Ortaya Karışık Bir Şeyler

447 27 8
                                    


İlk defa wattpad'a bilgisayardan yazıyorum.Yazım yanlışlarım falan olursa affedin.

1.Tavsiyelerimi dikkate alın ama kendiniz olmaktan çıkmayın.

2.Üst sınıflarla iyi anlaşın.

3.Kendinizden küçükleri hor görmeyin.Zamanı geliyor yanınızda oluyorlar.Sıkı takipçilerim Canım Efe'yi tanırlar.

4.Okul eteğinizi dikkat çekmek için çok kısa kullanmayın.Evet amacınız dikkat çekmekse doğru yoldasınız.Ama sadece bakıyorlar size.Bir erkek için daha fazlası değilsiniz.

5.Şu rozetti,renkli bağcıklardı geçin onları.Okul formanızı bir kapüşonluyla kullanın.Siyah ya da çok dikkat çekmeyen bir spor ayakkabısı ve küçük ama özgün bir aksesuardan yararlanabilirsiniz.Çanta olarak modası hiç geçmeyecek renk ve desenler tercih edin.Saçlarınızı her gün farklı bir model yapın falan demeyeceğim.Bir de onunla mı uğraşacaksınız.Ben en çok iki yandan balıksırtı yapıyorum.Hem kirlenmiyor hem de tarz duruyor.Şimdi bunu okuyup bokunu da çıkartmayın lütfen gjghfsh.

6.Spor yapın.Koşmak da bir spordur.Benim gibi hiçbir şeyi beceremiyorsanız koşun.En azından bacaklarınız kaslı oluyor.

7.Sık sık duş alın.Okula kirli saçlarla gitmeyin.

8.Mümkünse 10.sınıfa kadar sevgili yapmayın.Neden 10.sınıf bilmiyorum hghdfh.

9.Bütçeniz doğrultusunda tarz giyinmeye özen gösterin.Ayrıca fiziğinize de uygun parçalar seçin.

10.Belli bir çevreniz olsun.Bunu herkese iyi davranarak elde edebilirsiniz.Ama hak edene hak ettiği gibi davranın.Uyanık olun.

Son cümleyi neden ekledim bilmiyorum.Ama uyanık olun hhgsgfghgjjk.

Bölüm altına istek bölüm yazın lütfen,yazacak bir şey bulamıyorum.

Kızlar İçin TavsiyelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin