İlk Defa Mutlu,Havadan Sudan,Yeni kitap ismi,Piercing,Teog sonrası hayalleri

452 25 61
                                    

Gençler size garip ve kötü bir haberim var.Sanırım dün sizin yorumlarınıza kalp göndermekten telefonumun emoji kısmı çöktü.Telefonum artık wattpadde emoji gönderemiyor.Bu yüzden yorumlarınıza verdiğim cevaplar çok boş kalıyor gibi ama siz her zaman yazdıklarımın altında sonsuz kalp hayal edin.
Hep kitabım büyüsün falan istiyordum Ya vazgeçtim.Böyle minik Harika samimi ve içten bir ailemiz var.Gerçek hayatta sizinle tanışmak,
hepinize kocaman sarılmak istiyorum.Belki zamanı gelir o da olur.
Sanırım bazılarınız yüzümü falan çok merak ediyor.Ben de sizin beni nasıl hayal ettiğinizi merak ediyorum.Bu bölümün altına beni nasıl hayal ettiğinizi yazarsanız sevinirim.Profil resmimi de kendi fotoğraflarımdan yapmak istemiyorum.Küçük bir ihtimal olsa da okulda o hiç sevemediğim samimiyetsiz insanlar kitap yazdığımı öğrenir ve bunu okursa pek hoş olmaz sanki.Bi de teogdan sonra sanırım ayrı bir instagram hesabı açacağım.Herşeyden uzak,yine buradaki gibi samimi bir ortam oluşur.Beni merak ediyorsanız da meraklarınız sona erer.Canlı yayınlar yaparız,watsap grubu açarız.Ama bunları üç gün sonraya erteliyorum.Şu instagram hesabı fikrini size de danışmak istedim,aşağıya fikirlerinizi yazarsanız aşırı mutlu olurum.
Teogun bitmesi ders çalışmayacağım anlamına maalesef gelmiyor çünkü hazırlık okumak istemiyorum Ve hazırlık İçin çalışmam gerekiyor.Yine de teog kadar sıkı bir programım olmayacak.Zumbaya ve bachata ya geri dönerim belki.Bateri ya da gitar düşünüyorum bir de.
Çevremden gelen bazı güzel iltifatlara göre septum yaptırmak istiyorum gibi.Ancak sonradan pişman olurum diye bu piercing işine kulakla başlayacağım gibi görünüyor.Büyük ihtimalle aynı şehirde oturmuyoruz sizinle ama güzel bir mekan bulursam yönlendiririm.
Efsane bir kahve tarifi buldu ablanız,bir sonraki bölümde dilerseniz yazarım.Starbucks kahvelerini aratmıyor.
Teoga 2-3 gün kaldı.Daha Yen'i çalışmaktan kalktım.Ve matematikte yaptığım kendime göre iyi sayılabilecek netlerle kendime yeni bölüm yazma ödülü verdim.Karekök ün son 600 soru kitabını bitirmeme 50 soru kaldı.Eğer almadıysanız alın mutlaka zaten iki günde biter diye düşünüyorum.Genel tekrar olmuş oluyor.
Bugün o elli sorumu çözdükten Sonra kaynaklarımı bitirmiş gibi oluyorum.Ve Pazartesi günü de okulu asmak gibi bir planım var .Oturup tüm gün matematik defterini tekrar ederim sanırım.Teog öncesi planlarım da bu şekilde Efenim.
Son olarak kitabımın ismini değiştirmek istiyorum.Çünkü bence artık kitabımın pek de bir Kızlar için tavsiyeler kitabına benzer yanı kalmadı.Tüm önerilerinizi aşağıya bekliyorum.
Hadi ben kaçtım,bugün baya boş zamanım var bana yazarsanız konuşuruz.Sizi seviyorum aşklarım,böceklerim gibi vıcık cümlelerden uzak durup Şu elli soruyu bitirmeye gidiyorum.

Kızlar İçin TavsiyelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin