Karışık Tavsiyeler

621 29 31
                                    

1-Okula yağlı saçlarla gitme.2-3 günde bir duş al ki saçların temiz kalsın.Ha sık duş alamıyorsan kuru şampuanlar var.En etkilisi Batiste'dir.Kullanmanı tavsiye ederim.
2-Ödevlerini yap,inek olma.Yani çalışsan bile çok çalışıyor gibi gözükme.
3-Erkeklerle yakın ol ama aradaki mesafeyi koru.Sonra kavga falan ederseniz arkanızı koruyacak birileri oluyor.Hele de benim gibi dayak yiyecek konumdaysanız sjskdhsj😂.
4-Dedikodu yapma.Çok net söyleyeceğim yerin kulağı var.Git çok gizli yerlerde çok güvendiklerinle konuş.Bir olay duyarsan çok yorum yapma.Kimsenin arkasından küfretme.
Götün yiyorsa yüzüne söyle.Sonra duyarlarsa Ne olur bilemiyorum.
5-Söylenti,iftiraları takma.Şu sana şöyle demiş,Mesela:
"Ay Ayşe Ahmet'le çıkıyormuşsunuz,doğru mu?"
Eğer sana bunu soran kişi bu konuda bilgiye sahip olması gereken kişilerdense açıkla,ha yoksa kibar bir şekilde geçiştir.O sana yavşak demiş,öbürü dedikoducu...Umrunda olmasın.
Amaçları seni üzmek.Takmazsan pes ederler.
Eğer çok fazla arkandan konuşan biri varsa Ve sinirlendiysen (İlk gördüğüm yerde s*çacam ağzına modlarındaysan)sakin ol.Git ve konuş.
Sakin olur,onu alttan alttan uyarırsan Olay tatlıya bağlanır zaten.Arkandan konuşanlar konuştukları şeyi sana söylemeye bir yerleri yemediği için yüzüne söyleyemediler
Çok takma kafana.(Paragraf yazdım,çok içimde kalmış shsjdksşsç😂.)
6-Rengarenk bileklikler takma,yapma.Artık modası geçti bunların.Kötü duruyor.
7-İnsanları dışlama.Gün gelir,devran döner.
Ne ekersen onu biçersin.Daha ne diyeyim ki.
8-Üst sınıflara bulaşma.Onlar üst sınıf.Yani her türlü arkaları senden sağlam falan hatırlatayım dedim.Ama sana bir kötülükleri olursa cevabını ver.Sessiz kalma.
9-Koridorlarda ciyak ciyak bağırma.Ne anlıyorsunuz böyle yapınca anlamıyorum.
Amacınız dikkat çekmekse başka türlü dikkat çekin.Ama bunu yapmayın.
10-Okul ortamında sigara,alkol vb. şeyler tüketenler hep olur.Sana uzatırlarsa İÇME.Bir kereliğinden birşey olmaz da deme.Her şey o bir kerelerden bir şey olmazlarla başlıyor,
Unutmayalım.
Umarım beğenmişsinizdir,Sizleri seviyorum💞

Kızlar İçin TavsiyelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin