmı da sonlandırıyorum.
Tonguç Akademi:Hayatımda sanırım ilk defa bir matematik kitabını zevkle çözdüm,diyor Ve susuyorum.Çıkardıkları tek test kitabı olan matematik,tam anlamıyla benim için gibi.İçinde kısa,sıkıcı olmayan konu anlatımları,bol bol soru Ve önceki yıllarda gelen sınav soruları+çözümleri mevcut.Fazla söze gerek Yok.Kendisi en sevdiğim test kitabı kategorisine ilk sıralardan giriyor.
Favori Ürün:Benim için bir dönüm noktasıydı sevgili test kitabı😂.Kendisi karekök yayınlarının Teog-1 sınavından önce çözülmesi gereken 300 soru isimli kitabıydı.Son haftasonu iki günde bitirip,çözemediğim soruları arkasındaki çözümlü kısımdan çok güzel anladığım tek kelimeyle muazzam bir kitaptı.Teog-2 için de olması beni İnanılmaz mutlu etti.Teog-1 veya 2'ye girmeden önce mutlaka alın,çözün arkadaşlar.
Bu bölümü herbirini dinlemekten aşırı zevk aldığım 3 muhteşem şarkıyla bitiriyorum.
THE Weekend:Starboy
Duman:Hatun
Adamlar:Koca yaşlı şişko dünya 🌎
Bu arada,Seviyorum sizi💕