Merhabalar,nasılsınız efenim?Benim canım çok sıkılıyor,ve okulların açılmasına 1gün kaldı.
Aranızdan biri mesaj atsın da konuşalım.(Yazar yalnızlıktan ölüyor shshsjsk😂)Herhalde beni Zuhal Topalla da bir türlü evlenemeyen adaylar görse kendi durumlarına şükrederlerdi.Mesaj atacak kimsem Yok o derece.(Mesaj atacak interneti de Yok,ama çaktırmıyor.)Neyse geçelim konumuza...
Para biriktirmek çok önemli.İstediğiniz grup konsere gelmiştir fakat anneniz izin vermiyor.
"Sen kız başına gece gece ne yapacaksın,yersin kafana terliği,çıldırtma beni...."gibi
konuşmaların ardı arkası kesilmiyor.Ev vahşi batı gibi.Anne kurt yavrusunu tek başına dışarı yollamak istemiyor,baba kurt yorumsuz...
Daha fazla saçmalamadan devam ediyorum.
İşte bu gibi nice durumlarda konuşma devam eder "Bana ne Ya gidecem ben,hem yalnız değilim arkadaşlarım da var!"
Şimdiye kadar sessiz kalan baba sessizliğini bozar"Erkek mi bu arkadaşların?"
"Babacım,canım babam,hayatımın anlamı,
yalnız başıma yollamıyorsunuz ,arkadaşlarım var diyorum yine olmuyor.Ne yapsın bu kızınız?Hem gidiyorum ben kararımı verdim."
Anne atılır Ve işte bu kutsal soruyu sorar:
"Hangi parayla yavrum?"
Genç kız İçin dünya durmuştur,düşünür,acaba hangi parayla...
İşte böyle durumlar İçin hep bir miktar paraya ihtiyacımız olur.Aman siz paranız olsa da gece gece kız başınıza konserlere gitmeyin,sonra Ne olur bilemiyorum dhsjsksksk😂.
Konserlere gitmeyin,gece dışarıya çıkmayın.
-Kamu Spotu-
Ne diyorduk?Hah para.Verdiğim örneğe takılmayın.Bahsetmek istediğim şey hep paraya ihtiyacımız olabildiği yönünde.İşte size para biriktirmenin altın kuralları:
👉🏻Markete gitmek için ev sizi seçti.Hemen reddetmeyin.Markete gidin,bu sayede kısa bir yürüyüş de yapmış olacaksınız ve kalan parayı cebe atın.Kurnaz olun azıcık yaw.
👉🏻Okul içim verilen harçlığın yarısını harcayın,yarısını kumbaraya atın.Daha çok Evde atıştırmalıklar hazırlayarak okula götürün.Hem daha sağlıklı Hem daha kazançlı.
👉🏻Dışarı çıkarken anne-babanızdan aldığınız yüklü miktarda parayı her şeyin en uygun fiyatlısını alarak arttırabilir ve bu artan parayı cebe atabilirsiniz.
Hadi bilinçli ve tasarruflu gençler olmaya shdjdkldls😂.