Oturdum,düşündüm.Hiç erkek okuyucum var mı diye.Herhalde yok.Belki bi gün bir erkek arkadaşım da kitabımı okur,tavsiyeye ihtiyacı olur diye düşünüp siz sevgili erkekler için de bir bölüm yazayım dedim.Yıllar sonra Belki işine yarayacak birileri olur.
1-Dış görünüşle başlıyorum.Saçlarınızı rampa gibi dikince bir Bad Boy olmuyor,kızların zerre hoşuna gitmiyorsunuz.Doğal haline bırakın,
biraz dağınık kullanın şu saçlarınızı.
2-Yine saçlar.Jöle vb.Ürünlerden uzak durun.
Demin de bahsettiğim gibi,temiz ve dağınık,
doğal haline bırakılmış saçlar bizim daha çok hoşumuza gidiyor.Hani yataktan kalktığınız gibi de gelmeyin de,ayarlayın İşte djdjsksl😂.
3-Okul pantolonunuzu,dışarıda giydiğiniz pantolonları çok dar kullanmayın.Artık gördükçe midem bulanıyor.Kusura bakmayın ama tayt giymesi gereken biz kızlarız sanırım.
4-Küpe,piercing yakışıyorsa takın.Okulda takıp hocalardan azar işiteceksiniz hiç takmayın.
Ama şahsen ben severim erkekte piercing,küpe vs.Her kız benim gibi düşünmüyor ama yakışıyorsa deldirin.Aileniz İzin vermiyorsa kıskaçlı olanlar var,kullanabilirsiniz.Benim böyle yapan çok arkadaşım var,oradan biliyorum.
5-Okul pantolonunuzun altına baklava desenli çoraplar giymeyin.Şimdi moda gerçi ama bunu okul pantolonuna yapmayın.Ha arabalı,ben10li çoraplarınız da vardır şimdi.(Kendisinin de Winx'li çorapları var dhsksjsksl.)İsterseniz Evde zevk için giyip nostalji yapabilirsiniz de kızlar olarak görünce çok gülüyoruz maalesef.
6-Küfretmeyin demeyeceğim.Çünkü ben de bazen bir kız olmama rağmen ediyorum.(Küfür etmek sadece erkeklere özgü değildir.Cinsiyetçi olmayın.Bir erkek ve bir kız eşitse her iki taraf da küfredebilir.)Ve sinirli olduğunuzda ettiğiniz küfrün sizi nasıl rahatlattığını da biliyorum ama her boka küfretmeyin.Her konuşmanızın sonuna da amk kelimesini eklemeyin.Tamamen soğuyorum,soğuyoruz sizden.
7-Her gördüğünüz kıza yavşamayın.Sonra size yavşak denilince isyan ediyorsunuz.Tamam güzeliz,biliyoruz da Ne bu yakınlık dhskslls😁.
8-Kızlara karşı kaba olmayın.Bizi ittirmeyin,
bağırmayın,her olayda bize küfretmeyin.Yemin ederim bir gün birinizin ağzının ortasına bir yapıştıracağım,kimse elimden alamayacak.(Feminen ruhu kabardı sjskslsş.)Böyle davranınca Ne cool oluyorsunuz Ne de bad boy.Tamamen yanlış yoldasınız.
9-Asla bir kızın duygularıyla oynamayın.
Sevmeyip de sırf çıkarlarınız İçin çıkmayın.
Sonra sıkılınca ayrılıp zaten orospuydu demeyin.Ben burada asıl sizin gibilerle çıkan kızların gerizekalılığına yanarım o ayrı mesele.
Bir de konusu açılmışken şu orospu lafını her kıza çok kullanıyorsunuz.Bir kıza bu kadar ağır laf ederken hak ediyor mu etmiyor mu diye bir değil bin kere düşünün.
10-Sigara,alkol gibi şeyleri sırf hava olsun diye kullanmayın.Hele okulda asla yapmayın.Bir gün biriniz yakalanacak,o zaman Ne yaparız bilemiyorum.
Aklıma gelen her şeyi yazmaya çalıştım.Eğer bir gün bir erkek bu yazıyı okursa lütfen okumakla kalmayıp,uygulamaya geçsin.
Dilerseniz yazacak çok şeyim var daha.
Yazabilirim Yani.Lütfen yorum bırakıp vote atmayı unutmayın.Sizleri seviyor Ve kısacık bir konuşmayla bölümü kapatıyorum.
6K olmamızda emeği geçen tüm
okuyucularıma,hepinize çooook çoooook teşekkür ederim.Kitabımı altı bin kişinin okumuş olması çok gurur veriyor bana.Daha dün 1K olmamızı yazarken bu kadar kısa sürede kocaman bir aile olmamıza çok mutlu oldum.Hepinizi ayrı öpüyor,Nice altı binlere diyorum.