Bölüm adını siz koyun

464 15 9
                                    

Selamlar,umarım iyisinizdir.Yaklaşık iki aydır yokum ve anlatacak çok şeyim  var.Telefonum olmadığı ve yeni bölüm yazamadığım için de baya eskiden yazıp yayınlamadığım bir bölümü yayınlayayım dedim.Baya gülerek okudum eskiden baya değişikmişim dedim ama doğallığı hiçbir şekilde bozulmasın diye bir kelimesini bile değiştirmeden yayınlıyorum.Hanginiz kaldı buralarda bilmiyorum ama telefonumun yokluğundan bı süre daha bölüm atamaya bilirim.Öptüm.
.  Doğum günüme kaanla  girmek istiyordum.
Bahsettiğim kişi Kaan Boşnak Ve şarkıları.
Sevgilim falan değil.Oturdum ilk indirdiğim şarkılarıyla başladım.Aklıma çok şey geldi.
Arkadaşlığımızı bitirdiğimiz biri.Onunla yazın sıkıldığımızda Yorgun'um ve ağrılar dinleyip yayın açıyorduk.Güzeldi.İnkar etmem.Tekrar yaşamama izin verseler tekrar yaşamak isterdim.
Artık bu şehirde olmayan biri. Bu tarz müziklerle ve özellikle de yüzyüzeyken konuşuruz'la onun sayesinde tanıştığımdan
içim sızladı.İyi bir arkadaş,sırdaştı.Bu sene çok yardımcı olmuştu bana.Şimdi okulun arka bahçesinde oturup kaçak getirdiği telefonuyla
Kaan dinlediğimiz dakikaları geri verseler sonuna kadar tekrar yaşamak isterdim.
Hayatımıza giren insanlar bir şekilde çıkıyor.
Neden hiçbiri daim kalmıyor bilmiyorum.
İnsanlar değişiyor,başka yerlere gidiyor,başka yollara sapıyor.Ve geride sadece iyi anılar kalıyor.Aklımda kötü anılar bırakan insanları düşünmüyorum.Bu yüzden sadece geriye güzel insanlardan güzel anılar kalıyor.Okulu özlediğimi farkettim.Tüm o üzücü şeylerden Sonra yine de özlediğimi.Belki ben fazla hassasım bilmiyorum.Eskiden bana söylenen bir lafta Ne kadar ağır olduğu önemsiz susup kalırdım.Düşünün hayatınızda ilk defa bu kelime size söyleniyor.Önce algılayamıyorsunuz.Böyle olayın şokuyla parmaklarınızın uçları,saç telleriniz geriliyor.
Algılamak İçin uğraşıyorsunuz.Tüm Bunlar olurken cevap hakkınızı susarak yerle bir ediyorsunuz.Yüzünüzde şaşkın bir ifadeyle.
Size laf edense arkasını dönüp elini kolunu sallayarak gidiyor.Sizse herkesin ortasında öylece kalıyorsunuz.Evet,acı bir durumdu.
Bölümün buradan sonrası neden bilmiyorum eksik kalmış  ama eksik, sonu olmayan şeyler bence daha güzeller.

Kızlar İçin TavsiyelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin