Doğum Günleri?

465 16 11
                                    

Değişik depresif yorgun bir ruh hali içindeyim.
Bunu okulların açılmasına çok az kalmasına falan bağlıyorum.Çünkü gerçekten gerici bir durum.
Şey bu arada yakın zamanda Doğum günümün üzerinden falanca yıllar geçmiş oluyor.Doğum günleri bana gerçekten saçma geliyor.Yani aslında bu bir kendini avutma yöntemi falan Belki de.
Doğum günlerimde anlamlı bişeyler olmuyor.
Bence sizinkilerde de olmuyor.Yani normal bir insan pasta keser,mum üfler,tüm arkadaşlarımı bir mekana toplayıp dans eder.İşte ne bileyim çevremde gördüğüm kadarıyla bu böyle.Mum olayı saçma,istersem pasta her gün yerim,mekan işini hallettiğimde ise gelecek birilerinin olmaması gülünç.
Kısacası bu yüzden doğumgünü kutlamıyorum.
Yarın dışarı bile çıkmayacağım sanırım.Evet çıkmayacağım.Bu arada milletin birbirine sürekli yarın Doğum günüm var kutlayın demesi çok saçma bir durum değil mi?
Böyle denince kutlayasın gelmiyor.Böyle şeyler içten gelmeli.Mesela Doğum günümü kutladığımı Ve çağırabileceğimiz bi 20-30 kişi olduğunu varsayalım.Biri bana hediye almış olsa almazdım.Çok gerilirdim.Düşünsenize öylece sadece doğduğunuz günün üzerinden falanca yıllar geçmiş ve size hediye alınıyor.
Bence siz geçirdiğiniz o falanca yılları size verilmiş bir hediye olarak kabul etmelisiniz.
Birinin hayatta olduğunuz İçin size hediye alması,çok mahcup edici bir şey değil mi yoksa ben mi manyağım.Bir sene Sonra bu Doğum günü işlerinin çok hoşuma gittiğini,bişeyler düzenlediğimi falan söylersem şaşırmayın,çıkın siz de gelin.Yazacak bişey bulamadım,Bunu da sizinle paylaşsam mı paylaşmasam mı bilemedim ama bi sakıncası olmadığını düşündüm.Sevgilerimle,çok yaşayın yazacaktım ama vazgeçtim.Güzel yaşayın❣️

Kızlar İçin TavsiyelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin