Selam millet,ben geldim.15 tatil su gibi akıp geçti ve hepimize 2.dönem,teogcuların 2.teogu hayırlı uğurlu olsun dhdjskdlss😂.Şunun şurasında 3ay kaldı,su gibi aktı geçti sahiden.
Bu arada ben internet paketimi bir haftada bitirmek gibi büyük bir başarıya imza attım.Dolayısıyla üç hafta boyunca internetim olmayacak.Ama haftasonları yazıp,
biryerden internet bulup yayımlarım bölümleri.Tek sıkıntımız teog.Umarım ikincide daha iyi bir sonuç alırım deyip çalışma isteğimi kaybetmemeye çalışıyorum.Ve buradan her ne kadar pek beceremesem de tüm teogçulara sesleniyorum.Benim gibi 1.sınavda istediğinizi elde edemeyenler,belki sınavın içine s*çmış ve ailenizin yoğun Baskısına mağruz hale gelmişsinizdir;yalnız değilsiniz.Ben her zaman 2.sınavı yapabileceğinize,yapabileceğimize inanıyor;istediğimiz yerleri kazanabileceğimizi biliyorum.Önce ilk sınavı istediği gibi sonuçlanan arkadaşlara sesleniyorum,nolur çalışmayı bırakmayın,devam edin.Ve Benim gibi ilk sınavdan istediği sonucu alamayan yorgun,bitkin,tükenmiş arkadaşlara sesleniyorum,siz,biz daha çok çalışalım.3 ay boyunca sadece 3ay boyunca Belki sevdiğimiz çocuğu,belki hiç dahil olamadığımız arkadaş ortamını s*ktir edelim ve ders çalışalım.3ay sonra yaptığımız sorularla,yükselttiğimiz ortalamamamızla,İstediğimiz liseye ilk sıralardan girebilmemizle gurur duyalım.
Anneniz,babanız,öğretmenleriniz için girmiyorsunuz bu sınava.Kendiniz için giriyor Ve sonra kendi kazandığınız liseye gidiyorsunuz.Ha babanızın parası vardır,onun parasıyla okursunuz;ona bir şey diyemem.Ama yine de hakkınızla kazanmak;oraya burslu girmek bir eksik değil,bir başarıdır.Oraya vereceğiniz parayı kıyafetlerinize,kendinize harcamak Ne kadar güzel olur.Şimdi hiçbiryere gidemiyor,arkadaşlarınız eğlenirken eğlenemiyorsanız dert etmeyin.Sizin gibi binlerce genç var.Bunlar şimdi eğlenemeyen,
ama teogdan sonra istediği liseye girecek ve istedikleri kadar eğlenecek gençler.3 ay kaldı şunun şurasında.Sıkalım dişimizi birazcık.
Eksiklerimizi tamamlamak,bol bol test çözmek ne kadar iğrenç görünse de mecburuz.
Şimdi bu yazıyı okuyan veya yıllar Sonra okuyacak Ve ikinci sınav umrunda olmayan arkadaşlar da olacak,var biliyorum.Bunun sebebi çalışmanıza rağmen iyi sonuç alamamaksa-ki ben de öyle-dibine kadar haklısınız.Ama sınav bitince yapamamış olsak bile"En azından elimden geleni yaptım,içim rahat"diyebileceğiz bizler.O kadar çalışmama rağmen hiç çalışmayanların benden iyi olması çok koyuyor,evet.Ama olmayınca da olmuyor.
Dediğim gibi en azından içimiz rahat olsun,
gittiğimiz okulların hakkını verelim.Çok eminim ve söz veriyorum,bu seneniz ne kadar b*ktan geçtiyse seneye o kadar güzel olacak.
Bu yazıyı çok sevgili bir okuyucumun isteği üzerine yazdım.O aslında 8.sınıf tavsiyeleri istemişti ama ben içimden gelenleri yazmaya başlayınca böyle oldu.İnşallah beğenmiş,ve çalışmaya karar vermişsinizdir.Yazdığım her şeyi yaşadım ilk sınavda.Böylece içimi dökebilmiş oldum.Bu arada şuna bir açıklık getireyim.Ben okul zamanında da buradayım,
bırakmıyorum.Çünkü her ne kadar çok büyük bir kitlem olmasa da buradaki birkaç okurum,
onların şahane yorumları,ve bir de tabi ki yazmak bana terapi gibi geliyor.Hafta içi etkin olmasam da haftasonları telefonum açık olacak.Sizleri seviyorum,kendinize iyi bakın...