Selamlar!Ay baya uzun süre önce istenen bu bölümü şimdi yazmak nasip oldu.Bölümü isteyen okuyucunun adını da maalesef bulamadım.Aşağıya yorum bırakarak kendini belli edebilir mi?;)
Haters olarak bahsettiğim şey düşmanlar.
Hepimizin hayatında maalesef bu gereksiz insanlardan var.Genelde sizi çekemediklerinden başınıza bela olan bu gereksizler sizi küçük duruma düşürmek,canınızı yakmak Ve dahası İçin zaman kollarlar.Bu İnsanlara gereğinden çok iyi ve samimi davranırsanız şayet sizden yüz bularak götlerini bir güzel kaldırır Ve size hayatı zehir etmek için bir güzel uğraşırlar.
Zaman zaman onlar tarafından dışlanırsınız,
zaman zaman sizi küçük duruma düşüren ve yanınızda olması gerekirken her türlü işi arkanızdan çeviren kişi olur.
*edit:bizzat denendi,onaylandı;(
*edit:uzun cümlelerimi özlediniz değil mi ;)
Tüm bunları yapmalarına baştan İzin vermemelisiniz.Asla yüz verip bir yerlerini kaldırmayın.Samimi olmayın.Asla ve asla kendiniz hakkında hiçbir şeyi anlatmayın.
İnsanlara sizin hakkında anlatacak hiçbir şey vermeyin onlara.
Bunlar sonunda zaten size bulaşacak yüzü bulamazlar.Ama diyelim ki bir şekilde etrafınızda bu insandan var oldu.Sizi çok aşağıladı,çok arkanızdan konuştu.Yapılacak ilk şey belki de verilmemiş adaleti vermek değil midir?
*verilmemiş adalet, intikam olur kendileri
Her şeyden önce iki medeni insan gibi konuşup anlaşmayı deniyoruz.Size yapınca hoşuna gitmediği her şeyi düzgünce anlatarak bu adımı başarıyla tamamlayabilirsiniz.Eğer ki karşınızdaki adam gibi konuşmaktan anlamıyor Ve sizi üzmeye devam ediyor İşte o zaman Onunla onun dilinden konuşun.Gerekirse kendinizi korumak İçin çirkefleşmeniz gerekebilir bu durumda;(
Demin de bahsettiğim gibi ilk adım kendi dilinden konuşmak Ve kendinizi göstermek.
Uzun süre ezilmiş,kullanılmış olabilirsiniz.
Önemli olan bundan sonrası.Tırnaklarınızı çıkarıp saldırışa geçiyorsunuz.
Sizinle konuşurken zayıf noktalarınızdan yararlanıyor,sürekli eziyorsa aynısını yaşamasını sağlayın.Bu küçük bir uyarı niteliği taşıyor Aslında.Bana yaptıkların Bunlar,ezilmeyeceğim,sana yetecek gücüm var uyarısı.
Zayıf nokta olayı çok önemli.Bu aslında biraz da yetenek ve kişiyi tanımanızı gerektiriyor.
Onu iyi analiz edin,size anlattıklarından yola çıkarak onu en iyi neyin zayıflaştıracağını anlamaya çalışın.
Bu noktadan sonrası çok zor durumda kaldığınızda gerçekleşiyor.Çünkü kimseyi zayıf noktalarını Ve sırlarını kullanarak bir nevi tehdit etmeyi doğru bulmuyorum.Karşınızdaki bunu yapıyorsa bu bir nevi zorunluluk olabilir sizde.İyi düşünüp,iyi konuşun.İnce imalarda bulunun.Ve yeniden söylüyorum her şeyden önce iyi düşünün.
Fiziksel kavga olayına asla girmeyin.Onu laflarınızla zayıf noktalarıyla dövün.Ha üstünüze yürürse de dayak yiyecek haliniz yok.Eğer dayak yiyeceğinizi anlarsanız Ve kendinizi koruyabilecek durumda değilseniz
Olabildiğince kavga etmemek için uğraşın.
Konuyu kapatmak İçin uzaklaş,seninle uğraşamam şimdi şeklinde kalıplar kullanarak sıvışabilirsiniz.😏
*kavgadan sıvışma vol6352564
Ha iş işten geçmiş kız size tekme tokat girmişse tüm okul önünde dayak yemeyeceksiniz asla.
Siz de kendinizi koruyun.Ben bu fiziksel kavga işlerinden pek anlamasam da bir arkadaşımdan aldığım Engin bilgilere göre Eğer önceden planlanmış bişey varsa ortada saçlarınız Balıksırtı örün Ki Seke seke gidip şey şey dönmeyesiniz.Yolunmuş tavuk gibi.
Üstüne yürüme durumunda saçtan tutup yere çekme olayı sizi kurtarabilecek en hızlı şey diye biliyorum.O saçının acısından zırlarken vakit kazanacaksınız daha Ne öcmsmcmdm😏.
Tokat işin içine girerse başınızı sürekli yere eğin çok kaldırmayın ki atamasın.Yumruk çok sanmıyorum.Kız kick boxcu falansa aha sıçtık yalnız.Yani daha önce yumruk atmayı deneyimlemediğinizi sanıyorum ama yumruk yiyecek olursanız doğaçlama bişeyler yapın işte.Daha çok yüz çalışın.Hiç bişey yapamadınız tırnaklayın abi ne bileyim işte.
Büyük ihtimalle birileri gelip sizi ayırır,elinizde saç yumakları olması iyi hissettirir,ne dövdüm bee olursunuz.Onun elindeyse tek tel olmayacak,balıksırtı saç modeline şükredeceksiniz.
Nereden nereye geldik anlamadım ama en kendimi kaybederek yazdığım bölüm bu oldu.
Bu arada mümkünse çok zorda kalmadığınız sürece bu fiziksel kavga olayına girmeyin,dediğim gibi laflarınızla dövün.
Hele bu kişi arkası sağlam bir arkadaşsa Sonrasında dayak yerseniz rezillik,bir de disipline giderseniz baş ağrısı çünkü.
Olabildiğince iki medeni insan gibi anlaşmaya çalışın.Çirkefleşip okulda sizinle ilgili yapılan iyi yorumlara leke sürdürmeyin.
Prensesliğinizi bozmayın😂👑
Tekrardan söylemem gerekirse:Şaka bir yana kendinizi korumayı bilin,ezdirmeyin.Bir şey yapmadan önce iki kere düşünün.Hele bir de Dayak yiyeceğinizi bile bile bir deli cesaretiyle hiç fiziksel kavgaya girişmeyin.
Umarım işinize yarayan bir bölüm olmuştur,
aşağıya kendi taktiklerinizi ve anlattıklarımla ilgili yorumlarınız eklemeyi unutmayın lütfen,öpüldünüz💋