Selamlar,bugün baya iyi hissediyorum çünkü neredeyse en uzun istek bölümü yazacağım.
Bir de iyi-kötü tüm eleştirileriniz beni çok mutlu ediyor.Bugün de bunlara dikkat ederek yazmaya çalışacağım.Umarım beğenirsiniz.
İlk değinmek istediğim nokta formalar Ve kombinlenişleriyle ilgili.Hiç siyah kumaş pantolon olmadı formalarımın altı ama rahat birşeydir diye düşünüyorum.Aslında geçen bölümde bahsettiğimden çok farkı Yok nasıl giyebileceğinizin.Sadece çorap derdiniz olmuyor.Onun dışında her şeyi geçen bölümdeki gibi kendinize uyarlayabilirsiniz.
Bir de ayakkabı olarak formanızın renkleriyle uyumlu olacak spor bişey almanızı öneririm.
Klasik siyah bir spor ayakkabısı alırsanız sporda da dışarıda da giyebilirsiniz hem.
🐱🐱🐱🐱🐱🐱🐱🐱🐱🐱🐱🐱🐱🐱🐱
Değinmek istediğim ikinci nokta okulda ders ve öğretmenlerle ilgili.Hiçbir zaman bir öğretmenimin gözüne girmek için uğraşmadım ama Bunun yolu kesinlikle saygılı olmaktan geçiyor.Özellikle saygınızda kusur etmemeniz,
derste çok fazla ortalığı karıştırmamanız ve şımarık davranmamanız önemli.Aslında hayatın her alanında bu böyle.Ama sırf birilerinin gözüne gireceğim diye olmadığınız biri gibi davranmayı asla önermem.Bunun dışında tabi ki verilen görevleri en güzel şekilde yerine getirmek,eksik ödev bırakmamak önemli.İstenilen şeyleri en titiz ve düzenli şekilde yapan siz olursanız öğretmeninizin gözüne girmeniz daha kolay olur.Sırf yüksek puan alacağım diye de yavşaklık yapmayın Allah aşkına.Hoş olmuyor.
🐱🐱🐱🐱🐱🐱🐱🐱🐱🐱🐱🐱🐱🐱🐱
Bu bölümde bakım rutinimden de bahsetmek istedim.
💅🏼Bakım rutinine girer mi bilmiyorum ama iki günde bir Ya da her gün duş alıyorum.Duşta şampuan Ve saç kremi çıktıktan Sonra da keratin içerikli yağ Ve sprey kullanıyorum.
💅🏼Duş jeli olarak temiz kokular tercih ediyorum.Benim için en önemlisi de kokusunun kalıcılığı.
💅🏼Genelde üşendiğim İçin daha çok kışın vücudumu nemlendiriyorum.Açıkçası duştan çıkınca sürdüğüm krem emilmezse çok rahatsız oluyorum.Bu yüzden çabuk emilen vücut losyonları kullanıyorum.
💅🏼Duştan çıkınca haftada bir siyah nokta bandı uyguluyorum ama genelde bende pek bir işe yaramıyor.
💅🏼Duştan çıkınca gözeneklerim açıldığı İçin maske yapmayı çok seviyorum.Himalayanın çamur maskesini oldukça seviyorum.Yağlı ya da karma bir cildiniz varsa öneririm.Yalnız bende sanırım çok sık kullanmaktan hafif bir kaşıntı Ve yanma yaptı son dönemlerde.
Arkasında yazdığı sıklıkla uygulayın.
Ben bu maskeyi normalde haftada bir kullanıyorum.
💅🏼Bir diğer maskemi kendim yapıyorum.
Doğal kile biraz su yada gül suyunu karıştırıp yüzüme uyguluyorum.Kuruyunca yıkıyorum Ve baya faydasını görüyorum.Bunu da haftada bir yapıyorum.Toplamda haftada iki kere maske yapmış oluyorum.
💅🏼Her gece yatmadan önce mutlaka doğal Gül suyu kullanıyorum.Belki de benim için en önemlisi bu.Havalar sıcakladığında buzdolabına atyorum,soğuk soğuk güzel oluyor.
Siyah nokta,sivilce hepsinin çok güzel önüne geçiyor.Ben Rosense markasınınkini kullanıyorum.Markanın çok önemi var mı bilmiyorum ama bir tane edinin mutlaka.
💅🏼Cildimi nemlendirmek için LR markasının jel yapıdaki nemlendiricisini kullanıyordum.
Sivilce kremi olmamasına rağmen benim tek tük çıkan sivilcelerime çok etkisi olmuştu.
Ayrıca sivilceler için olanı da var.Eczanelerde bulabilirsiniz sanırım.Fiyatı biraz pahalı olsa da etkisi büyük.Bu yüzden verdiğiniz paraya değiyor kesinlikle.
❤️Bölümü @TeraneYusubova ve @ Dilara61Sahin61'e ithaf ediyorum❤️.
Görüşmek üzere diyorum.